Bekijk volle/desktop versie : Wilders wil Samsom en Spekman toch laten vervolgen om Marokkanen-uitspraken



10-10-2014, 12:06
PVV-leider Geert Wilders overweegt procedure zodat het OM Samsom en Spekman alsnog gaat vervolgen



PVV-leider Geert Wilders overweegt een zogeheten artikel 12-procedure te starten tegen PvdA-leider Diederik Samsom en partijleider Hans Spekman, zodat het Openbaar Ministerie hen alsnog moet vervolgen wegens uitspraken over Marokkanen. Dat laat Wilders vrijdag weten. "Het kan niet zo zijn dat ik als verdachte wordt aangemerkt door het Openbaar Ministerie en de PvdA'ers Samsom en Spekman die spraken over het etnisch monopolie op overlast van Marokkaanse jongens en het vernederen van Marokkanen, met rust worden gelaten", zegt Wilders in een verklaring. "Dat is onrechtvaardig en lijkt op politieke justitie."


"Ik vind dat wij alle drie mogen zeggen wat we willen, maar het kan niet zo zijn dat er met twee maten wordt gemeten", vervolgt hij. Wilders kondigt aan dat hij met zijn advocaat de mogelijkheden van een artikel 12-procedure gaat bespreken. Het OM maakte donderdag bekend dat Wilders wordt aangemerkt als verdachte wegens zijn uitspraken over 'minder Marokkanen'.


Marokkaanse jongens
Samsom en Spekman worden niet vervolgd vanwege uitspraken over Marokkaanse jongens die overlast veroorzaken. Tegen hen was ook aangifte gedaan, nadat Wilders daartoe had opgeroepen. Samsom zei in 2011 in NRC Handelsblad dat Marokkaanse jongeren een 'etnisch monopolie' op overlast hebben.


Spekman liet in 2008 in Vrij Nederland optekenen dat Marokkanen die niet deugen moeten worden 'vernederd'. Het OM vindt deze uitlatingen niet strafbaar omdat ze over gedrag gaan en niet over ras.

10-10-2014, 12:46


Dit is te gek voor woorden dames en heren hoe bestaat het Wilders komt op voor Marokkanen. Wat voor dag is het vandaag welk jaartal? Dit moet ik in mijn agenda noteren. Schoft puur om je hachje te redden. Nee jij moet berecht worden inderdaad ALLEEN JIJ heb bewust en stelselmatig gestigmatiseerd en gepolitiseerd, beledigd. Jou doelstelling is duidelijk al jou praat over islam had slechts betrekking op de marokaan in je bijzonder ik heb jou spelletje uitgespeeld ik heb jou bedoelingen geanalyseerd. Conclusie daarbij was haat jegens al wat Arabisch/islamitisch vanwege jou lidmaatschap van een bredere internationale zionistisch netwerk met in het bijzonder pro Israëlisch georiënteerd

10-10-2014, 12:57
selam mo3alaikom

hahahha wat een smeerlap. Het wordt te heet onder zijn voeten dus bedacht hij weer wat grappigs. Hij wil samsdom en speklap aanklagen omdat zij discriminerende uitlatingen hebben gedaan om marokkanen. Het is om te genieten. Hij komt nu in eens voor marokkanen op. Wilders is de weg kwijt in het wildernis. Wat een zwijn. Hij zoekt nu dekking. Let nou op broeders en zusters op de nederlandse tv media. De media gaat nu alles uit de kast halen om marokkanen nog meer in het daglicht te zetten door negatief over marokkanen te publiceren. Om wilders te redden van de taakstraf zie je niets anders op tv dan onderwerpen over marokkanen. De tv zit nu vol van marokkanen, ze willen verdrag mat marokko opzeggen, zij gaan nu in eens een onderzoek naar de zwijn van theo van Gogh. Zij bezoeken de kleedkamers voetballende moslims die daar bidden. Ponews is de grootste marokkanen hater.Zij hebben die kromme verkaasde marokkaan die bij hun in dienst was eruit geknikkerd.

Broeders en zusters, geniet maar van de nederlandse waardeloze game staat. Zij maken overal een game van, Zij verzuipen in hun homo mantaliteit, hoeren, drugs, alcohol, pedofielen en hebben geen weet wat de hel betekent. Wij maken ze wel wakker en daar hebben zij moeite mee. Wij maken ze belachelijk waardoor zij voor paal staan.

selam mo3alaikom

10-10-2014, 12:59
Wat heeft Wilders tot nu toe bereikt hier in de politiek? NADA helemaal niets. Hij heeft slechts de schatkist armer gemaakt O,ja hij heeft een film gemaakt. En de problemen in Israël en Irak Somalië dus buitenlandse aangelegenheden Nederlands gemaakt. Dus wat in Somalië speelde werd Nederlands ( je hoort Hirsi Ali al vertellen ja in de islam is vrouwenbesnijdenis verplicht) nee mevrouw Ali bedoeld in Somalië is dat verplicht ik als moslim had er nooit eerder van gehoord en wat te denken al die haatimams die ook als vluchteling hier zijn gestationeerd die kwamen met Irakees islam Bosniërs islam Iraniërs islam het leukste is ze kregen allemaal een podium om hun versie van de islam te verkondigen voor de Hollanders ging er een nieuwe wereld open. Maar mijn punt voor dat dit plaats vond was er geen probleem. Ja er waren wel problemen maar in Somalië Irak en niet hier in Ned.

10-10-2014, 13:05


Ik ben te kritisch klokkenluiders worden wereldwijd aan de hoogste boom gehangen sinds ik dit verkondig zie ik van die vreemde busjes bij mij geparkeerd staan volgens mij wordt ik gevolgd vanwege mijn uitspraken

10-10-2014, 13:06
Zullen ze weer denken jihadi of hij weet te veel klinkt gek maar men beseft niet dat heel veel mensen erzo over denken

10-10-2014, 13:12
Wilders mag alles roepen beste medemens die marokaanse vrouw bij justitie die had slechts op Twitter geplaatst dat IS een zionistisch complot is. Ja je leest het goed DIE HEBBEN ZE METEEN ONTSLAGEN . Dus zij heeft geen mening

10-10-2014, 15:22
@masser Broeder je heb gelijk ik geloof jou 200% en Wilders zal nooit de cel in gaan dat geloof ik niet , de staat weet dan dat de verhoudingen op straat nog meer met haat belust zal zijn, Hij word nu zehma vervolgd om te laten zien van kijk we pakken hem wel aan,Maar dat doen ze voor de bühne ,We leven in een zieken wereld

26-10-2014, 23:35

Citaat door Redactie:
PVV-leider Geert Wilders overweegt procedure zodat het OM Samsom en Spekman alsnog gaat vervolgen



PVV-leider Geert Wilders overweegt een zogeheten artikel 12-procedure te starten tegen PvdA-leider Diederik Samsom en partijleider Hans Spekman, zodat het Openbaar Ministerie hen alsnog moet vervolgen wegens uitspraken over Marokkanen. Dat laat Wilders vrijdag weten. "Het kan niet zo zijn dat ik als verdachte wordt aangemerkt door het Openbaar Ministerie en de PvdA'ers Samsom en Spekman die spraken over het etnisch monopolie op overlast van Marokkaanse jongens en het vernederen van Marokkanen, met rust worden gelaten", zegt Wilders in een verklaring. "Dat is onrechtvaardig en lijkt op politieke justitie."


"Ik vind dat wij alle drie mogen zeggen wat we willen, maar het kan niet zo zijn dat er met twee maten wordt gemeten", vervolgt hij. Wilders kondigt aan dat hij met zijn advocaat de mogelijkheden van een artikel 12-procedure gaat bespreken. Het OM maakte donderdag bekend dat Wilders wordt aangemerkt als verdachte wegens zijn uitspraken over 'minder Marokkanen'.


Marokkaanse jongens
Samsom en Spekman worden niet vervolgd vanwege uitspraken over Marokkaanse jongens die overlast veroorzaken. Tegen hen was ook aangifte gedaan, nadat Wilders daartoe had opgeroepen. Samsom zei in 2011 in NRC Handelsblad dat Marokkaanse jongeren een 'etnisch monopolie' op overlast hebben.


Spekman liet in 2008 in Vrij Nederland optekenen dat Marokkanen die niet deugen moeten worden 'vernederd'. Het OM vindt deze uitlatingen niet strafbaar omdat ze over gedrag gaan en niet over ras.
Was het niet de Uwen : wereld raden / wereld regeringen / thunderdomerobotraad / psychologen psychiaters / medischen ; welke : verkozen en dienden en wettig heilig verklaarden ; de keurige keuzes van de kempstraat van het jaar 1996 : als gelukt / als aanbevolen door Majesteit God persoonlijk / als verkozen door Majesteit God persoonlijk ; neutraal te vereren op de bestaans lichamen van de dalna prologica psychiatrie professoren , en neutraal vrij te laten op de bestaans lichamen van de dalna prologica psychiatrie professoren , en neutraal te belonen intellegent stiekem , en neutraal in 1 vorm van vrijheid en of in meerdere vormen van vrijheid laten jagen op de mogelijke aanverwante(n) van de dalna prologica psychiatrie professoren , en neutraal in 1 vorm van vrijheid en of in meerdere vormen van vrijheid belonend te laten verklaringen opvatten en of afleggen op en contra de neutrale bestaans namen van de dalna prologica psychiatrie professoren bereikte van het ongeweten oudste omniversums bestaans regences omringers de elke omniversums bestaans regences , en neutraal in 1 vorm van vrijheid en of in meerdere vormen van vrijheid te laten geloven het gestichte geloofde geerde gelatene beloonde aanbevolene aangetoonde gerangschikte rangordes van de kemsptraat van het jaar 1996 wettig heilig wonderbaarlijk in ingeplande invases , invorderingen , inzichten , aanvallen , plunderingen , moorden , pedofielerijen , ontwrichtingen ,oorlogen . ( en zoeken en verzinnen hoe vrij te spreken en hoe te belonen de feitelijke schuldigen aan de wonderbaarlijke wettigen heiligen psychopaat resultaten van de kempstraat van het jaar 1996 . )

nadien wij eenheid van de dalna prologica psychiatrie professoren : wensenden / en aanbevelenden ; Dat Majesteit God persoonlijk hier over en daar over zich zal ontfermen en hier over en daar over zal oordelen en aantonen : in de elke natie van majesteit God ongeachte het gene dat er word verklaard en werd verklaard / in de elke centimeter van de planeet aarde van Majesteit God ongeachte het gene dat er word verklaard en werd verklaard ; dit ongeachte de massale geschiedennis vervalschingen en ongeachte de statussen massale geloof hechten aan de keurige keuzes van de kempstraat van het jaar 1996 gestichte geloofde geerde beloonde gelatene wonderbaarlijke heilige wetten van de kempstraat van het jaar 1996 rangordes .

driss /ladien / eliott /laloon / dalna regences .

26-10-2014, 23:45
Mohammed Enait?
Citaat door driss34:
Was het niet de Uwen : wereld raden / wereld regeringen / thunderdomerobotraad / psychologen psychiaters / medischen ; welke : verkozen en dienden en wettig heilig verklaarden ; de keurige keuzes van de kempstraat van het jaar 1996 : als gelukt / als aanbevolen door Majesteit God persoonlijk / als verkozen door Majesteit God persoonlijk ; neutraal te vereren op de bestaans lichamen van de dalna prologica psychiatrie professoren , en neutraal vrij te laten op de bestaans lichamen van de dalna prologica psychiatrie professoren , en neutraal te belonen intellegent stiekem , en neutraal in 1 vorm van vrijheid en of in meerdere vormen van vrijheid laten jagen op de mogelijke aanverwante(n) van de dalna prologica psychiatrie professoren , en neutraal in 1 vorm van vrijheid en of in meerdere vormen van vrijheid belonend te laten verklaringen opvatten en of afleggen op en contra de neutrale bestaans namen van de dalna prologica psychiatrie professoren bereikte van het ongeweten oudste omniversums bestaans regences omringers de elke omniversums bestaans regences , en neutraal in 1 vorm van vrijheid en of in meerdere vormen van vrijheid te laten geloven het gestichte geloofde geerde gelatene beloonde aanbevolene aangetoonde gerangschikte rangordes van de kemsptraat van het jaar 1996 wettig heilig wonderbaarlijk in ingeplande invases , invorderingen , inzichten , aanvallen , plunderingen , moorden , pedofielerijen , ontwrichtingen ,oorlogen . ( en zoeken en verzinnen hoe vrij te spreken en hoe te belonen de feitelijke schuldigen aan de wonderbaarlijke wettigen heiligen psychopaat resultaten van de kempstraat van het jaar 1996 . )

nadien wij eenheid van de dalna prologica psychiatrie professoren : wensenden / en aanbevelenden ; Dat Majesteit God persoonlijk hier over en daar over zich zal ontfermen en hier over en daar over zal oordelen en aantonen : in de elke natie van majesteit God ongeachte het gene dat er word verklaard en werd verklaard / in de elke centimeter van de planeet aarde van Majesteit God ongeachte het gene dat er word verklaard en werd verklaard ; dit ongeachte de massale geschiedennis vervalschingen en ongeachte de statussen massale geloof hechten aan de keurige keuzes van de kempstraat van het jaar 1996 gestichte geloofde geerde beloonde gelatene wonderbaarlijke heilige wetten van de kempstraat van het jaar 1996 rangordes .

driss /ladien / eliott /laloon / dalna regences .