Bekijk volle/desktop versie : "Ik blijf hier tot IS verslagen is"



Pagina's : [1] 2

20-10-2014, 00:21
http://nos.nl/artikel/711429-ik-blijf-hier-tot-is-verslagen-is.html

20-10-2014, 01:07


Al de oranje pak onthoofdingen zijn vals en zijn acteurs van Amerika. Hoe kan iemand die onthoofd word een perfect nieuw pak dragen en de onthoofder ook en zo bij al de 3 onthoofdingen. Dat is 1 van de bewijzen dat het allemaal opgezet spel is. En de andere bewijzen plaats ik hieronder.


Citaat:
[video=youtube;2Ba0euOnL2I]http://www.youtube.com/watch?v=2Ba0euOnL2I[/video]

[video=youtube;B8qiEcgdbWQ]http://www.youtube.com/watch?v=B8qiEcgdbWQ&list=UUyX8H5paMpxF9u9tAXW7vTQ& bpctr=1413761768[/video]

20-10-2014, 01:17

Citaat door Dinaatjeuh:
Al de oranje pak onthoofdingen zijn vals en zijn acteurs van Amerika. Hoe kan iemand die onthoofd word een perfect nieuw pak dragen en de onthoofder ook en zo bij al de 3 onthoofdingen. Dat is 1 van de bewijzen dat het allemaal opgezet spel is. En de andere bewijzen plaats ik hieronder.
Weetje niet. Abu bakr al baghdadi is een ex-guantanamo gedetineerde, daar moeten de gedetineerde ook een oranje pak aan. Ik denk dat hij de Amerikanen onder andere een koekje van eigen deeg geeft.

20-10-2014, 01:49
Zieke crimineel, die gaat daar dus gewoon kinderen afslachten en vrouwen verkrachten en andere onschuldige burgers terroriseren.
Waarom ging hij niet naar Ghaza toen de Palestijnen werden uitgemoord...?
Goh wat een held.

20-10-2014, 01:53


Inschallah wordt hij snel uitgeschakeld

20-10-2014, 06:11

Citaat door ouakili:
http://nos.nl/artikel/711429-ik-blijf-hier-tot-is-verslagen-is.html
waarom willen de koerden mensen van de 1% eigenlijk hebben? dat is toch import van criminaliteit?

20-10-2014, 08:38

Citaat door blurp:
waarom willen de koerden mensen van de 1% eigenlijk hebben? dat is toch import van criminaliteit?
Aah het is niet op zo'n grote schaal als dat er Marokkanen naar Nederland zijn gekomen.

20-10-2014, 08:42

Citaat door Dinaatjeuh:
Al de oranje pak onthoofdingen zijn vals en zijn acteurs van Amerika. Hoe kan iemand die onthoofd word een perfect nieuw pak dragen en de onthoofder ook en zo bij al de 3 onthoofdingen. Dat is 1 van de bewijzen dat het allemaal opgezet spel is. En de andere bewijzen plaats ik hieronder.
Ze hebben hier slechte reclame voor hun eigen mee gemaakt, maar het zou kunnen dat het bedoelt was om de Amerikanen te stoppen met het helpen van de Yazidi's

20-10-2014, 09:38

Citaat door Galaxy55:
Aah het is niet op zo'n grote schaal als dat er Marokkanen naar Nederland zijn gekomen.
toen jij nog zaad was van je luie vader, zijn marokkanen door hollandse overheid gehaald om het werk te doen die jou paps niet wilde doen...

20-10-2014, 09:46

Citaat door bedman:
toen jij nog zaad was van je luie vader, zijn marokkanen door hollandse overheid gehaald om het werk te doen die jou paps niet wilde doen...
Onze overheid is er niet voor het gewone volk, ook al doen ze net als of, men gebruikt mooie termen als democratie om het volk tevreden te houden. Ik zal niet zeggen dat alle Marokkanen slecht zijn, maar als er een groot gedeelte voor problemen zorgt, had de overheid er beter voor kunnen kiezen om mensen ergens vandaan te halen die procentsgewijs voor minder problemen zullen zorgen gaan zorgen.

20-10-2014, 09:49
De islam en de westerse cultuur zijn erg verschillend, men had van te voren kunnen zien dat dit problemen zou kunnen gaan opleveren, al maakt het het wel minder saai

20-10-2014, 09:54

Citaat door Galaxy55:
De islam en de westerse cultuur zijn erg verschillend, men had van te voren kunnen zien dat dit problemen zou kunnen gaan opleveren, al maakt het het wel minder saai
Ik wou net zeggen, ond ertussen kan je je og n niet afhouden van Marokkanen he.

20-10-2014, 10:01



Citaat door Galaxy55:
De islam en de westerse cultuur zijn erg verschillend, men had van te voren kunnen zien dat dit problemen zou kunnen gaan opleveren, al maakt het het wel minder saai
godsdienst met cultuur vergelijken....

Gaat christendom met westerse cultuur wel samen ??

Heb je de paus niet gehoord afgelopen weekend ??

20-10-2014, 12:22

Citaat door bedman:
godsdienst met cultuur vergelijken....

Gaat christendom met westerse cultuur wel samen ??

Heb je de paus niet gehoord afgelopen weekend ??
hoezo? Riep hij op tot Jihad?

20-10-2014, 12:34

Citaat door ilovesoap:
Zieke crimineel, die gaat daar dus gewoon kinderen afslachten en vrouwen verkrachten en andere onschuldige burgers terroriseren.
Waarom ging hij niet naar Ghaza toen de Palestijnen werden uitgemoord...?
Goh wat een held.
Haha, volgens mij denk je een goede analogie te hebben bedacht, maar dat heb je niet. Ga eens checken bij het Syrische humanitarian observatorium hoeveel burgerslachtoffers zijn gevallen door Koerdische troepen in de strijd tegen IS, en hoeveel burgerslachtoffers zijn gevallen door ISIS...

De enige criminelen zijn zij die kinderen onthoofden, omdat ze toevallig geen soenniet zijn, of die vrouwen tot slaaf maken. Iedereen weet dat als je één ras over een kam scheert, je racist bent. Als je iedereen die nu in Syrië / Irak vecht over één kam scheert; dan ben je geen haar beter.

Pagina's : [1] 2