Bekijk volle/desktop versie : shor zwarte magie



Pagina's : [1] 2

10-10-2014, 20:48
Dames nou heb ik een paar hele jaloerze nichten van de kant van me vriend
Me moeder heeft me al een paar keer gezegd dat ik moet uitkijken voor shor
Op wat voor manieren kan iemand allemaal shor bij je doen

Graag serieuze reacties

11-10-2014, 00:48


In eten/ drinken, over heen lopen, foto's, kleren

11-10-2014, 00:50
Over heen lopen?

11-10-2014, 01:44
Bang voor shor en niet voor de zondes ewa fhal. Begin het uit te maken of ga trouwen dan zal Allah je wel behoeden tegen zulke heksen.

11-10-2014, 02:00



Citaat door komtgoed12:
Over heen lopen?
Yep, iemand heeft mij ooit verteld dat een kennis (vrouw) siher bij haar man had gedaan.
Zei had siher onder de tapijt verstopt voor haar man, toen menneer er overheen is gelopen, deed zei net alsof ze kruimels aan het oprapen was en had ze de siher waar haar man overheen is gelopen gepakt. Want hij mocht niet nog een keer overheen lopen want dan zal die siher niet werken.

Ik keek zo toen ik dat hoorde[emoji15]

11-10-2014, 02:01

Citaat door rebeca26:
Yep, iemand heeft mij ooit verteld dat een kennis (vrouw) siher bij haar man had gedaan.
Zei had siher onder de tapijt verstopt voor haar man, toen menneer er overheen is gelopen, deed zei net alsof ze kruimels aan het oprapen was en had ze de siher waar haar man overheen is gelopen gepakt. Want hij mocht niet nog een keer overheen lopen want dan zal die siher niet werken.

Ik keek zo toen ik dat hoorde[emoji15]
Zieke vrouwen bestaan helaas. erg voor die man meskien

11-10-2014, 02:52
Kijk voor kennis hierover op http://www.soennah-dokter.nl

Vele artikelen ook hoe je je zelf kan beschermen volgens de soennah

11-10-2014, 03:05
Ga binnenkort trouwen dus een beetje zonde om het uit te maken m

11-10-2014, 03:05
Oh my gad gestoorde vrouwen

11-10-2014, 09:10
Je kan jezelf beschermen door veel dhikr te doen en bescherming te vragen aan Allah. Je gebeden op tijd bidden.

Ze kunnen het doen in eten en drinken, dus neem niet snel iets van ze. Met kleren en foto's, laat niets bij ze in de buurt.

Uitkijken waar je loopt, ze kunnen iets (zoals iemand hierboven zei) onder tapijt doen, of gewoon sihr water gebruiken (druppels op de grond zodat jij erover gaat lopen).

Alles komt van Allah. Zij kunnen niks doen als Allah het niet heeft voorgeschreven.

Moge Allah dit soort mensen leiden!

11-10-2014, 09:14

Citaat door komtgoed12:
Dames nou heb ik een paar hele jaloerze nichten van de kant van me vriend
Me moeder heeft me al een paar keer gezegd dat ik moet uitkijken voor shor
Op wat voor manieren kan iemand allemaal shor bij je doen

Graag serieuze reacties
je moeder heeft het niet helemaal juist of maar half goed.
je moet je bezig houden met de islam en je daar op richten. start eerst eens met een huwelijk

11-10-2014, 09:16

Citaat door komtgoed12:
Ga binnenkort trouwen dus een beetje zonde om het uit te maken m
wanneer is de bruiloft? hoop voor je verloofde dat je dan niet om 3 uur nog achter je cp zit

12-10-2014, 01:18



Citaat door blurp:
wanneer is de bruiloft? hoop voor je verloofde dat je dan niet om 3 uur nog achter je cp zit
bruiloft pas volgend jaar

12-10-2014, 01:23

Citaat door komtgoed12:
bruiloft pas volgend jaar
volgendjaaaaaaaaaaaaaaaaaar????

oke dan moeten we maar ons voorbereiden op je huil topic MIJN VRIEND WILT NIET TROUWEN TOPIC

12-10-2014, 01:23
Bruiloft is niet wat je beschermt. allah is het die jou beschermt.

5 dagelijkse gebeden op tijd verrichten, zonden vermijden, veeplichtingen doen zoals correcte hijaab. Ochtend en avonddhikr, t liefst altijd in staat van woedhoe zijn, veel qoraan lezen enzovoorts.
in sha Allah zal je ertegen beschermd zijn. Zorg wel dat je deze dingen doet met juiste intentie en niet enkel voor bewcherming maar om je verplichtingen na te komen bi idnillah, tevredenheid van Allah ed.

Pagina's : [1] 2