Bekijk volle/desktop versie : Oranje vlekken in handpalm



Pagina's : [1] 2 3

20-10-2014, 10:45
Hallo dames,

vorige week ben ik door de oog van een naald gekropen.
Ik had brand in huis en gelukkig werd ik op tijd wakker. Niemand was thuis, ramen dicht en kamer stond vol rook.. Eind goed al goed maar als ik een paar minuten later wakker was geworden..

Nu komt het. Volgende dag werd ik wakker en had ik een oranje vlek op de binnenkant van mijn hand. Schrobben schrobben, zelfs met Jif, ging er niet af. Na 2 dagen verdween het...


Wat is dit?

20-10-2014, 10:51


Leken het op henna vlekken?

20-10-2014, 10:53
Hamdollilah is alles goed afgelopen surfster!....

20-10-2014, 10:53

Citaat door YSME:
Leken het op henna vlekken?
ja, ik zal zo een foto plaatsen

20-10-2014, 10:54



Citaat door Surfster:
ja, ik zal zo een foto plaatsen
Wow!

20-10-2014, 10:55

Citaat door Neda:
Hamdollilah is alles goed afgelopen surfster!....
pffff...

20-10-2014, 10:55
Vraag: Ik word al een paar dagen wakker met een soort henna vlekken wat betekent dit?

Antwoord:
Dat betekent dat een persoon is geraakt door middel van Al-Toekaal betekent letterlijk het te eten of drinken geven aan iemand.

Er wordt een Djien gestuurd door de sahir naar een persoon om hem tijdens zijn slaap Sihr in te dienen door de mond.

Er wordt de persoon iets gegeven om te eten of te drinken terwijl deze persoon slaapt en zich van niks bewust is.

De sahir kiest voor deze mogelijkheid als eerdere pogingen om Sihr in het lichaam te krijgen zijn mislukt, bijvoorbeeld omdat de persoon de Sihr niet eet die in zijn eten of drinken wordt geplaats. Ook wordt deze methode gebruikt bij mensen die reeds Sihr hebben om de Sihr te vernieuwen of te versterken, Al-Toekaal wordt ook wel Sihr Al-Manfug genoemd, omdat de Djinn die verantwoordelijk is voor dit op het slachtoffer blaast als het niet lukt de Sihr binnen te krijgen.

Als Al-Toekaal wordt toegepast dan word de persoon bij wie het is uitgevoerd wakker met vlekken op hun handen of andere lichaamsdelen die lijken op henna.

hierover hebben de onwetenden vele onzinverhalen verteld, zoals dat ze gehuwd zijn met een Djinn of een Engel of dat de Engelen het hebben gedaan.
Dat zijn uitspraken die gedaan worden zonder bewijs en gebasseerd is op onzin.

De vlekken die je op de handen of elders op het lichaam vind zijn geen henna, wat je aantreft is een substantie die alleen bekend is bij de sahir en de Shaytaan, de Djinn die Al-Toekaal toepast blaast dit op het lichaam vandaar de naam Sihr Manfug omdat het hem niet is gelukt om de Sihr in het lichaam te krijgen en uit frustratie blaast hij dit erop met een reden die bij hem bekend is.



Antwoord is van abu Abderrahman, van het boek "De handleiding tegen sihr, bezetenheid en het boze oog. Volgens de Koraan en de authentieke Sunnah. "

20-10-2014, 10:57

Citaat door YSME:
Wow!

20-10-2014, 10:58
Heftig gelukkig is je niks overkomen

20-10-2014, 10:58
Jeetje Surfster...

20-10-2014, 10:59
Yas, wat eng!.......

20-10-2014, 11:00

Citaat door Surfster:
La Hawla wa la quwatta illa billahi
Je werd hiermee wakker zeg je?

Lees:
Symptomen Al-Toekaal:

- De persoon droomt of heeft gedroomt dat iemand hem te eten geeft of dat hij of zij eet in een droom.
- Hennavlekken op het lichaam, vooral de handen en oren.
- Pijn of verandering in het zenuwstelsel, maar na medisch onderzoek vindt men niks
- Vreemde plekken op kleding vinden, vooral het ondergoed en ook op het beddegoed
- Vreemde plekken op de rug
- Men vindt op zijn lichaam of in het bed, een naald(en), haar van dieren, menselijk weefsel, touw of draad dat soms erg lang is, nagels, kralen, stenen. Dit zijn allemaal zaken die de gadim sihr in het lichaam van de persoon wil brengen, maar sommige zijn niet geluk en dus vindt men ze bij het wakker worden.
- Ook kan men bij het wakker worden een rare vloeistof tegenkomen of andere vreemde zaken

Hoe Al-Toekaal te bestrijden:

- Tijdens het slapen Surah Al-Baqarah aan laten staan
- Water over Roqyah is gereciteerd drinken net voor het slapen gaan
- Honing innemen net voor het slapen gaan
- De smeekbeden opzeggen voor het slapen(deze zijn te vinden in het boekje citadel van de moslim)
- In de ochtend zichzelf wassen met water waarover Roqyah is gereciteerd
- Het aandoen van kleding tijdens het slapen die geparfumeerd is met een lekkere geur zoals musk
- Gebruiken van de siwaak
- Het slapen met wudu
- Surah Tariq 7 keer reciteren over water, en daarbij rozewater voegen(de echte en dus niet mazhar) en er elke dag voor het slapen van drinken
- 7 dadels eten voor het slapen, en bij elke dadel zeg je bismillah, het liefst de dadels van 'ajwah, maar als die er niet zijn, zijn andere dadels ook goed.
- Het gedeelte van de mond(buitenkant) insmeren met musk waarover de vers (Sumoen, Boekmoen, 'oemjoen) een paar keer is gereciteerd.


Bron: De handleiding tegen Sihr, Bezetenheid & het boze oog volgens de Qur'aan & authentieke Sounnah - geschreven door Abu Abderrahman ibn Ahmed

20-10-2014, 11:01


I know!

Ik geloof amper in sihr. Maar als dit je overkomt dan denk je er anders over.


Wat zou ik kunnen doen? Ik heb op internet gezocht maar kan niks vinden. In eerste instantie zocht ik naar een logische verklaring..

20-10-2014, 11:01

Citaat door Neda:
Yas, wat eng!.......
Ik word er zelf naar van Dat mensen zo eng kunnen zijn, Subhana'Allah

20-10-2014, 11:01
ok, ik ga honing eten

Pagina's : [1] 2 3