Bekijk volle/desktop versie : Zou je iemand afwijzen die vliegangst heeft..



Pagina's : [1] 2 3 4 5

12-10-2014, 20:04
Ik had laatst iemand gesproken 't was een soort van serieus gesprek I geuss .. En hij zei dat hij vliegangst had.. Ik vertelde dat ik op huwelijks reis wou naar zanzibar, 1 jaar huwelijk in bali etc. Kort om hij had alles over om met mij van hot naar her te reizen(naar maleisië met de cruise ) maar wou niet vliegen.
Ik zei zelfs tegen hem dat ik als bruidsschat wil dat hij cursussen neemt om van zijn vliegangst af te komen..

Is dat een reden om iemand af te wijzen..

12-10-2014, 20:07


De eisen worden steeds gekker.

12-10-2014, 20:07
Are you kidding me?

12-10-2014, 20:10

Citaat door TOETSENBORD.:
Ik had laatst iemand gesproken 't was een soort van serieus gesprek I geuss .. En hij zei dat hij vliegangst had.. Ik vertelde dat ik op huwelijks reis wou naar zanzibar, 1 jaar huwelijk in bali etc. Kort om hij had alles over om met mij van hot naar her te reizen(naar maleisië met de cruise ) maar wou niet vliegen.
Ik zei zelfs tegen hem dat ik als bruidsschat wil dat hij cursussen neemt om van zijn vliegangst te nemen..

Is dat een reden om iemand om iemand af te wijzen..
Absoluut. Dat zou ik niet vertrouwen, nu is het vliegangst. Wie weet wat hij nog meer heeft, straks komt die aan met wipangst, daar zit je dan tegen de muur te staren.

12-10-2014, 20:11


Hij kan misschien straks vertrekken met de fiets en over 5 jaar zien jullie elkaar in Zanzibar bi idni lah.

12-10-2014, 20:27

Citaat door Broken.Soul:
Absoluut. Dat zou ik niet vertrouwen, nu is het vliegangst. Wie weet wat hij nog meer heeft, straks komt die aan met wipangst, daar zit je dan tegen de muur te staren.

12-10-2014, 20:30

Citaat door deSublieme:
Snapje.

12-10-2014, 20:55

Citaat door Broken.Soul:
Absoluut. Dat zou ik niet vertrouwen, nu is het vliegangst. Wie weet wat hij nog meer heeft, straks komt die aan met wipangst, daar zit je dan tegen de muur te staren.

12-10-2014, 20:59

Citaat door Broken.Soul:
Absoluut. Dat zou ik niet vertrouwen, nu is het vliegangst. Wie weet wat hij nog meer heeft, straks komt die aan met wipangst, daar zit je dan tegen de muur te staren.




Citaat door TwoTone:
Hij kan misschien straks vertrekken met de fiets en over 5 jaar zien jullie elkaar in Zanzibar bi idni lah.


Precies eindelijk iemand die het snapt..
Zanzibar ligt in Afrika als hij bi ibni lah niet wordt opgegeten door enge somaliërs of shen hongerige leeuw..

12-10-2014, 21:02

Citaat door TOETSENBORD.:


..

Citaat door girlie_love:

12-10-2014, 21:09

Citaat door Broken.Soul:



Your cute massaAllah


Voor de dames waarvan hun woorden op zijn;

Willen jullie niet reizen? De wereld zien? met iemand die vliegangst heeft kom je niet verder dan spanje of marokko?

12-10-2014, 21:10

Citaat door TOETSENBORD.:
Your cute massaAllah


U2.

12-10-2014, 21:12



Citaat door TOETSENBORD.:

Precies eindelijk iemand die het snapt..
Zanzibar ligt in Afrika als hij bi ibni lah niet wordt opgegeten door enge somaliërs of shen hongerige leeuw..
In dat geval was jullie huwelijk gewoon niet mekteb.

12-10-2014, 21:14

Citaat door Xaviera:
De eisen worden steeds gekker.
Om ziek van te worden!!

12-10-2014, 21:15
Belachelijk en freakin egoïstisch

Pagina's : [1] 2 3 4 5