Bekijk volle/desktop versie : "Grondtroepen Irak nodig tegen IS"



Pagina's : [1] 2 3

15-10-2014, 06:55
Luchtaanvallen op terreurdoelen in Irak en Syrië zijn onvoldoende om Islamitische Staat te verslaan. Militaire leiders en bevelhebbers van de internationale coalitie zijn het daarover eens, zegt Commandant der Strijdkrachten Middendorp, die in Washington een top over IS bijwoonde.

Middendorp zei na afloop tegen de NOS dat iedereen van mening is dat de luchtaanvallen van de anti-IS-coalitie niet toereikend zijn. "Er zal een grondcampagne achteraan moeten, met name met Iraakse eenheden."

Weerstand breken
De hoogste Nederlandse militair is wel positief over de voortgang van de missie tegen IS tot nu toe. "Je ziet al dat de opmars is gestokt. Ik denk dat we hun weerstand kunnen gaan breken." Middendorp benadrukt dat de luchtaanvallen op IS pas een paar weken bezig zijn en noemt de eerste resultaten indrukwekkend.

Ook de Amerikaanse president Obama was even bij de ontmoeting in Washington. Hij sprak opnieuw zijn zorgen uit over de situatie in Irak en Syrië. "Dit wordt een lange strijd", zei Obama. "Er zijn geen snelle oplossingen. We zitten nog steeds in de eerste fase, maar de coalitie wil unaniem een oplossing voor de lange termijn."

http://nos.nl/artikel/710101-grondtroepen-irak-nodig-tegen-is.html

15-10-2014, 08:53


met andere woorden de luchtaanvallen helpen voor geen ene malle meter

15-10-2014, 09:02

Citaat door TopOfGold:
met andere woorden de luchtaanvallen helpen voor geen ene malle meter

En bedankt voor de belasting betalende burgers. Er is altijd held om extra raketten te kopen. Hoe lang zal het gaan duren voordat de prijzen weer omhoog gaan wegens belastingen?

15-10-2014, 13:45
Hahaha zet grondtroepen in maar sta er niet versteld van als er dan alleen meer aanhang komt. Taliban helpt de IS momenteel dus...

15-10-2014, 13:45


Beste Harama1n

Als jij dat Moslims noemt den moet jij nog veel kennis op doen ..
Wat deze Moordenaars hebben gedaan is niet te beschrijven zo erg en als jij zegt
dat het wel is toe gestaan is om vrouwen en kinderen die zich niet kunnen weren te moorden dan wil ik heel graag 1 bron uit de Qo'ran of uit de Hadit Sahih.
Dan geef ik er tien Bronnen uit de Qo'an en Hadit waar ui blijkt dat het niet mag.
.
De Hoog geleerden in van de Oumah hebben niet voor niets hun afkeuring en een Fatwa uitgesproken.

Dus beste Broeder denk heel diep na en verschoon je hart van die Lboghd.
Een plek in al Jannah verdien je echt niet door weerloze mensen te moorden.

Ik begrijp je emoties Broeder maar dit is niet het juiste manier om je doel te bereiken.
en zeker niet ten koste van weerloze Burgers.

15-10-2014, 14:08

Citaat door ahmed2012:
Beste Harama1n

Als jij dat Moslims noemt den moet jij nog veel kennis op doen ..
Wat deze Moordenaars hebben gedaan is niet te beschrijven zo erg en als jij zegt
dat het wel is toe gestaan is om vrouwen en kinderen die zich niet kunnen weren te moorden dan wil ik heel graag 1 bron uit de Qo'ran of uit de Hadit Sahih.
Dan geef ik er tien Bronnen uit de Qo'an en Hadit waar ui blijkt dat het niet mag.
.
De Hoog geleerden in van de Oumah hebben niet voor niets hun afkeuring en een Fatwa uitgesproken.

Dus beste Broeder denk heel diep na en verschoon je hart van die Lboghd.
Een plek in al Jannah verdien je echt niet door weerloze mensen te moorden.

Ik begrijp je emoties Broeder maar dit is niet het juiste manier om je doel te bereiken.
en zeker niet ten koste van weerloze Burgers.
Beste verdwaalde en succesvol geindoctrineerde broeder.

Hoor je wel wat jezelf zegt?
Kijk waar jouw focus op ligt op IS die volgens jouw bronnen misdaden begaan?

Ben jij op de hoogte wat voor terreur organisatie de VS en het westen zijn? Wat zij allemaal gedaan hebben.
Ik kan je garanderen beste broeder (moge Allaah je ogen openen) dat zij 100x beestachtiger zijn dan IS ooit zal worden.
Met illegal oorlogen waarin 100 duizenden doden zijn gevallen sterker nog volgens andere bronnen miljoenen doden.

Stel dat IS nou echt een terreur groep zou zijn dan is het de ene terreur groep tegen de andere. En geloof me de VS en de coalitie hebben veel meer bloed aan hun handen dan IS. Dat is feitenlijk ook door jouw te onderzoeken en te beargumenteren.

Doe moeite en schud die doctrine die als een waas over je intellect hangt van je af. En doe objectief onderzoek.

15-10-2014, 15:02

Citaat door Svengali:
Luchtaanvallen op terreurdoelen in Irak en Syrië zijn onvoldoende om Islamitische Staat te verslaan. Militaire leiders en bevelhebbers van de internationale coalitie zijn het daarover eens, zegt Commandant der Strijdkrachten Middendorp, die in Washington een top over IS bijwoonde.

Middendorp zei na afloop tegen de NOS dat iedereen van mening is dat de luchtaanvallen van de anti-IS-coalitie niet toereikend zijn. "Er zal een grondcampagne achteraan moeten, met name met Iraakse eenheden."

Weerstand breken
De hoogste Nederlandse militair is wel positief over de voortgang van de missie tegen IS tot nu toe. "Je ziet al dat de opmars is gestokt. Ik denk dat we hun weerstand kunnen gaan breken." Middendorp benadrukt dat de luchtaanvallen op IS pas een paar weken bezig zijn en noemt de eerste resultaten indrukwekkend.

Ook de Amerikaanse president Obama was even bij de ontmoeting in Washington. Hij sprak opnieuw zijn zorgen uit over de situatie in Irak en Syrië. "Dit wordt een lange strijd", zei Obama. "Er zijn geen snelle oplossingen. We zitten nog steeds in de eerste fase, maar de coalitie wil unaniem een oplossing voor de lange termijn."

http://nos.nl/artikel/710101-grondtroepen-irak-nodig-tegen-is.html
ik roep dit nu de hele tijd gratis advies voor de Amerikanen

15-10-2014, 15:03

Citaat door Harama1n:
Eindelijk doen ze wat IS en al Nusra willen. Een grondgevecht aan gaan tegen de haatheistische millitanten en de oorlogzuchtige kruisvaarders. Moge Allaah de muslim doen overwinnen en de grote kwaardaardige millitaire tumor (het facistische westen) doen verdwijnen. Zodat er weer vrede kan zijn op deze aarde.
Ja, er gaan heel wat slachtoffers vallen aan beide zijden, met het verschil dat IS bereid is die offers te brengen, de VS niet.

15-10-2014, 16:47
Lang leve isis soldaten

15-10-2014, 16:56
Kruisraket kost 1 miljoen dollar. Derdehands toyota kost 2.500 dollar. Kijken wie dit langer volhoudt: Amerika of IS

15-10-2014, 17:02

Citaat door Biotech:
Kruisraket kost 1 miljoen dollar. Derdehands toyota kost 2.500 dollar. Kijken wie dit langer volhoudt: Amerika of IS
De coalitie bestaat niet alleen uit Amerika.

15-10-2014, 17:50

Citaat door gkkk:
En bedankt voor de belasting betalende burgers. Er is altijd held om extra raketten te kopen. Hoe lang zal het gaan duren voordat de prijzen weer omhoog gaan wegens belastingen?
Stel je voor dat die raketten tegen Assad waren gebruikt. Hoe zou dan je reactie zijn geweest?

15-10-2014, 19:10


Isis =Isreal Secret Intelligence Service

Niet de televisie geloven dont let dem you
Wat zij doen is tegen over gestelde van islam. Ze vermoorde moslims

De oprichters de leiders van de isis zijn zionisten. Isreal gaat groot worden !

15-10-2014, 19:41

Citaat door ahmed2012:
Beste Harama1n

Als jij dat Moslims noemt den moet jij nog veel kennis op doen ..
Wat deze Moordenaars hebben gedaan is niet te beschrijven zo erg en als jij zegt
dat het wel is toe gestaan is om vrouwen en kinderen die zich niet kunnen weren te moorden dan wil ik heel graag 1 bron uit de Qo'ran of uit de Hadit Sahih.
Dan geef ik er tien Bronnen uit de Qo'an en Hadit waar ui blijkt dat het niet mag.
.
De Hoog geleerden in van de Oumah hebben niet voor niets hun afkeuring en een Fatwa uitgesproken.

Dus beste Broeder denk heel diep na en verschoon je hart van die Lboghd.
Een plek in al Jannah verdien je echt niet door weerloze mensen te moorden.

Ik begrijp je emoties Broeder maar dit is niet het juiste manier om je doel te bereiken.
en zeker niet ten koste van weerloze Burgers.
mee eens

15-10-2014, 20:01
beste Harama1n

Ten eerste Spreek ik jou met respect aan en heb geen woorden in mijn mond genomen zoals verdwaalde en succesvol geïndoctrineerde broeder.

Ten tweede De L3ulamaah of te wel Hoog geleerde in de hebben deze gehele Khalifaat afgekeurd. omdat je zelf niet een khalifa kan toe dragen dat horen L3ulamaah te doen die kennis hebben van De Qo'ran ,Tafsier en de Sunna'h.

Kijk dat het westen de hele wereld verziekt dat wisten we al sinds 1903.
Maar waar bevindt IS zich en wie slachten ze af .... dat is zeer zeker niet het Westen
ze bevinden zich midden in aan Arabische zone gebied waar 80% Arabisch is.
en wie zijn daar slachtoffers dat zijn die zelfde Arabieren.
Alsof die Arabieren en Koerden uberhoud de macht hebben om een vuist te maken tegen
wie dan ook.

Kijk Stel dat IS zich echt in het westen bezig hield wat alsnog fout was maar en met nadruk
op Maar dan hadt zou je over een reactie kunnen spreken die een antwoord zou kunnen zijn of te wel een vergelding van wat Israël doet.

Maar dat is hier totaal niet aan de orde.

Beste broeder we hebben allemaal een hart dat stuk gaat door het toe zien van het leed dat het Israël en westen aan onze broeders in Palestina toe doet maar wat Is doet is niet het juiste Antwoord.

Pagina's : [1] 2 3