Bekijk volle/desktop versie : Dames die op JONGE leeftijd een relatie nemen!



16-03-2005, 09:30
Ik zie tegenwoordig steeds meer jongere meisjes van 16,17 jaar (of jonger) die al een relatie hebben en die daarnaast ook nog eens beweren dat het SERIEUS is met andere woorden...er zit toekomst in (trouwen) en die denken echt dat ze een relatie kunnen nemen van 5, 6 jaar met een jongen en dan vervolgens gaan trouwen....dat zou ideaal zijn maar HELAAS dat gebeurt zelden en daarom is mijn vraag aan die dames....zijn jullie nou werkelijk zo dom en naief of doen jullie maar alsof?

16-03-2005, 10:07


schreeuw het van de daken chahid, : JULLIE WORDEN IN HET OOTJE GENOMEN!!


16-03-2005, 10:13
we doen alsof

16-03-2005, 10:29

Citaat door Chahid21:
Ik zie tegenwoordig steeds meer jongere meisjes van 16,17 jaar (of jonger) die al een relatie hebben en die daarnaast ook nog eens beweren dat het SERIEUS is met andere woorden...er zit toekomst in (trouwen) en die denken echt dat ze een relatie kunnen nemen van 5, 6 jaar met een jongen en dan vervolgens gaan trouwen....dat zou ideaal zijn maar HELAAS dat gebeurt zelden en daarom is mijn vraag aan die dames....zijn jullie nou werkelijk zo dom en naief of doen jullie maar alsof?
Ze zijn verblind door al het moois dat een jongen hun laat zien,laat horen(niet iedereen natuurlijk,er zijn elhamdoeliah ook nette damens aanwezig),maar ik vind het net zo erg als een jongen een relatie voor het huwelijk neemt,dat is zeker wel halal..?!
No way!

Maar ik ben nu 16 bijna 17 inschallah,elhamdoeliah,weet wat mij waarde van het leven is,en ik ben blij dat ik er nu al op vroege leeftijd in de gaten heb!

Voor mij [B]geenrelatie voor het huwelijk,Allah sobhana wa tahala,zal inschallah een mahsa'allah broeder op me afsturen![/B]

16-03-2005, 10:39



Citaat door Naima1986:
we doen alsof
oke...jullie houden dus van toneel spelen

16-03-2005, 11:15
Hahahahaha.... tegenwoordig is dat de nieuwe TRENT!!!
Wanneer je geen vriend hebt... hoor je er niet bij!

...net als die modehoofddoekjes/piratendoekjes, op een gegeven moment wordt het een gewoonte!!!

A 3UDOEBILAHIE MENI SHITANIERAZJIEM!!!



Liefs Bent El Bahja!!!

16-03-2005, 12:40

Citaat door Chahid21:
oke...jullie houden dus van toneel spelen
klopt helemaal

16-03-2005, 12:57

Citaat door Chahid21:
Ik zie tegenwoordig steeds meer jongere meisjes van 16,17 jaar (of jonger) die al een relatie hebben en die daarnaast ook nog eens beweren dat het SERIEUS is met andere woorden...er zit toekomst in (trouwen) en die denken echt dat ze een relatie kunnen nemen van 5, 6 jaar met een jongen en dan vervolgens gaan trouwen....dat zou ideaal zijn maar HELAAS dat gebeurt zelden en daarom is mijn vraag aan die dames....zijn jullie nou werkelijk zo dom en naief of doen jullie maar alsof?
Luister s ff ik weet niet wat je met deze vraag wilt bereiken maar het lijkt meer op jaloerzie want wat is er nou mis mee om op je 16/17e een relatie te nemen met een jongen en na 5 of 6 jaar met die gene trouwt... ik bedoel als jij dit zo lang vol kunt houden zit er idd een toekomst in en misschien wil jij uitgehuwelijkt worden op je 18e aan een jongen die je niet eens kent ofso sorry hoor maar dan heeft het slagen van het huwelijk weinig kans

16-03-2005, 14:43

Citaat door casawia_:
Luister s ff ik weet niet wat je met deze vraag wilt bereiken maar het lijkt meer op jaloerzie want wat is er nou mis mee om op je 16/17e een relatie te nemen met een jongen en na 5 of 6 jaar met die gene trouwt... ik bedoel als jij dit zo lang vol kunt houden zit er idd een toekomst in en misschien wil jij uitgehuwelijkt worden op je 18e aan een jongen die je niet eens kent ofso sorry hoor maar dan heeft het slagen van het huwelijk weinig kans
Wat er mis mee is om op je 16e/17e een relatie te nemen...

Nou, even nadenken ... :idee: Hmmm, het is ten eerste haram, maar ja dat vergeet iedereen gemakshalve

Ten tweede komt het egt niet zo vaak voor dat een jongen zo lang een relatie houdt met een meisje... Het kan af en toe voorkomen, maar dat is dan ook zelden...

Ten derde niemand heeft gezegd dat je uitgehuwlijkt moet worden en dat dan de enige manier is... Ik heb niets op tegen een relatie, als je tenminste afspreekt met een mahram erbij...

Maar het is belachelijk dat meisjes die zo jong zijn al een relatie nemen... Ik bedoel, ik ben 18 (bijna 19) en ik vind mezelf te jong voor een relatie. Natuurlijk heb je ook uitzonderingen (oude ziel, blablabla)... Maar over het algemeen is het echt te jong...

16-03-2005, 14:44
5 jaren???
Jeetje galti Mina !
Das een eeuwigheid hahaha wat een tydverspilling
Ahja jammer die meiden zyn dom jammer dat die jongens even dom zyn

16-03-2005, 14:49

Citaat door casawia_:
Luister s ff ik weet niet wat je met deze vraag wilt bereiken maar het lijkt meer op jaloerzie want wat is er nou mis mee om op je 16/17e een relatie te nemen met een jongen en na 5 of 6 jaar met die gene trouwt... ik bedoel als jij dit zo lang vol kunt houden zit er idd een toekomst in en misschien wil jij uitgehuwelijkt worden op je 18e aan een jongen die je niet eens kent ofso sorry hoor maar dan heeft het slagen van het huwelijk weinig kans
je komt er nog wel achter meid....

16-03-2005, 15:03
k ken mense die idd al 4 of 5 jaar een relatie hebbe en uiteindelijk ook met elkaar trouwens..

maar helaas komt dit idd nie zoww vaak voor..

idd jammer da die meide da nie inzien..
elhamdoulilah k ben 19 jaar heb nooit een relatie gehad en zal ook nooit een relatie beginne tot de dag da k ga trouwe inshallah..

amel..

16-03-2005, 15:05


ik heb 5 jaar een relatie en was 16 toen we wat kregen en het is wel degelijk serieus

16-03-2005, 15:07

Citaat door Habibinur:
ik heb 5 jaar een relatie en was 16 toen we wat kregen en het is wel degelijk serieus
juist t kan duss wel.. inshallah zulle jullie ook met elkaar trouwe..

16-03-2005, 15:07

Citaat door Habibinur:
ik heb 5 jaar een relatie en was 16 toen we wat kregen en het is wel degelijk serieus
uitzonderingen zijn er altijd