Bekijk volle/desktop versie : vliegtickets Alhoceima



Pagina's : 1 2 [3] 4 5

27-04-2010, 23:12
Ik kan via taoufik alleen de dure tickets vinden

27-04-2010, 23:13



Citaat door Dina03:
weet het niet hoop dat ik toch iets betalbaar vindt




Insha'Allah..

27-04-2010, 23:14

Citaat door Lullaby:
Lekker lang...

Ik heb rond begin januari geboekt. Al die prijzen richting Alhoceima waren zo duur. Of je hebt een tussenstop van Casablanca van een halve dag of je gaat rechtstreeks en betaalt 100 meer

Ja klopt, er was ook met een tussenstop. Maar daar hebben wij zoiezo geen zin in. Bij welke reisbureau heb je je tickets geboekt?

27-04-2010, 23:17
de prijzen zijn overal een beetje hetzelfde
dreizen ram taoufikreizen

27-04-2010, 23:20


Enkele sites die je kan bezoeken...

ryanair
atlasblue
airarabian
jet4you
jetairfly
thomascook

Succes!

27-04-2010, 23:23

Citaat door Moussem:
Enkele sites die je kan bezoeken...

ryanair
atlasblue
airarabian
jet4you
jetairfly
thomascook

Succes!



maar die vliegen niet naar al hoceima

27-04-2010, 23:27
Ik heb geboekt bij T-reizen in Amsterdam. Van 15/07 tot 26/08 voor 485 euro.

27-04-2010, 23:27
ryanair en jetairfly/thomas cook zeker wel...
De andere maatschappijen ben ik niet zeker van...
Desnoods met een binnenlandse vlucht vanuit Tanger of zo...?
Dan geraak je er ook wel inshAllah
Ryanair vliegt vanuit Belgie (Charleroi) op Al hoceima, Fes, Tanger, Marrakech, Agadir én Nador. Zeker weten.

27-04-2010, 23:33

Citaat door alhoceima_queen:
Ja klopt, er was ook met een tussenstop. Maar daar hebben wij zoiezo geen zin in. Bij welke reisbureau heb je je tickets geboekt?





ja daarom dachten wij dan betalen we maar meer.

Ik heb geboekt bij reisbureau voyage reizen in Rotterdam.

27-04-2010, 23:34

Citaat door Moussem:
ryanair en jetairfly/thomas cook zeker wel...
De andere maatschappijen ben ik niet zeker van...
Desnoods met een binnenlandse vlucht vanuit Tanger of zo...?
Dan geraak je er ook wel inshAllah
Ryanair vliegt vanuit Belgie (Charleroi) op Al hoceima, Fes, Tanger, Marrakech, Agadir én Nador. Zeker weten.




oooh okee wist ik niet ga ik effe kijken want omdat er maar 1 vliegmaatschappij naar alhoceima vliegt en dat is ram

27-04-2010, 23:34
Kan je dan niet beter naar Madrid vliegen en van daaruit naar Alhoceima?

27-04-2010, 23:36
ik heb een kleine van 3jr en een baby van 6 mnd is dat wel te doen

27-04-2010, 23:41



Citaat door Dina03:
ik heb een kleine van 3jr en een baby van 6 mnd is dat wel te doen





Moeilijk.

Mijn zus heeft dat ook gedaan. Ze had een kleine van 3 jaar en kleine van 1 jaar.

Ze is gevlogen naar Madrid. En vanuit daar heeft ze de boot gepakt naar Tanger. Haar man was eerder vertrokken met 2 andere kids in de auto en ontmoette haar weer in Madrid.

Dat doet ze dus nooit meer. Was echt erg, zei ze. Kinderen kregen last van hun oren en gingen huilen. Ze moest nog eens heel lang wachten in Amsterdam en toen waren de kinderen al helemaal uitgeput. En dan nog die bootreis. Ze was echt kapot.

Ik denk dat het met 2 kids wel kan, als je man dan met je meegaat. Maar het is echt zwaar.

27-04-2010, 23:44

Citaat door Lullaby:
Moeilijk.

Mijn zus heeft dat ook gedaan. Ze had een kleine van 3 jaar en kleine van 1 jaar.

Ze is gevlogen naar Madrid. En vanuit daar heeft ze de boot gepakt naar Tanger. Haar man was eerder vertrokken met 2 andere kids in de auto en ontmoette haar weer in Madrid.

Dat doet ze dus nooit meer. Was echt erg, zei ze. Kinderen kregen last van hun oren en gingen huilen. Ze moest nog eens heel lang wachten in Amsterdam en toen waren de kinderen al helemaal uitgeput. En dan nog die bootreis. Ze was echt kapot.

Ik denk dat het met 2 kids wel kan, als je man dan met je meegaat. Maar het is echt zwaar.



ja dat is wel erg ja las je iemand bij je hebt maar is wel moeilijk met kinderen

28-04-2010, 21:52

Citaat door Moussem:
Enkele sites die je kan bezoeken...

ryanair
atlasblue
airarabian
jet4you
jetairfly
thomascook

Succes!


Citaat door Dina03:
maar die vliegen niet naar al hoceima

Van de andere vliegtuigmaatschappijen weet ik het niet maar Atlas Blue vliegt zeker wel naar Al Hoceima. Daar vlieg ik mee.

Pagina's : 1 2 [3] 4 5