Bekijk volle/desktop versie : daka marakchia of ............

Pagina's : [1] 2

17-02-2003, 18:26

Citaat door Ihsan84:
Ik twijfel wat is er beter Daka Marakchia of ghaaita ze zijn uiteraard beiden heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuk maar ik moet er eentje van kiezen wat zouden jullie kiezen??????????????????????,,
ttttttototototototottttttototototototototototototo totot of wordt het oude mannen ???????????????????????????????????????
.

17-02-2003, 19:14

Dakkaaaaaaaa natturlijkkk

En vooral sindibad a woelaaa weet je hoe goed ze zijn !!!

We hebben op zich best een strenge familie wat betreft mannen zeg maar , maar toen hun binnen kwam op de bruiloft van m n zus wajouuuu je wilt niet weten al die vrouwen waren hun mannen even vergeten.

Oke thala,.

P.s wat is ghaita sjee gnawaa actie negh ?

18-02-2003, 16:47
DAKKAMARRAKCHIII YOEYOEIIII

18-02-2003, 16:58
Dakkaaaa Marrakchia natuurlijk cker weten !!
Maar luister wie kent hier een groepje kleine jongetjes zo rond de 11, 12 jaar oud die dat ook doen ik heb over ze gehoord ze doen het heeeeeeeeel goed enzo omgeving A'dam. wieOwie ??

18-02-2003, 17:01

daka el marakchia zou ik ook doen zeker

18-02-2003, 17:03
allllle 2; dat zou ik toch doen hahahahah

18-02-2003, 17:04

Citaat:
Origineel gepost door hbieba
allllle 2; dat zou ik toch doen hahahahah
Heb jij geld-teveel oela of een heeele lange avond ??

18-02-2003, 17:08
HALLO MOETEN WE DAAR NOG OVER TWIJFELEN????/
DAKKA OF COURSE

18-02-2003, 18:40
He dames, gheta is ook wel leuk.. Wie kent er een leuk bandje dat gheta doet en hoeveel kost het eigenlijk..

En bestaat er echt een groep van 12 die dakka marakchia doen.. Er zijn well wat oudere jongen uit amsterdam sindibad..

Groetjes

19-02-2003, 10:11

Citaat:
Origineel gepost door RealCasawia
Dakkaaaa Marrakchia natuurlijk cker weten !!
Maar luister wie kent hier een groepje kleine jongetjes zo rond de 11, 12 jaar oud die dat ook doen ik heb over ze gehoord ze doen het heeeeeeeeel goed enzo omgeving A'dam. wieOwie ??
Asalaam,

Een vriendin had een aantal weken een geboorte feestje in a dam en die had dus over ze verteld ik weet niet of het hun zijn maar waren wel goed volgens haar als je wilt kan ik het 1 en ander na vragen voor je bij d r.

Thala,

19-02-2003, 10:13
Geef mij maar de mensen van de gezelligheid en ritme:

DAKA MARAKSHIA

19-02-2003, 10:33

Citaat:
Origineel gepost door serano
alraitaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

berkane oujda

ddddddd dek ddddd dek ddddd dek dek dek dek dek
regaddaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

merackia is gewoon snelle chaabia muziek
Ik denk het niet.

Daka markshia is een ritmische muziek...waarbij handklappen en de trommel duidelijk hoort

19-02-2003, 10:42

Citaat:
Origineel gepost door Beni Bouyachie17
Asalaam,

Een vriendin had een aantal weken een geboorte feestje in a dam en die had dus over ze verteld ik weet niet of het hun zijn maar waren wel goed volgens haar als je wilt kan ik het 1 en ander na vragen voor je bij d r.

Thala,
Zou je ook voor mij kunnen informeren???

19-02-2003, 11:42

Citaat:
Origineel gepost door Vifitje
Zou je ook voor mij kunnen informeren???
Insha allah ik spreek d r morgen denk ik en misschien eind deze week of volgende week regel ik de nummer en enige info over die kinderen

19-02-2003, 16:26

Citaat:
Origineel gepost door RealCasawia
Heb jij geld-teveel oela of een heeele lange avond ??
een heel lange avond insallah dat zal het worden!

geld teveel hmmmmm , nou ik betaal het niet zelf dus why not

Pagina's : [1] 2