Bekijk volle/desktop versie : kort kapsel



20-10-2014, 09:18
[ Heeft iemand ooit zijn haren erg gekort geknipt om speciefeke redenen?

Ik ben altijd een voorstander geweest van lang haar, maar heb de voorbije jaren extreem veel haaruitval/exceem. Wil een intensieve behandeling eens verrichten. ]

20-10-2014, 12:35


Salaam alaikoem,

Ik ben vorige week voor t eerst in m'n leven voor kort gegaan... Niet heel kort maar een stukje boven m'n schouders...

Om meerdere redenen, veel haaruitval sinds m'n bevalling een jaar geleden, heel droog haar, en wilde gewoon een keer iets heel anders...

Tis nu wel een stukje dikker en ziet er gezonder uit elhamdoulileh...

20-10-2014, 12:40
Ik heb ongeveer een half jaar geleden een heel kort kapsel gedaan, echt kort kort. Heb altijd lang haar gehad.
Wilde het gewoon een keer uitproberen hoe het was. Ik dacht, ik draag toch hoofddoek, dus niemand kan het zijn.

Vond het overigens super leuk staan, echt vlot.

20-10-2014, 12:40
Beter gezond kort haar dan dun lang haar, vind ik.

20-10-2014, 12:57


Ik had vorig jaar last van extreme haaruitval en mijn haar was gewoon niet gezond. Heb toen mijn haar tot oorlengte geknipt. Soort van bob en heb nu hmdl gezondhaar en mijn haar is redelijk snel gegroeid. Het is nu over mijn schouders.

20-10-2014, 12:59
Ik ook. Van haar tot onderaan mn rug naar een bob. Waarom? Gewoon omdat het kan

Geen spijt van en ik knip het steeds bij. Geen zin meer in lang haar.

20-10-2014, 13:17
Ik knip mijn haar altijd kort maar heb nog steeds extreem haaruitval

20-10-2014, 13:19
Ik ga het volgende week helemaal kort knippen!!! Heb extreme haaruitval, helemaal droog en het ziet er gewoon niet meer uit!! Ga het dus heerlijk kort knippen zodat het weer gezond aanvoelt en geen extreme haaruitval meer

Mijn man is er iets minder blij mee..

Maar het MOET!!

20-10-2014, 13:50
Heb paar weken geleden kort laten knippen net boven mijn schouders komt het uit, heb ook erg haaruitval komt door de hormonen en het weer, en door 2 drukke kleine kinderen heb ik amper tijd om lang haar goed te verzorgen, te veel klitten had ik ineens en dacht hopla de schaar erdoor.

20-10-2014, 14:01

Citaat door farah20:
Heb paar weken geleden kort laten knippen net boven mijn schouders komt het uit, heb ook erg haaruitval komt door de hormonen en het weer, en door 2 drukke kleine kinderen heb ik amper tijd om lang haar goed te verzorgen, te veel klitten had ik ineens en dacht hopla de schaar erdoor.
Heel herkenbaar

20-10-2014, 14:08
Had boblijn, was best leuk voor een keertje maar is ook hele tijd terug weer.

20-10-2014, 14:16
Had een keer mijn haren tot mijn schouders geknipt en had er enorm veel spijt.. Ik had ervoor al lang haar tot me onderrug, maar ze zijn gelukkig terug gegroeid en zelfs iets langer. Nu doe ik alleen dooie punten knippen en laagjes maar geen overdreven laagjes gewoon dat het niet te recht lijkt.