Bekijk volle/desktop versie : lang leve de ondrukking van de marokkaanse dame



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

15-03-2005, 16:06
Volgens CBS (centraal bureau voor de statistieken) zijn de echtscheidingen onder marokkaanse mensen explosief gestegen van 3% in 1980 tot 43% in 2004
Ik denk dat dit te maken heeft door de overtollige vrijheden die de marokkaanse vrouw krijgt heden ten dage.
Blijf van mijn mijn lijf tehuizen worden overheerst door marokkaanse vrouwen die zogenaamd vluchten van hun man terwijl ze gewoon stiekem hopen op $$ van hun man en het rijk (het zij allimentatie voor haar 5 kinderen en een wao uitkering) waarom doen jullie dit? verblind door geld en vrijheid?

mijn stelling is de teugels aantrekken and back to basic.


made by faried en mohamedsaid( wij zien jullie reacties graag tegemoet)

15-03-2005, 16:12


de reden dat er zoveel scheidingen zijn is heel simpel


SCHIJNHUWELIJKEN

15-03-2005, 16:15

Citaat door mazhar:
de reden dat er zoveel scheidingen zijn is heel simpel


SCHIJNHUWELIJKEN
Precies...lucratieve bussines voor sommige mensen...

15-03-2005, 16:17

Citaat door IslamicPrince:
Precies...lucratieve bussines voor sommige mensen...
Import en export noem ik da

15-03-2005, 16:18



Citaat door mohamedsaid:
Volgens CBS (centraal bureau voor de statistieken) zijn de echtscheidingen onder marokkaanse mensen explosief gestegen van 3% in 1980 tot 43% in 2004
Ik denk dat dit te maken heeft door de overtollige vrijheden die de marokkaanse vrouw krijgt heden ten dage.
Blijf van mijn mijn lijf tehuizen worden overheerst door marokkaanse vrouwen die zogenaamd vluchten van hun man terwijl ze gewoon stiekem hopen op $$ van hun man en het rijk (het zij allimentatie voor haar 5 kinderen en een wao uitkering) waarom doen jullie dit? verblind door geld en vrijheid?

mijn stelling is de teugels aantrekken and back to basic.


made by faried en mohamedsaid( wij zien jullie reacties graag tegemoet)
Die vrouwen zijn dan echt triest

15-03-2005, 16:18
Als het al waar is, dan is het niet de Islam die de vrouw niet onderdrukt maar de marokkaanse man die ontwetend en dom zijn die de vrouw onderdrukt, en dat de vrouw deze beproevingen niet aankan.

15-03-2005, 16:19
Je kan wel zeggen dat het onzin is maar ik denk niet dat een bureau die de ontwikkelingen in nederland tot op de bot onderzoekt en de statistieken erop los gooit onzin verkondigt.
Ik denk dat we ons moeten realiseren dat dit een onderwerp is die bespreekbaar moet zijn, en niet in de doofpot moet worden gestopt en als onzin moet worden verkondigd

15-03-2005, 16:20

Citaat door mazhar:
Import en export noem ik da
Hahaha... Strax moeten ze nog invoerbelasting gaan betalen..

15-03-2005, 16:21

Citaat door IslamicPrince:
Hahaha... Strax moeten ze nog invoerbelasting gaan betalen..
He die logo (ondertekening van IslamicPrince)slaat op mij maar dan zonder die traantjes

Dat wordt mijn nieuwe msn naam

15-03-2005, 16:22

Citaat door yasmin2:
Als het al waar is, dan is het niet de Islam die de vrouw niet onderdrukt maar de marokkaanse man die ontwetend en dom zijn die de vrouw onderdrukt, en dat de vrouw deze beproevingen niet aankan.
ja sureeeee!!! schuif het maar op de mannen af. je moet nadenken waar je mee bezig bent en niet laten verblinden door het gegeld.

onthoudt dit allen heeeel goed.

je moet niet trouwen om te trouwen, maar.........(vul maar zelf in)

15-03-2005, 16:22

Citaat door faried:
Je kan wel zeggen dat het onzin is maar ik denk niet dat een bureau die de ontwikkelingen in nederland tot op de bot onderzoekt en de statistieken erop los gooit onzin verkondigt.
Ik denk dat we ons moeten realiseren dat dit een onderwerp is die bespreekbaar moet zijn, en niet in de doofpot moet worden gestopt en als onzin moet worden verkondigd
Maar Faried...we zeggen toch niet dat het onzin is..of dat het niet klopt...We geven alleen mogelijke redenen aan waarom dit cijfer zo hoog is...
En in de doofpot stoppen, daar doen we niet aan..

15-03-2005, 16:23

Citaat door mohamedsaid:
Volgens CBS (centraal bureau voor de statistieken) zijn de echtscheidingen onder marokkaanse mensen explosief gestegen van 3% in 1980 tot 43% in 2004
Ik denk dat dit te maken heeft door de overtollige vrijheden die de marokkaanse vrouw krijgt heden ten dage.
Blijf van mijn mijn lijf tehuizen worden overheerst door marokkaanse vrouwen die zogenaamd vluchten van hun man terwijl ze gewoon stiekem hopen op $$ van hun man en het rijk (het zij allimentatie voor haar 5 kinderen en een wao uitkering) waarom doen jullie dit? verblind door geld en vrijheid?

mijn stelling is de teugels aantrekken and back to basic.


made by faried en mohamedsaid( wij zien jullie reacties graag tegemoet)
heb je de link waar je het heb gezien op cbs... want ik kan het niet vinden...

het is niet dat ik je niet geloof, maar de cijfers die je opnoemt zijn wel heel erg extreem...

15-03-2005, 16:24



Citaat door yasmin2:
He die logo (ondertekening van IslamicPrince)slaat op mij maar dan zonder die traantjes

Dat wordt mijn nieuwe msn naam
...leuk..van mij mag je

15-03-2005, 16:24

Citaat door yasmin2:
Als het al waar is, dan is het niet de Islam die de vrouw niet onderdrukt maar de marokkaanse man die ontwetend en dom zijn die de vrouw onderdrukt, en dat de vrouw deze beproevingen niet aankan.
ja helemaal mee eens, alleen even 1 keer niet weghalen uit je 1e zin..

vrouwen hebben te lang geleefd onder het regime van die onwetende, machtsbeluste achterlijke mannen

15-03-2005, 16:25

Citaat door IslamicPrince:
Hahaha... Strax moeten ze nog invoerbelasting gaan betalen..

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13