Bekijk volle/desktop versie : AL HIDJRAH verrichten voordat tegen je gezegd wordt... "Was Allah's aarde...



16-10-2014, 22:34
Surah al Nisaa 97
Voorwaar de engelen zullen tot hen die ze doen sterven, terwijl dezen hun eigen ziel onrecht aandoen, zeggen: "in welke toestand waarde gij?" Zij zullen antwoorden: "Wij waren in het land machteloos." Zij (de engelen) zullen echter zeggen: "Was Allah's aarde u niet groot genoeg om daarop te verhuizen?" Zij zijn het, wier tehuis de hel zal zijn en dat is een kwade bestemming.


Alsof ik de Ayah voor het eerst hoor nadat ik me ervan bewust ben gaan worden dat we in een systeem leven dat ons geloof in stukken doet afbrokkelen. Allahomma wat een lmonkar waar we in leven... We zien en we horen lmonkar maar ons hart beweegt daar niet meer van... Waar zijn we in beland en waar gaat het heen met ons? Gisteren op tv een reeks nieuws achter elkaar over homo's die het moeilijk hebben... Ik realiseerde me niets totdat mijn vrouw zei dat ze daarmee sympathie willen opwekken voor homo's wal3yjaadu billaah...


Waar zijn we beland? Vandaar de opmerking over hidjrah... Niet naar Syrië, niet naar Irak... Maar eender welke plek waar je geloof en je hart veilig zijn voor deze Dajjalistische systeem.


Wie denkt daar wel eens aan? Wie heeft eens gehoord van moslim villages (dorpen).

16-10-2014, 23:17


Wat er allemaal om ons geen gebeurt waar we als moslims verplicht zijn om minstens met ons hart te verafschuwen:
Rente in alles
Zina overal en gratis
Daden van het volk van Lot overal
Openlijke strijd tegen de islam
Moslims die onder druk gezet worden Allah ongehoorzaam te zijn
Corruptie in voedsel dat je niet eens meer weet wat je eet
Pedofielen overal
Fulltime werkende vrouwen en mannen die zonder werk thuis zitten
Huwelijk wordt ingeruild voor relatie
Toename geboortes buiten huwelijk bij moslims
Zusters wiens l3awrah op internet blootgesteld wordt door shajatiens


Moet ik doorgaan? Het is niets nieuws nieuws voor ons want het is al enige tijd aan de gang... Maar wat doet het met ons en waar brengt het ons? De profeet vrede zij met hem heeft gezegd dat er een tijd zal komen waarin een moslim met zijn geloof zal vluchten om zijn geloof veilig te stellen.... Zijn we in die tijd beland? Het is de tijd waarover Allah gezegd heeft: daarna laten we hen vervallen tot het aller laagste... En we hebben het aller laagste in de mensen gezien, homo's, pedos en zelfs zij die zina met dieren plegen... Zelfs met muren en voorwerpen... Is er nog iets lager fan dit? Oh jawel hoor, er is nog veel lager dan dit...

18-10-2014, 07:57
SubhanAllah Al Adheem broeder.. Bestaan die moslim villages? Waar je in vrede met je schapen en geiten familie en broederschap kan leven losgekoppeld van de fitnah en de zogenaamde "american dream"die overal wordt gepromoot waardoor als n vrouw er niet als xxxx bij loopt zij zich minderwaardig voelt, waar de moslims zich schamen er voor uit te komen dat ze moslim zijn, subhanAllah de wereld is op zijn kop gedraaid.

Vanuit mijn perspectief leven de mujahideen muhajireen het beste leven, ze zijn alhamdulillah vrij van alle mensgemaakte wetten en fitnah, hebben de dunya opgeofferd voor al agira, gaan op zoek naar de dood fisabilillah. Welk goeds is er in leven in deze wereld van nu waarin de normen en waarden zo diep zijn gezakt en de eerlijke niet geloofd wordt en de leugenaar de hoogste posities krijgt, waarin de Ummah het kernpunt van vermaak is van de ongelovigen, ze gaan elk moslimland binnen wat ze willen en richten daar fasaad en corruptie aan, terwijl de Ummah dit accepteert zolang er een klein miezerig digitaal bedragje op de bankrekening aan het einde van de maand verschijnt van hoogstens 4 nullen. Wat blijft er over behalve het aanbidden van Allah en opzoek gaan naar de lmawt fisabilillah.