Bekijk volle/desktop versie : Kapsel Hennadag!!



Pagina's : [1] 2

02-10-2014, 19:25
Salaamoe'alaykoem meiden,

Ik trouw insha Allaah over een paar maanden en ik heb nog geen flauw idee wat ik met mijn haar moet doen op de hennadag. De takshita die ik op die dag zal dragen, is simpel dus wil wel voor iets simpels gaan. Wat hebben jullie met jullie haar gedaan of wat zouden jullie willen? Alle tips/foto's etc zijn welkom!!

Shokraaan!! :

02-10-2014, 20:55


Mijn hennadag is al over een paar dagen en ik weet het ook nog niet

03-10-2014, 00:03
Ik zou het gewoon stijlen of alleen de punten losjes krullen. Haarsieraad erbij en done. Niet een heel kapsel zoals op je bruiloft. Gewoon simpel dus

03-10-2014, 01:07

Citaat door BintAbderrahim:
Ik zou het gewoon stijlen of alleen de punten losjes krullen. Haarsieraad erbij en done. Niet een heel kapsel zoals op je bruiloft. Gewoon simpel dus
Thanks! Weet je toevallig waar die haarsieraden te verkrijgen zijn? Xx

03-10-2014, 01:08



Citaat door Lella_Fatima:
Mijn hennadag is al over een paar dagen en ik weet het ook nog niet
Haha oei tijd begint wel te dringen! Ik neem aan dat je het ook simpel houdt? Allaah kemel bighayr btw, spannendd!! Xx

03-10-2014, 10:11
Ik ga gewoon me haren in golven doen en een haarsieraad, klaar.. hennafeest hoeft niet zo overdreven vind ik

03-10-2014, 11:32

Citaat door Fatoemaatj:
Haha oei tijd begint wel te dringen! Ik neem aan dat je het ook simpel houdt? Allaah kemel bighayr btw, spannendd!! Xx
ik heb visagiste nassima die mn haar en make up gaat doen dus ik laat t gwn n beetje aan haar over

03-10-2014, 14:27

Citaat door Fatoemaatj:
Thanks! Weet je toevallig waar die haarsieraden te verkrijgen zijn? Xx


Ik heb geeen idee. Kan ze zelf ook nooit vinden

03-10-2014, 14:59
wordt er eigenlijk wel een kapsel gedaan de hennadag? . Veel meiden houden het eigenlijk gewoon simpel, sommigen houden ook hun sluier aan en laten hun gezicht niet zien. Hier en daar zie ik wel bruidjes met los haar, maar zeker geen al te hoge opgestoken kapsel. Dat is meer vr de bruiloft zelf.

03-10-2014, 16:47
ik doe helemaal niks met mijn haar op me henna. het is bij ons een traditie om je haar in een knot te zetten en dan sebnia d hayati op je hoofd te doen. en thats it! ik vind dat je op je henna helemaal niks moet doen met je haar en gezicht zodat je op je bruiloft echt 'uitblinkt'..

03-10-2014, 16:49
Ik heb heel veel hennafeesten meegemaakt met gewoon make up en kapsel.. Ik ga wel een beetje natuurlijk make up doen en mn haar een beetje losjes.. maar ik ga daar niet met niks op mn gezicht zitten

03-10-2014, 22:47
een mooie clasic kapsel had me schoonzusje ook stond prachtig oja zonder scheiding in het midden dat vind ik zoooo lelijk

03-10-2014, 22:52




03-10-2014, 22:54

03-10-2014, 23:19
Hele mooie kapsels, maar ik vind het tó much voor een hennadag..

Ik zou het gewoon leuk los doen en aan de onderkant mooi laten golven. Lekker simpel, maar wel erg classy!

Allah ie kamal bi ghair bruidjes met jullie huwelijk. Spannende tijden! Beginnen de zenuwen al niet op te spelen? Ik zou me echt stressen en super zenuwachtig worden als de tijd nadert

Pagina's : [1] 2