Bekijk volle/desktop versie : Wilders na besluit OM: 'Richt je op Marokkaanse Syriëgangers'



09-10-2014, 12:01
PVV-leider Geert Wilders vindt het uiteraard onbegrijpelijk dat het Openbaar Ministerie hem als verdachte heeft aangemerkt en waarschijnlijk gaat vervolgen.





"Dit is de wereld op zijn kop." Wilders noemt het besluit van het OM 'schandelijk'. "Terwijl de wereld in brand staat richt het OM zijn pijlen op een volksvertegenwoordiger die problemen benoemt." Hoewel het vijf voor twaalf is richt hij zich toch weer op Marokkanen. "Het OM kan zijn tijd beter besteden door zich meer te richten op de Nederlandse Syriëgangers, die voor meer dan driekwart uit Marokkanen bestaan."

Wilders' advocaat Geert-Jan Knoops laat desgevraagd weten 'in dit stadium van de procedure' geen commentaar te willen geven.

09-10-2014, 12:08


wwahahahwhahhahaah wat een kuiken

09-10-2014, 12:10
Rare gast die Wilders...minder roepen
Hij wilt ze het land uit..
Ze gaan het land uit(sommige)
Is het ook niet goed
Wat wil je nou Wilders!
?

09-10-2014, 12:37
Meskien, altijd grote bek en als 't er op aankomt is ie weer het slachtoffer..

09-10-2014, 13:18


Alsof er alleen Marokkanen naar IS gaan... Er zijn ook "autochtone" ISIS fanboys

09-10-2014, 13:40
Te lang heeft men de ogen gesloten voor deze openlijke opruier haatprediker. Het wordt tijd dat al de onschuldige Marokkanen recht wordt aangedaan want door deze duivel werden alle goedwillenden bestempeld en bewust in een hoekje gedreven. Ned. Spreek je uit tegen de dwaas en neem je verantwoordelijkheid fatsoen is ver te zoeken bij deze schoft die diverse bevolkingsgroepen heeft vernederd recht zal zegevieren

09-10-2014, 13:43
Ja inderdaad tegen IS aanhangers wordt opgetreden nou jij nog vervloekte halfbloedje Wilders de haatprediker anno 2014

09-10-2014, 13:52
Ik ben bang dat hij beschermd wordt door lobbyisten zionisten die achter de schermen die soort kwallen kweken

09-10-2014, 13:55
Die eeuwige haatnijd en jankgedrag van Wilders begint nu ook autochtonen de keel uit te hangen..lijkt wel of ie iedere dag aan PMS lijdt.
Eerst aanvallen en bijten en daarna zielig doen, wees een vent en neem verantwoordelijkheid voor je daden verwarde Indo-allochtoon.

09-10-2014, 14:46
Hij geeft nu "ons" Marokkaanse Nederlanders de schuld dat we merendeels jihadisten zijn. Sorry, gebakken-Geertje wij zijn absoluut geen (extreme)jihadisten, wij zijn normale moslims. En als wij een dergelijk gedrag op straat tonen dan komt het door jouw hatelijk opmerkingen. Door jou bestaat in Nederland “wij” en “zij”. Het is allemaal te danken aan jou en jouw achterband “gebakken-Geertje”. Jou moeten ze echt (dat meen ik) opsluiten voor levenslang.

09-10-2014, 14:51
Wilders wat ben jij een hopeloos stuk bloemkool hoop dat je stikt in kunstmest jij vuile varken dat je bent ze zeggen je wordt wat je eet en dat is niet te zien bij jou ik hoop echt oprecht dat je gelukkig zult zijn met wat je doet want denk namelijk dat je leven een grote grap is maar dat je het maar weet geertje voor mij ben je eerder een zegen dan een vloek want door jou uitspraken maak je ons volk en de rest van de gezonde mensen alleen maar dichter bij de islam en elkaar dus daarvoor mijn dank geertje dit is een boodschap van jou beste vriend ayoun uit Venlo geertje dinsdag avond willeplein steeg bij Bart korte achter je weet nu wie ik ben veel geluk geertje hou hem strak hahahah b

09-10-2014, 14:57
Wilders is moslim(half)

Indonesië is momenteel het grootste moslimland. Er wonen meer moslims dan in de hartlanden van de islam.

....

09-10-2014, 16:31


Ja klopt Indonesië is inderdaad het grootste moslimland maar dat wil niet zeggen dat er geen idioten vandaan komen ik veroordeel niet de Indo's wat ik vreemd vind is dat een Halve buitenlander zo tegen buitenlanders is bizar

09-10-2014, 18:04
heb hem nog nooit gehoord over de joodse jihadisten

09-10-2014, 18:34
Badcooper ze zijn niet voor IS maar dat soort geluiden zijn puur frustratie vanwege het dubbele moraal die gehanteerd word hier in het westen