Bekijk volle/desktop versie : Snuifdocent mag weer les geven



Pagina's : [1] 2

08-10-2014, 21:47
Een docent van een middelbare school in Maastricht die vorige maand bij een voetbalwedstrijd cocaïne gebruikte gaat weer aan het werk.





De school schorste de gymleraar en stelde een onderzoek in. Na gesprekken met ouders en leerlingen is besloten dat de man kan aanblijven, meldt het Porta Mosana College woensdag. Het filmpje dook eind vorige maand op Facebook op en werd honderden keren gedeeld door onder anderen leerlingen van de school.

De beelden zijn op 21 september, vermoedelijk door een beveiligingscamera, gemaakt in de Rotterdamse Kuip, waar Feyenoord tegen Ajax speelde. Bij het besluit de gymleraar niet te ontslaan heeft onder meer meegespeeld dat de leraar veel steun van zijn leerlingen kreeg, schrijft de school op zijn website.


Ze starten onder meer een petitie, die door 945 leerlingen werd ondertekend. De leraar hervat zijn werkzaamheden via een re-integratietraject. Vanaf halverwege deze maand pakt hij zijn lessen gefaseerd weer op.

08-10-2014, 21:50


Hahaha snuifdocent hahahha...

08-10-2014, 21:53

Citaat door Redactie:
Een docent van een middelbare school in Maastricht die vorige maand bij een voetbalwedstrijd cocaïne gebruikte gaat weer aan het werk.





De school schorste de gymleraar en stelde een onderzoek in. Na gesprekken met ouders en leerlingen is besloten dat de man kan aanblijven, meldt het Porta Mosana College woensdag. Het filmpje dook eind vorige maand op Facebook op en werd honderden keren gedeeld door onder anderen leerlingen van de school.

De beelden zijn op 21 september, vermoedelijk door een beveiligingscamera, gemaakt in de Rotterdamse Kuip, waar Feyenoord tegen Ajax speelde. Bij het besluit de gymleraar niet te ontslaan heeft onder meer meegespeeld dat de leraar veel steun van zijn leerlingen kreeg, schrijft de school op zijn website.


Ze starten onder meer een petitie, die door 945 leerlingen werd ondertekend. De leraar hervat zijn werkzaamheden via een re-integratietraject. Vanaf halverwege deze maand pakt hij zijn lessen gefaseerd weer op.


In de klaslokaal dus 1 grote snuiffabriek?

08-10-2014, 21:57
Snuiffabriek nog hilarischer.. Gewoon geinig... Zal die leerkracht elke keer een drugs test moeten laten uitvoeren?

08-10-2014, 22:03



Citaat door BadCooper:
wat begrijp je precies niet? een docent heeft ook een persoonlijke levenssfeer. ik heb liever een snuifdocent voor mijn kinderen, dan een fragiel marokkaantje dat ISIS-barbaren steunt op forums.
Haal die emmer nou van je rotkop en bekijk mijn post nog es.

Lekkere voorbeeld voor je kinderen dan mongool.......goed dat je voor jezelf praat.

We hebben het over de snuifdocent komt schizofrene pisnicht aankakken met ISIS?

Voor de rest nog alles goed met je?

08-10-2014, 22:10
Leraar lichamelijke opvoeding die harddrugs gebruik....

Stelt ook vragen bij de persoonlijkheid van deze vent

08-10-2014, 22:35
Altijd gymdocenten.

08-10-2014, 22:37
Blijkbaar heeft hij voldoende steun dus zie niet in waarom er bezwaren zouden zijn.

08-10-2014, 22:46
Pff snuiven is niks aan. blowen tast je geestlijkheid en hersenen veel erger aan.

08-10-2014, 22:52
moet dit nederlandse gebruik ook op de werelderfgoed lijst ?

09-10-2014, 00:53
Agenten snuiven,advocaten zelfs piloten.ik weet dat!.dus ja leraar doe je ding

09-10-2014, 00:57
Het is slecht is voor je lichaam, tevens vind ik hem een slecht voorbeeld geven voor de kids!

09-10-2014, 00:58


Jammer is het, ik hoop dat hij gaat afkicken!

09-10-2014, 06:29

Citaat door discover_me:
Blijkbaar heeft hij voldoende steun dus zie niet in waarom er bezwaren zouden zijn.
steun van de leerlingen. ik als ouder zou er toch anders in staan denk ik

09-10-2014, 06:38

Citaat door blurp:
steun van de leerlingen. ik als ouder zou er toch anders in staan denk ik
ach, der zullen vast suppliers onder de leerlingen zijn of mede-snuivers

Pagina's : [1] 2