Bekijk volle/desktop versie : Psoriasis..



Pagina's : [1] 2

16-10-2014, 22:04
Wie heeft dit of heeft dit gehad?

Wat heb je eraan gedaan of wat doe je eraan?

Wat helpt wel en wat helpt niet?


Pff ben het echt zat nu.

16-10-2014, 22:13


Ik heb het al 9-10 jaar hamdoellilah. Ik heb het ook op mijn hoofdhuid.
Je kab me pmmen en kan je vertellen wat ik allemaal heb gedaan. Heb het wel nog steeds.
Wil hijma doen heb ook een topic daarover geopend.


Zijn er getrouwde dames die psoriasis hebben? Wat vond je man ervan? Denk soms dat een man mij vanwege die reden gaat afwijzen.

16-10-2014, 22:22

Citaat door Roosje_islam:
Ik heb het al 9-10 jaar hamdoellilah. Ik heb het ook op mijn hoofdhuid.
Je kab me pmmen en kan je vertellen wat ik allemaal heb gedaan. Heb het wel nog steeds.
Wil hijma doen heb ook een topic daarover geopend.


Zijn er getrouwde dames die psoriasis hebben? Wat vond je man ervan? Denk soms dat een man mij vanwege die reden gaat afwijzen.
Ik pm je zo.

Ik heb psoriasis na mijn eerste zwangerschap gekregen. Wss uitgelokt door hormonenwisselingen.
Ik heb het wel enkel op mijn armen en benen. Mijn armen is zo goed als weg, al merk ik dat er weer plekjes beginnen terug te komen.
Mijn benen zijn vooral mijn schenen het slachtoffer.
Ik denk dat ik het erger vindt dan mijn man. Mijn man stoort zich er niet zo aan, zegt hij.

16-10-2014, 22:31
wat zegt jullie dermatoloog?

16-10-2014, 22:32


Je hebt het niet zolang als ik, wees blij. Ik heb het bijna mijn hele leven. Maar hamdoellilah er zijn erge ziektes.
Wat smeer je allemaal in?

16-10-2014, 22:34

Citaat door Rwazna:
wat zegt jullie dermatoloog?
Op mijn hoofdhuid weet ze het zelf niet meer. Ga binnenkort weer naar de dokter.
Enige wat misschien nog gaat helpen is hijama?

16-10-2014, 22:40

Citaat door Roosje_islam:
Op mijn hoofdhuid weet ze het zelf niet meer. Ga binnenkort weer naar de dokter.
Enige wat misschien nog gaat helpen is hijama?
je kan het altijd proberen. Een nicht van me had het ook, ze is genezen Alhamdoulillah. ja moet je zeker doen, je moet echt blijven aandringen bij de dokter, zeker als je voelt dat het niet veel helpt.

16-10-2014, 22:42
Ik ben bang dat ik littekens over ga houden

16-10-2014, 22:45
daar heb je tegenwoordig middeltjes voor, alles komt goed lief Ik hoop dat je er snel vanaf komt in shaa Allah.

16-10-2014, 22:48
Ik hoop het ook in shaa Allah, mijn hoofdhuid dat gaat gewoon niet weg soebhana Allah.

16-10-2014, 22:52

Citaat door Marokkaantje001:
Wie heeft dit of heeft dit gehad?

Wat heb je eraan gedaan of wat doe je eraan?

Wat helpt wel en wat helpt niet?


Pff ben het echt zat nu.
Ik heb dit. Wat helpt is naar zee. Door het zoute water is het beste medicijn voor je armen en benen. Maar aangezien in NL dit niet kan. Gebruik ik producten van sweetsunnah van Ibrahim creme ( wanneer ik het ernstig heb) tot de vette blackseed creme ( voor als het alleen droog is om in te smeren)

Heb het ook op mijn hoofdhuid en daarvoor gebruik ik sweet sunnah shampoo die van henna helpt beter dan van Advocado.

Dermatoloog helpt niet alleen met een shampoo en vette creme. Maar na paar weken is het erger.

Ik heb mij daarna in laten lezen door alle hulpmiddeltjes en chemicalien die er in zitten. Conclusie: hoe natuurlijk hoe beter!! En alhamdoelilah het helpt.

Citaat door Rwazna:
wat zegt jullie dermatoloog?
Hahaha je 1x per week haren wassen en 1x per dag insmeren. Dat is niet genoeg. Vooral als het jeukt je wordt gek. Dus beste geen hormonen zalf en shampoo met parabenen en al die onzin chemicalien. Alhamdoelilah ik kan me zelfs 5x insmeren als ik wel en zelfs 3x in de week haren wassen. Al hoeft dat niet meer. Mijn haren zijn nu zelfs week lang vetvrij en ruikt nog alsof ik die dag heb gedoucht.

Citaat door Roosje_islam:
Op mijn hoofdhuid weet ze het zelf niet meer. Ga binnenkort weer naar de dokter.
Enige wat misschien nog gaat helpen is hijama?
Lees hierboven hijama kan je ook ofcours proberen

Citaat door Roosje_islam:
Ik ben bang dat ik littekens over ga houden
Ooh schat als je eens wist hoe mijn armen en benen er uit zagen en uit zien. Je zou denken dat ik kat in huis heb die het steeda express deed/doet. En alhamdoelilah littekens vervagen alsof er nooit iets is gebeurd. En de nieuwe zijn nu minder erg. In de nacht wanneer ik slaap krab ik mijzelf open, gezicht benen hals echt overal. Maar hamdoelilah alles vervaagt en het lijkt alsof er nooit wat is gebeurd.

Btw aan sommige peeps. Satijnen jurkjes zijn een verademing. En wollen truien nooit zo op je huid aandoen maar body eronder. Ik smeer me altijd eerst in met ibrahim of blackseed creme. Daarna in laten trekken en dan pas kleding aan.

Wa Ghayr In sha Allah

16-10-2014, 22:53

Citaat door Roosje_islam:
Ik hoop het ook in shaa Allah, mijn hoofdhuid dat gaat gewoon niet weg soebhana Allah.


Kan je beschrijven wat je precies hebt op je hoofdhuid?

Lotions/shampoos al geprobeerd via de dokter?

16-10-2014, 22:54



Citaat door Rwazna:
wat zegt jullie dermatoloog?

Die schrijft gewoon de hele tijd wat anders voor, maar nog niets heeft geholpen.

Citaat door Roosje_islam:
Je hebt het niet zolang als ik, wees blij. Ik heb het bijna mijn hele leven. Maar hamdoellilah er zijn erge ziektes.
Wat smeer je allemaal in?
Hamdoulilah, dat zeker, maar het blijft toch een vervelend kwaaltje.

Ik doe nu niets meer.

Ik heb verschillende cremes gehad die niet hielpen, weet even de naam niet.. Ik heb ook die lichttherapie gehad. In zo'n ozon cabine.. Hielp ook geen scheet en het was best duur.

16-10-2014, 22:58

Citaat door Hmidouchh_:
Ik heb dit. Wat helpt is naar zee. Door het zoute water is het beste medicijn voor je armen en benen. Maar aangezien in NL dit niet kan. Gebruik ik producten van sweetsunnah van Ibrahim creme ( wanneer ik het ernstig heb) tot de vette blackseed creme ( voor als het alleen droog is om in te smeren)

Heb het ook op mijn hoofdhuid en daarvoor gebruik ik sweet sunnah shampoo die van henna helpt beter dan van Advocado.

Dermatoloog helpt niet alleen met een shampoo en vette creme. Maar na paar weken is het erger.

Ik heb mij daarna in laten lezen door alle hulpmiddeltjes en chemicalien die er in zitten. Conclusie: hoe natuurlijk hoe beter!! En alhamdoelilah het helpt.

Hahaha je 1x per week haren wassen en 1x per dag insmeren. Dat is niet genoeg. Vooral als het jeukt je wordt gek. Dus beste geen hormonen zalf en shampoo met parabenen en al die onzin chemicalien. Alhamdoelilah ik kan me zelfs 5x insmeren als ik wel en zelfs 3x in de week haren wassen. Al hoeft dat niet meer. Mijn haren zijn nu zelfs week lang vetvrij en ruikt nog alsof ik die dag heb gedoucht.

Lees hierboven hijama kan je ook ofcours proberen

Ooh schat als je eens wist hoe mijn armen en benen er uit zagen en uit zien. Je zou denken dat ik kat in huis heb die het steeda express deed/doet. En alhamdoelilah littekens vervagen alsof er nooit iets is gebeurd. En de nieuwe zijn nu minder erg. In de nacht wanneer ik slaap krab ik mijzelf open, gezicht benen hals echt overal. Maar hamdoelilah alles vervaagt en het lijkt alsof er nooit wat is gebeurd.

Btw aan sommige peeps. Satijnen jurkjes zijn een verademing. En wollen truien nooit zo op je huid aandoen maar body eronder. Ik smeer me altijd eerst in met ibrahim of blackseed creme. Daarna in laten trekken en dan pas kleding aan.

Wa Ghayr In sha Allah
Ten eerste, allah ie jib shifa!
Het lijkt alsof jullie psoriasis veel erger is, welk soort heb je? Of is het ook onschuldig begonnen en daarna uitgebreid?

Waar kan ik die creme krijgen? Ik heb hamdoulilah alleen op mijn armen en benen. Lijkt me echt verschrikkelijk en zwaar voor je, want ik vind het al niet aangenaam als mijn benen jeuken, laat staan je hoofd!

16-10-2014, 23:03

Citaat door Marokkaantje001:
Ten eerste, allah ie jib shifa!
Het lijkt alsof jullie psoriasis veel erger is, welk soort heb je? Of is het ook onschuldig begonnen en daarna uitgebreid?

Waar kan ik die creme krijgen? Ik heb hamdoulilah alleen op mijn armen en benen. Lijkt me echt verschrikkelijk en zwaar voor je, want ik vind het al niet aangenaam als mijn benen jeuken, laat staan je hoofd!
Allahoema amien. Het kan altijd erger dus Alhamdoelilah. Het is inderdaad bij mij uitgebreid met een naar geurtje erbij en tot bloedens toe jeuk, zo ook op hoofdhuid. Ik heb alles besteld via de sweetsunnah webshop.

Het is wat duur maar ik kan je zeggen de resultaat is het geld waard ( in iedergeval goedkoper dan alles wat je van dermatoloog krijgt)

Ibrahim creme is een verkoelende creme. Die je voelt intrekken dan prikt het heel erg. Alsof je jodium erop hebt laten druppelen. Het haalt de warmte waardoor je jeukt weg en alhamdoelilah het help. De blackseed creme gebruik ik vooral als ik droge huid heb om erger te voorkomen.

Pagina's : [1] 2