Bekijk volle/desktop versie : Op bepaalde seizoenen heb je helemaal geen zin in een relatie. Wie heeft dit ook?



Pagina's : [1] 2

09-10-2014, 07:36

Citaat door krankzinnig:
Je wilt gewoon liever alleen zijn!
.

09-10-2014, 07:47


Helemaal mee eens!

09-10-2014, 07:57
Ja maar juist in de herfst en winter toch wel

09-10-2014, 08:00
Ja haha ma bedoelde juist in de herfst en winter krijg je die relatie kriebels van zat er maar naast me iemand op de bank enzo

09-10-2014, 08:10


Winter periode wil je altijd wel iemand naast je hebben om 'gezellig' te doen. Maar over t algemeen zijn er geen vaste seizoenen dat je denkt van; "oh, nu wil ik alleen zijn". Dat gaat gewoon vanzelf, misschien heb je wel even genoeg van alles en iedereen om je heen. Kleine vorm van autisme ofzo.

09-10-2014, 08:42
Alle seizoenen

09-10-2014, 08:46
Ik heb dat alleen met eten.
Wat betreft liefde is het 365 dagen raak, bij een schrikkeljaar een dag extra, mooier kun je het niet hebben.

09-10-2014, 09:36
Vriendschap is denk ik t beste, geen gezeik als je een keer of 2 afzegt en als je elkaar nodig hebt dan ben je altijd bereikbaar voor elkaar, als je ergens heen wilt of iets wilt eten hoef je je niet schuldig te voelen over de rekening en kun je lekker helemaal jezelf zijn en weet je dat wanneer die persoon je mag, die persoon je echt mag en niet omdat er iets te halen valt op wat voor gebied dan ook. Ik hou van vriendschap, meer dan van de liefde.

09-10-2014, 11:22

Citaat door Meid_:
Vriendschap is denk ik t beste, geen gezeik als je een keer of 2 afzegt en als je elkaar nodig hebt dan ben je altijd bereikbaar voor elkaar, als je ergens heen wilt of iets wilt eten hoef je je niet schuldig te voelen over de rekening en kun je lekker helemaal jezelf zijn en weet je dat wanneer die persoon je mag, die persoon je echt mag en niet omdat er iets te halen valt op wat voor gebied dan ook. Ik hou van vriendschap, meer dan van de liefde.
Friendship with benefits zijn daarom ook de leukste relaties. Helaas duren die relaties niet altijd lang.

09-10-2014, 12:19
Mannen willen meestal geen relatie in de zomer, omdat ze dan alle verleidelijkheden om zich heen hebben en geen zin hebben om trouw te zijn. Dus hebben ze geen relatie in de zomer om met andere meiden te klooien.

09-10-2014, 12:24

Citaat door Zwarte_doritos:
die logica heb je zeker uit een olifantenreet getrokken
Hahahaha, jij en ik weten beide dat ik gelijk heb.

Zwarte dorito is echt lekker, jij hebt smaak.

09-10-2014, 12:28

Citaat door Zwarte_doritos:
hahha perverts zijn er maar gelukkig is dat een kleine percentage.
smaak heb ik sowieso
Oke, nu doe je stoer en heb je het verpest

09-10-2014, 13:35



Citaat door krankzinnig:
Die Aquamarijn is soms wel slim.
Hou je mond, ik ben gwn leuk.

09-10-2014, 13:50

Citaat door Blm:
Friendship with benefits zijn daarom ook de leukste relaties. Helaas duren die relaties niet altijd lang.
Daarom heb ik het over vriendschap, gewoon vriendschap zonder benefits .

Pagina's : [1] 2