Bekijk volle/desktop versie : Ze wil echt dat ik gek wordt denk ik zo



03-10-2014, 16:53
Ik had vorige week dus een afspaak met haar en ze had oen een hele leuke vacture voor mij als taal- en rekendocent op een particuliere opleiding. Ik zou vandaag dus en dagje mee gaan lopen.

Bleek dat het ging om een particuliere opleiding als kapster, zit ik daar als docent tussen 20 vrouwen. Hoe kan je een man gek maken. Maar nu wil ik maandag me werkcoach gaan bellen dat ik geen zin heb om dat te doen.

Dat zal ze toch wel begrijpen?

03-10-2014, 17:03


Hoezo als jij duidelijk bent naar de vrouwen toe en strikt professioneel blijft is er toch niks aan de hand?

03-10-2014, 17:39

Citaat door She.:
Ocharme


Komt ge me troosten


Citaat door Marokkaans_roos:
Hoezo als jij duidelijk bent naar de vrouwen toe en strikt professioneel blijft is er toch niks aan de hand?


Blijf liever een week in een kippenhok, je bedoelt als ik hun monden dichtplak en ze onderdruk is er niks aan de hand

03-10-2014, 17:41
Een Marokkaanse jongeman als docent. Ik vind dat alleen maar sexy. Heb er helaas nooit één gehad of ze zijn boven de 40.

03-10-2014, 17:46



Citaat door MissieSara:
Een Marokkaanse jongeman als docent. Ik vind dat alleen maar sexy. Heb er helaas nooit één gehad of ze zijn boven de 40.


Ik ben nog onder de 40

03-10-2014, 17:52

Citaat door Trabagho:
Komt ge me troosten



Blijf liever een week in een kippenhok, je bedoelt als ik hun monden dichtplak en ze onderdruk is er niks aan de hand
nee joh ik volg ook een opleiding waar alleen vrouwen Zitten. We hebben ook mannelijke docenten. Wij luisteren wel als het moet

03-10-2014, 17:53
Je bent de pineut, de sigaar, de klos, het haasje, 1+1=3 (nee dames de kapsters 1+1=2 maar had het hier over beeldspraak). Bro ze sleuren je mee de afgrond in.

03-10-2014, 18:05

Citaat door Marokkaans_roos:
nee joh ik volg ook een opleiding waar alleen vrouwen Zitten. We hebben ook mannelijke docenten. Wij luisteren wel als het moet


Als het moet ja,


Citaat door Musafir:
Je bent de pineut, de sigaar, de klos, het haasje, 1+1=3 (nee dames de kapsters 1+1=2 maar had het hier over beeldspraak). Bro ze sleuren je mee de afgrond in.


Denk het ook

03-10-2014, 19:02
Gezellig toch