Bekijk volle/desktop versie : waarom ben je nou net als alle anderen

Pagina's : [1] 2

08-04-2002, 10:42
Ik dacht dat ik nou eindelijk een normaale tetouani had gevonden maar nee hij moet zo nodig weer achter zijn vrienden aan.Eerst versiert hij je en roept je steeds en als je nou met hem gepraat hebt dan doet hij of hij je noch nooit heefd versiert. Ik vind Zulke jongens echt zielig.

Wat vinden julie daar nou van.

08-04-2002, 11:36

Typisch jongens willen eerst profiteren van hun leven.Zoals uitgaan,meisjes versieren,...
Ik denk dat die jongen zijn vrienden op de eerste plaats komt.Hij vind zijn vrienden de belangrijkste en volgt hen overal waar ze naar toe gaan.
Zoals mijn broer hij is 24jaar. Zijn vrienden komen dagelijks bij ons langs.Sommige zijn echt knap .Ik praat soms met hun.
Ik zeg tegen hun jullie zijn al 24 jaar word het niet tijd om eens serieus te doen.Om aan de toekomst te denken.Weet je dan wat voor antwoord dat je krijgt?We zijn jong we willen eerst alles zien van het leven.We hebben nog niet genoeg geprofiteerd van ons vrije leventje.
Sommigen van mijn vrienden zijn echte players.Mijn vrienden en mijn broer gaan dagelijks op stap.Op café,in de stad rondhangen meisjes versieren,discotheken,....
Ze hebben bijna alles gedaan in hun leven.Toch hebben ze er niet genoeg van.
Doeda tetouania ik denk dat die jongen waarmee je in contact bent gekomen ook een player is zoals mijn broer zijn vrienden.
Ze willen stoer doen en vertonen echt van die macho gedrag.Ze denken bij hun eigen zij is de zoveelste meisje die ik heb versierd.
Je moet blij zijn dat het niks is geworden met die jongen.Want zo'n jongens spelen met je voeten.Zijn echte players.

Beslama

08-04-2002, 11:39
ik vraag me af hoe het komt dat jullie in versierpraatjes intrappen.

08-04-2002, 11:43

Citaat:
Origineel gepost door Emshoom

maar de meisjes die deze jongens hun zin geven zijn nog zieliger
ik geef je 100 % gelijk.

08-04-2002, 11:43

Citaat:

maar de meisjes die deze jongens hun zin geven zijn nog zieliger
Die meisjes zijn meestal naief..niet zielig Emshoom..

08-04-2002, 11:44
Ik geef emshoom gelijk! Ben nog nooit op die praatjes ingegaan. zodra een jongen je gaat versieren gaat het al mis. Nooit op die versiertrucs ingaan. Zodra ze al beginnen moet ik ze al uitlachen. Er lopen wel goede tussen die je niet versieren en met wie je een toekomst op kunt bouwen.

Het zijn de onzekere mannetjes die meisjes versieren. Echte mannen houden zich hier niet mee bezig en gaan voor de ware....

Groetjes mientje,

08-04-2002, 11:47

Citaat:
Origineel gepost door nadia25

Die meisjes zijn meestal naief..niet zielig Emshoom..
ben het met nadia eens, ze zijn meestal naief en nog jong, maar daar leren ze (hopelijk!!) wel van.

08-04-2002, 11:47

Citaat:

nadia geloof me vrij meisje, marokkaans jongens en meisjes zijn aan elkaar gewaagd hoor, ook naieve jongens bestaan, meer dan je denkt (kijk maar naar mij)
Jij bent zeker naief

08-04-2002, 11:48

Citaat:

nadia geloof me vrij meisje, marokkaans jongens en meisjes zijn aan elkaar gewaagd hoor, ook naieve jongens bestaan, meer dan je denkt (kijk maar naar mij)
gelukkig!!!...dacht dat ze uitgestorven waren..duss niet ..you make my day

08-04-2002, 11:54

Citaat:

dames dames, please,

er bestaan wel degelijk jongens, die geplayed worden, gekwetst, versierd enz enz, maar die zullen dat nooit toegeven, zeker niet tegen over een vrouw
Ja geloof ik wel maar wel in mindere mate dan onze meisjes...
ben je al 'slachtoffer' geweest emshoom

08-04-2002, 14:21
zal ik wat vertellen lieve zusters van me!

ik word helemaal kotsmisselijk van alle jongens die er bestaan, ik heb nooit verkering gehad(en als je me niet gelooft i don't care!!)
maar de meesten moeten nu effe door mij worden wakker geschud!
LIEFDE IS BULLSHIT, JONGENS PROBEREN ALLE MEISJES TOCH IN BED TE KRIJGEN EN VRAAG HUN EENS EEN KEER WAT HUN ZULLEN DOEN ALS JIJ HUN WAS?????
dan krijg je direct zoiets van uhuh dit is iets anders en ze gaan er helemaal omheen draaien!

of ze testen je altijd en stel je voor je trouwt dan met zo'n zak en weet je wat ie zegt? je hebt zeker andere gehad want als je met mij verkering hebt heb je zeker iedereen gehad!
ik haat ze ik haat ze ik haat ze!!!!!!!!!!!!
vooral als ik als ik de verhalen van mijn vriendinnen hoor en mijn neven zijn net zo erg!!!!
hun haat ik ook voor wat ze doen!
maar ik weet dat allah ze zal straffen genieten van je leven mag maar dan met mate!

ik hoop dat jullie me begrijpen en dat sommig onder ons wakker is geworden!
p.s:voor degene die geen meisjes bedriegen of alleen testen hoef je dit persoonlijk op te nemen!

beslemma

08-04-2002, 14:28
gelukkig maar.

het kwam een beetje hard aan.

verder geen problemen.

08-04-2002, 15:08

Citaat:

meermaals Nadia, nog een geluk dat mijn mamma laatste keer op de deur klopte, anders was ik nu " geschonden"
Wat een mama..Dat belooft....hahahaa..

08-04-2002, 15:38
SOEKRAN JE HEBT GROOT GELIJK!!!!
Ik heb er gewoon geen woorden voor.Een jongen mag alles doen in zijn leven.Niemand die naar hem scheef kijkt.
Als een meisje één ding uitspookt word ze direkt beschouwd als een xxxx.
ALLAH zal die jongens straffen.Wacht maar tot hun lot komt.Ga je dan maar verantwoorden tegenover ALLAH.
Die jongens maken hun eigen regels in de islam.Als ze schrik hadden van ALLAH zouden ze niet met jan en alleman flikflooien,elke dag op café zitten tussen de bier en de drank,...
Hun tijd komt nog wel.Als ze dood gaan zullen ze gestraft worden.

Beslama

08-04-2002, 15:45
stille.

is dat wat je wenst.

Pagina's : [1] 2