Bekijk volle/desktop versie : wat doen jullie tegen menstruatiepijn



Pagina's : [1] 2 3

12-10-2014, 02:00
Eerst had ik er nog erg last van maar sinds 3 jaar kan ik de eerste niet eens recht op zitten van de pijn
Ik lig dan meestal met een warme kruik in bed en drink ibuprofen want paracetamol werkt niet en jjullie?

12-10-2014, 02:24


Aleve feminax helpt heel goed bij mij. Eerst nam ik ook altijd paracetamol in maar na een uurtje is de pijn al snel terug.
2tabletten van aleve feminax helpt bij mij binnen 5 minuten voor de hele dag. Echt een aanrader.

12-10-2014, 02:27

Citaat door habibti-ana:
Aleve feminax helpt heel goed bij mij. Eerst nam ik ook altijd paracetamol in maar na een uurtje is de pijn al snel terug.
2tabletten van aleve feminax helpt bij mij binnen 5 minuten voor de hele dag. Echt een aanrader.
OOw goeie zal het proberen meid

12-10-2014, 02:30

Citaat door komtgoed12:
OOw goeie zal het proberen meid
Succes en beterschap meid. Het wordt ook verkocht als naproxen 275 mg. Is hetzelfde als aleve feminax

12-10-2014, 03:06


Die medicijnen zijn zoooo ontzettend slecht voor je maag!!! Sinds een paar jaar drink ik lavendelthee tegen de pijn. Ik kan ook echt niks de eerste dag, ik ga gewoon dood! Mijn moeder maakt altijd lavendelthee voor me met gedroogde lavendel op het vuur laten met heet water en laten intrekken en dan opdrinken is ook best lekker! Alleen haddrn we dat niet in marokko en ik was alleen met een tante mn ouders waren weg, ik heb gewoon gehuild omdat ik niet meer wist wat ik moest doen! Kruik is ook een must!!!

12-10-2014, 09:51
Aleve!! Wat een uitvinding.

12-10-2014, 09:57

Citaat door TheSilence:
Feminax is hetzelfde als ibuprofen, alleen dan onder een andere naam en andere vorm van pil.

Ik slik ook ibuprofen, bij mij helpt paracetamol ook niet Ibuprofen is zoals eerder genoemd, slecht voor de maag. Hoop dat anderen met wat meer tips komen.
Probeer een kruik op je buik. Tis echt de moeilijk week van de maand maar Alhamdouililah.

12-10-2014, 10:43

Citaat door TheSilence:
Feminax is hetzelfde als ibuprofen, alleen dan onder een andere naam en andere vorm van pil.

Ik slik ook ibuprofen, bij mij helpt paracetamol ook niet Ibuprofen is zoals eerder genoemd, slecht voor de maag. Hoop dat anderen met wat meer tips komen.


Feminax is naproxen geen ibuprofen.

Ik gebruik naproxen zetpillen en heb nooit last van mijn maag. Verkrijgbaar via huisarts.

12-10-2014, 11:12
Ik vul een warm badje doe daar mijn voetjes is dat verminderd de pijn

12-10-2014, 11:19
Magnesiumolie gebruiken of een voetenbadje met magnesiumzout. Warme thee etc en soms een pijnstiller.

12-10-2014, 15:56

Citaat door Meid_:
Die medicijnen zijn zoooo ontzettend slecht voor je maag!!! Sinds een paar jaar drink ik lavendelthee tegen de pijn. Ik kan ook echt niks de eerste dag, ik ga gewoon dood! Mijn moeder maakt altijd lavendelthee voor me met gedroogde lavendel op het vuur laten met heet water en laten intrekken en dan opdrinken is ook best lekker! Alleen haddrn we dat niet in marokko en ik was alleen met een tante mn ouders waren weg, ik heb gewoon gehuild omdat ik niet meer wist wat ik moest doen! Kruik is ook een must!!!
Komt de gedroogde lavendel die ik hier heb liggen toch nog goed van pas. Bedankt voor de tip

Oow ja, gedroogde lavendel heb je ook in Marokko, in het Arabisch zeg je khzama voor het geval je het niet wist

12-10-2014, 16:01
Moet je eens de bijsluiter van ibuprofen lezen mbt vruchtbaarheid.

12-10-2014, 16:34


Ik ben toevallig net ongesteld geworden en ik ga dood van de pijn!
Waaaarooommm. Is deze pijn echt nodig??

12-10-2014, 16:36
Ik ga gewoon dood van de pijn. Ga echt een ibuprofen of andere troep gebruiken. Heel soms alleen paracetamol. Kom op, je moet wel tegen de pijn kunnen. Word je sterk van.

12-10-2014, 16:40
salam wa alaikom

Ik heb ook jaren lang last gehad van ontzettende buikkrampen. Het enige wat bij me helpt is kaneel thee.
Je doet in een kop warm water met 1 groot lepel zuivere honing,en een klein theelepeltje kaneel en roeren maar. Biidini Allah zul je echt grote verschil merken.

Pagina's : [1] 2 3