Bekijk volle/desktop versie : Triest!



15-03-2005, 16:56
Ik zag een herhaling van mogtafoun, net zoiets als 'vermist' op 2m....

Een man had zijn vrouw 7 jaar lang opgesloten in een kamer. En als familie om haar vroeg, vertelde hij dat ze in casa is.

Zieke mensen



Ze kan niet eens meer normaal praten...

15-03-2005, 17:00



Citaat door Hanane:
Ik zag een herhaling van mogtafoun, net zoiets als 'vermist' op 2m....

Een man had zijn vrouw 7 jaar lang opgesloten in een kamer. En als familie om haar vroeg, vertelde hij dat ze in casa is.

Zieke mensen



Ze kan niet eens meer normaal praten...
wajaw zow erg....

15-03-2005, 17:05
meskiena, sociale verwaarlozing is echt verschrikkelijk

15-03-2005, 17:10

Citaat door Hanane:
Ik zag een herhaling van mogtafoun, net zoiets als 'vermist' op 2m....

Een man had zijn vrouw 7 jaar lang opgesloten in een kamer. En als familie om haar vroeg, vertelde hij dat ze in casa is.

Zieke mensen



Ze kan niet eens meer normaal praten...
Erg!! Maar dit soort dingen vind ik echt apart...je kant toch niet iemand 7 jaar opsluiten in een kamer en niemand die het merkt...Niet dat ik het niet geloof ofzo...maar toch...
Triest om te horen zulke dingen..

15-03-2005, 17:27



Citaat door mazhar:
meskiena, sociale verwaarlozing is echt verschrikkelijk
Ja meskiena, ze is helemaal psychisch geworden

Ze lieten foto's van haar zien, hoe ze er eerst uitzag en na die verwaarlozing meskiena...

15-03-2005, 17:27
Wat vind je van dit...ouders hebben dochter van 7 een lange tijd opgesloten tot ze zelf het tapijt begon te eten en ze is overleden meskiena...

Zo erg

15-03-2005, 17:30
iemand heeft ze oma opgesloten 4 jaar lang tot dat ze poep begon te eten, daarna heeft ze de deur opgegeten

ze leven nog lang en gelukkig

15-03-2005, 17:31

Citaat door KLeInDuImPjE:
Wat vind je van dit...ouders hebben dochter van 7 een lange tijd opgesloten tot ze zelf het tapijt begon te eten en ze is overleden meskiena...

Zo erg
Meskiena, dat ze hun kind zoiets verschrikkelijks aan kunnen doen......ze hebben echt geen hart


Dat noem ik geen ouders!!

15-03-2005, 17:34

Citaat door IslamicPrince:
Erg!! Maar dit soort dingen vind ik echt apart...je kant toch niet iemand 7 jaar opsluiten in een kamer en niemand die het merkt...Niet dat ik het niet geloof ofzo...maar toch...
Triest om te horen zulke dingen..
Als ik het niet gezien had, zou ik het ook niet geloven. 7 jaar lang opgesloten zitten

15-03-2005, 17:35

Citaat door Smooth_Sofyan:
iemand heeft ze oma opgesloten 4 jaar lang tot dat ze poep begon te eten, daarna heeft ze de deur opgegeten

ze leven nog lang en gelukkig
ja lach maar. is toch grappig?

15-03-2005, 17:59

Citaat door Waar0m:
Dat plaatje in je ondertekening.....

15-03-2005, 20:39
ja heb die aflevering gezien....echt geen woorden voor, ik kon echt mijn ogen niet geloven en wat het ergste is....hij ontkende alles en zegt dat zij daar voor weekje zat....hij reageerde nog voor de camera geen gezicht wollah en dit allemaal voor het geld....waar gaat dit heen a 3ibadellah

15-03-2005, 20:40



Citaat door Hanane:
Ik zag een herhaling van mogtafoun, net zoiets als 'vermist' op 2m....

Een man had zijn vrouw 7 jaar lang opgesloten in een kamer. En als familie om haar vroeg, vertelde hij dat ze in casa is.

Zieke mensen



Ze kan niet eens meer normaal praten...
Wat erg die hond spoort niet

15-03-2005, 21:07

Citaat door rehaam:
ja heb die aflevering gezien....echt geen woorden voor, ik kon echt mijn ogen niet geloven en wat het ergste is....hij ontkende alles en zegt dat zij daar voor weekje zat....hij reageerde nog voor de camera geen gezicht wollah en dit allemaal voor het geld....waar gaat dit heen a 3ibadellah
Ja erg he, ze kon niet eens voor zichzelf opkomen. Ze was moeilijk te verstaan/begrijpen...