Bekijk volle/desktop versie : Om een meid voor je te winnen is het dan belangrijk om je trots opzij te zetten en...



Pagina's : [1] 2

18-10-2014, 10:12
Je trots opzij zetten en haar aandacht te blijven geven of moet het gewoon gelijk wederzijds zijn dus niet altijd eenzijdig beginnen met appen etc. ??

18-10-2014, 10:37


Dame mag ook wel bellen en/of appen..hoe merk je anders of zij ook interesse heeft..niet al teveel trots op zij zetten, blijf een man..athans zo denk k erover..alleen prinsesjes willen alle aandacht en dat je achter hun aan blijft gaan..moet van 2 kanten komen

18-10-2014, 10:46

Citaat door Pittige-dame:
Dame mag ook wel bellen en/of appen..hoe merk je anders of zij ook interesse heeft..niet al teveel trots op zij zetten, blijf een man..athans zo denk k erover..alleen prinsesjes willen alle aandacht en dat je achter hun aan blijft gaan..moet van 2 kanten komen
Hmm ok ze appt nooit als eerst en als ik dingen zeg die duiden op dat ik haar leuk vind krijg ik blozende poppetjes terug meestal :S meer niet

18-10-2014, 10:50
misschien is ze een beetje onzeker?

18-10-2014, 10:54



Citaat door Prinsesje92:
misschien is ze een beetje onzeker?
Ik weet het niet ze lijkt me niet een type die onzeker is en het komt bij mij natuurlijk over als ongeïnteresseerd maar weet niet of ik door moet gaan of niet :S

18-10-2014, 10:57
Wat heeft trots te maken met haar aandacht geven? Verman jezelf, onzekere.

18-10-2014, 11:05
Valt te zien,
Als je al bij haar vader bent geweest en jullie hebben elkaar het ja-woord gegeven is het niet nodig om elkaar om de twee minuten te smsen want je weet dat de ander echt voor jou heeft gekozen en hebt daar niet om de twee minuten nog een bevestiging voor nodig.
Maar als je in een relatie zit? Dan heb je zeker altijd bevestiging nodig dat de ander je graag ziet enz...

18-10-2014, 11:06

Citaat door Rdam_spangenaar:
Ik weet het niet ze lijkt me niet een type die onzeker is en het komt bij mij natuurlijk over als ongeïnteresseerd maar weet niet of ik door moet gaan of niet :S
dat weet je niet.. vraag het haar gwn eerlijk van hoe zit het nou vind je het wel fijn dat we contact hebben anders kap ik ermee want ik heb niet het idee dat het wederzijd is en kijk hoe ze reageert... Doet ze wel leuk tegen je als je met haar praat?

18-10-2014, 11:06
Waarom vraag je niet hoe zij het contact ziet? Een normale openvraag waarvan het antwoord boekdelen zal spreken.

18-10-2014, 11:39
Zet je trots nooit opzij.

18-10-2014, 11:41
Vraag het haar? Of is dat raar?

18-10-2014, 11:42

Citaat door Marokkaasjes:
Waarom vraag je niet hoe zij het contact ziet? Een normale openvraag waarvan het antwoord boekdelen zal spreken.
Ja precies.

18-10-2014, 11:55


Heb haar wel gevraagd van of ze het erg vind dat ik haar af en toe lastig val toen zei ze nee hoor.. En toen ik haar een berichtje stuurde met dat ik haar leuk vind gaf ze als antwoord "sorry ben een beetje sprakeloos☺ï¸â˜ºï¸"

18-10-2014, 11:59
ze doet stoer negeer haar voor 3 dagen als ze niet reageert dump haar
is beter voor je zelf

18-10-2014, 12:04

Citaat door Rdam_spangenaar:
Heb haar wel gevraagd van of ze het erg vind dat ik haar af en toe lastig val toen zei ze nee hoor.. En toen ik haar een berichtje stuurde met dat ik haar leuk vind gaf ze als antwoord "sorry ben een beetje sprakeloos☺ï¸â˜ºï¸"
Vraag haar wrm ze sprakeloos is..

Pagina's : [1] 2