Bekijk volle/desktop versie : marokkaanse feesten;wat vind je ervan?

Pagina's : 1 [2] 3

23-02-2003, 17:23

Citaat:
Origineel gepost door Angeltje
Disco is toch denk ik wat anders dat marmoucha feesten.
Bij marmoucha feesten wordt geen alcohol gedronken en de max tijd zit op 22.00.

In disco's is iedereen laderzat en ben je zeker 6.00 nog aan het dansen...

Groetjes
Oficieel niet nee, maar inmiddels.....

Ach en anders zuipen die jongens zich eerst helemaal lam voordat ze daarnaar toe gaan om zich aan de dames te vergrijpen. Of ze gaan eerst stevig blowen...
En dan worden er alsnog veel haramdingen gedaan: gemend dansen, elkaar aanraken, onzedelijke blikken.... Dus hetzelfde als de disco, net zo haram. Maar iedereen moet het zelf weten.

23-02-2003, 20:16

Citaat:
Origineel gepost door Najib26
Oficieel niet nee, maar inmiddels.....

Ach en anders zuipen die jongens zich eerst helemaal lam voordat ze daarnaar toe gaan om zich aan de dames te vergrijpen. Of ze gaan eerst stevig blowen...
En dan worden er alsnog veel haramdingen gedaan: gemend dansen, elkaar aanraken, onzedelijke blikken.... Dus hetzelfde als de disco, net zo haram. Maar iedereen moet het zelf weten.
Luister eens, ik geef alleen maar aan wat het verschil is!!
Ik zeg niet dat de één wel mag en de ander niet!!

23-02-2003, 20:23

Citaat:
Origineel gepost door Angeltje
Disco is toch denk ik wat anders dat marmoucha feesten.
Bij marmoucha feesten wordt geen alcohol gedronken en de max tijd zit op 22.00.

In disco's is iedereen laderzat en ben je zeker 6.00 nog aan het dansen...

Groetjes
Bij marmoucha zijn sommigen ook ladderzat, die zuipen gewoon vantevoren een fles wiskey leeg...

23-02-2003, 20:28
marmoucha komen enkel kleine kinderen..de ECHTE vrouwen komen daar niet ..of je wil constant lastig gevallen worden ofcourse

24-02-2003, 12:02

Citaat:
Origineel gepost door appelsap
marmoucha komen enkel kleine kinderen..de ECHTE vrouwen komen daar niet ..of je wil constant lastig gevallen worden ofcourse
sorry, maar dat vind ik echte bullxxxx! Ten eerste je gaat er al vanuit dat er alleen kleine meisjes komen....ben jij op ALLE marmoucha feesten geweest? want alleen dan kun je dit met zekerheid zeggen!(en dan nog ken je ze niet allemaal, want mij ken je niet!!)
En ten tweede, als je naar een marokkaans feest gaat als meisje, moet je er niet over zeuren want dan vraag je erom zeg je? Dan kan je als meisje helemaal niet meer naar buiten, want de marokkaanse jongens van tegenwoordig(nu ga ik ook maar generaliseren..) gedragen zich(van wat ik gezien heb) tegen alle meisjes respectloos(met of zonder hoofddoek!) Kijk alleen maar op koopavond in de stad wat er dan allemaal gebeurd........

24-02-2003, 15:09
maar op andere feesten komt er minder vaak shit voor dan bij die marmoucha shiet

24-02-2003, 18:11

Citaat:
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO
maar op andere feesten komt er minder vaak shit voor dan bij die marmoucha shiet
ben het honderd procent met je eens ..en velen met ons ..

24-02-2003, 21:18

Citaat:
Origineel gepost door naima alhoceima
Dat is bullshit ouweee... Je was toch nooit naar marmoucha events geweest?? Het is daar altijd rustig!!!
ik zei dat ik niet was gegaan...ik ben daar twee keer uitgenodigd om mee te gaan, twee keer ging het daar mis...daarom ga ik liever naar een ander feest...dan heb je ook wat meer variatie...

OF NIET appelsap

24-02-2003, 21:41

Citaat:
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO
ik zei dat ik niet was gegaan...ik ben daar twee keer uitgenodigd om mee te gaan, twee keer ging het daar mis...daarom ga ik liever naar een ander feest...dan heb je ook wat meer variatie...

OF NIET appelsap
zekers ..your tha man bro..marmoucha ..hashouma..jnoena

24-02-2003, 22:33
Allo allemaal,

Om eerlijk te zijn weet ik niet wat voor soort feesten Marmoucha feesten zijn maar ik hoor er niets goeds over... Maar zij kunnen het ook verkeerd hebben en ik ga daar toch nooit naartoe

Weet je wat wel leuke marokkaanse feesten zijn die feesten van second generation die in de rai worden gehouden. Dat zijn feesten waar je met je gezin naar toe kunt gaan waar de jongens je met rust laten waar geen dronken sukkels zijn en roken nee ho maar dat doe je maar uiten de zaal met andere woorden geslaagde feesten... Ben er een paar keer naartoe geweest!!!! Het was leuk gezellig en geslaagd en het verliep allemaal rustig......

Greetings van Ben .

25-02-2003, 17:46
weet je welke feesten leuk zijn...SPLENDID

25-02-2003, 18:10

Citaat:
Origineel gepost door benladina
Allo allemaal,

Om eerlijk te zijn weet ik niet wat voor soort feesten Marmoucha feesten zijn maar ik hoor er niets goeds over... Maar zij kunnen het ook verkeerd hebben en ik ga daar toch nooit naartoe

Weet je wat wel leuke marokkaanse feesten zijn die feesten van second generation die in de rai worden gehouden. Dat zijn feesten waar je met je gezin naar toe kunt gaan waar de jongens je met rust laten waar geen dronken sukkels zijn en roken nee ho maar dat doe je maar uiten de zaal met andere woorden geslaagde feesten... Ben er een paar keer naartoe geweest!!!! Het was leuk gezellig en geslaagd en het verliep allemaal rustig......

Greetings van Ben .
en hele goeie beveiliging en volwassene mensen

26-04-2008, 18:33

ik vind die van http://www.alomaraa.nl kk leippppppp ouwe dat zijn gwn mega feesten .er is binnenkort weer eentje 11 mei in denbosch met senhaji en nog veel meer dus chek die site

26-11-2008, 19:17
er is binnenkort weer en leuke feest in adam 31 december komt zina daoudia voor meer info http://www.royalcasablanca.nl

13-12-2009, 21:35
binnenkort 31 dec is er weer en nieuwjaarsfeest in sade in zaandam

met de koning van chaabi daoudiii en nog veel meerrrr

meer info:0031 68499837

Pagina's : 1 [2] 3