Bekijk volle/desktop versie : probleemm...



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

04-10-2014, 00:42
Ik heb een relatie gehad van 5 jaar het is nu uit ik mis hem ontzettend maar hij heeft me langzamerhand gewoon helemaal kapot gemaakt :Hij is heeeeeeeeeeeeeeeeel jaloers en nou kunnen jullie wel zeggen dat het er bij hoort en dat het bezorgdheid is en dat ik niet moet zeuren maar hij was zelf jaloers op me dokter die me bovenbeen aanraakte,hij denkt dat hij het recht heeft om mij te slaan,zijn wil is wet maar ondanks alles hield en ik hou nog steeds van hemheb zo lang vedriet om hem gehad maar nu wilt ie me weer terug iemandd raad
zou iemnd me kunne pm'en waar ik een openhartig gesprek mee kan starten

04-10-2014, 00:44


ik ga maar niet al te veel zeggen. Maar waar is je zelfrespect gebleven?

04-10-2014, 00:45
ik begrijp dat niet. Nog a3ed een haram relatie aangaan. Hij slaat jou wanneer hij wil en nog blijf je als een domme koe die haar eer al kwijt is door een relatie aan te gaan, achter hem aangaan. Denk je dat zulke types jou zo maar laten gaan.

04-10-2014, 00:46
Meid hou afstand van zulke types, geef het nog tijd. Geloof me hij gaat van alles zeggen om het goed te praten en terug te komen, maar zodra hij er is zal hij weer hetzelfde gedrag vertonen.

04-10-2014, 00:48



Citaat door Mourri:
ik begrijp dat niet. Nog a3ed een haram relatie aangaan. Hij slaat jou wanneer hij wil en nog blijf je als een domme koe die haar eer al kwijt is door een relatie aan te gaan, achter hem aangaan. Denk je dat zulke types jou zo maar laten gaan.
de enige die jij een domme koe mag noemen is je zusje

04-10-2014, 00:50

Citaat door komtgoed12:
de enige die jij een domme koe mag noemen is je zusje
je blijft een domme koe met geen eer. Donderstraal op met je domme topic, zielepoot.

04-10-2014, 00:53

Citaat door Mourri:
je blijft een domme koe met geen eer. Donderstraal op met je domme topic, zielepoot.
wat lul je nou allemaal met je eer donderstraaal jij maar op van de topic die ik heb gestart joh achterlijke mongool als je het allemaal niet zo boeiend vind waar OPEN JE DE TOPIC EN WAAROM REAGEER JE DAN UBERHAUPT dat wijst er alleen maar op uit dat jij zielig bent joh polio patient

04-10-2014, 00:54

Citaat door komtgoed12:
wat lul je nou allemaal met je eer donderstraaal jij maar op van de topic die ik heb gestart joh achterlijke mongool als je het allemaal niet zo boeiend vind waar OPEN JE DE TOPIC EN WAAROM REAGEER JE DAN UBERHAUPT dat wijst er alleen maar op uit dat jij zielig bent joh polio patient
ik hoop dat die smetta van een ex jou nog meer recht of krom gaat slaan. Want het enige waar je over praat is troep, domme koe.

04-10-2014, 01:12
Jammer dit, kunnen jullie niet nog een paar uurtjes wachten. Kan ik met shwa enzo rustig dit volgen.

04-10-2014, 01:42

Citaat door beyonder1:
vind het best wel zielig voor je


























































maar nie heus glibberkut
Ow oke bedankt

04-10-2014, 02:23
Een reminder voor jou. Je zegt dat je een relatie van 5 jaar met hem hebt gehad. Stel je beslist om niet meer verder te gaan met hem.
Laten we even eerlijk zijn. Wie is er dan zo dom om een vrouw te nemen die een relatie van 5 jaar achter de rug heeft ?

Juist ja, niemand... Dus kus een kikker, of maak het goed met die neusaap en ga trouwen.

04-10-2014, 02:31
Ik zei tegen jou in 2009 kies voor mij en jij ging voor hem en je hebt nog steeds niks.
Uiteindelijk zit je te klagen in 2014

04-10-2014, 09:07


Jullie zijn echt harteloos. Haar lopen kleineren terwijl ze om raad vraagt. Dan ook nog eens grappig om te zien wie degene zijn die reageren. En voor jou Zakaria, de enige die een kikker kust is die achterlijke blonde liploze travestiet waar jij je eer dagelijks insteekt, fucking gay.

04-10-2014, 15:38
dit klinkt meer als broers tafferelen... dit WIL je toch niet in een relatie

het is verboden om dit te WILLEN in een relatie.

04-10-2014, 19:41

Citaat door ZakariaKenpachi:
Een reminder voor jou. Je zegt dat je een relatie van 5 jaar met hem hebt gehad. Stel je beslist om niet meer verder te gaan met hem.
Laten we even eerlijk zijn. Wie is er dan zo dom om een vrouw te nemen die een relatie van 5 jaar achter de rug heeft ?

Juist ja, niemand... Dus kus een kikker, of maak het goed met die neusaap en ga trouwen.
Huhhhhhhhhhhhhh domste en tegenstrijdigste reactie ever.
Dat soort waarmee jij gaat niet alleen 5 jaar relatie, in die 5 jaar hebben ze ik weet niet hoeveel bedpartners gehad. Kennen geen taqwa niks alle remmen los en dan uitgerekend jij die deze opmerking plaatst. Beter ga je je zelf testen op een SOA..gewoon een gemeende tip mocht je daar nog niet bij hebben stil gestaan. Eid Mubarak nog.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8