Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : "modeschow"

Pagina's : [1] 2

amira_nador
17-02-2003, 13:40

wie was er gisteren naar de modeschow gegaan in paradiso? ik vond dat er geen goede muziek werd gedraaid. maar k heb het wel naar m'n zin gehad.

zine_alhoceima
17-02-2003, 14:31
Selaam, Ik was er ook, gelijk heb je de muziek was wat minder,maar voor de rest heb ik me zeker wel vermaakt net als altijd!! Beslama :zwaai:

amira_nador
17-02-2003, 15:24
het viel mij ook op dat er meer mannen dan vrouwen waren. die jurken waren wel mooi hoor.

CasawiaZina
17-02-2003, 16:37
het was inderdaad heel erg gezellig ...jammer dat ik veel muziek heb gemist

karnal23
17-02-2003, 19:12

ik vondt het maar eem *** kankefr feest :eek: :kwaad: :eek: :( en dat meen ik nooit meer ga ik naar dat soort feesten he

karnal23
17-02-2003, 19:17
oja en nog als die stome gasten van buiten de stad met hun k ut langhaar en uit uitstraling van een kwartjes ****** la3lihaselga ik kom zelf uit a,dam en vond het echt een groote poepsiekasie en weet ga der zeker nooit meer heen en ook nog van die meiden die roken nou ja zeg me broek zake er van af en die kleine sletje die daar rond lliepen ik heb nog nooit zo een gaare feest mee gemaak

Miss_Banana
17-02-2003, 21:04
Origineel gepost door MrCharme Ik was er ook. Was wel even cool. Alleen er waren meer mannen dan vrouwen. Zo zeg, die modeshow was echt mooi hoor.... wajoow... Vooral die meid met de zwarte jurk, die op het laatst van de groep rechts stond. Zij had echt een toppie marokkaansfiguur zeg..en vooral met dat jurk.....stond haar goed joh... Jij was er toch niet? Dus wat l*l je nou. Was je er wel of niet? Make up your mind!

Vmail
18-02-2003, 19:38
Origineel gepost door marokfromage waar moet dat toch heen tegenwoordig....met al die spelfouten die de marokkaanse jongeren maken! Weet je hoe voor schut dat is? Je kan toch zo niet naar een baan solliciteren... modeschow???? :kwaad: :kwaad: Hahahaha walahila :tranen:

Ali_Z
18-02-2003, 20:56
Het grappige van marokkaanse feesten is dat het lijkt alsof er alleen maar mannen zijn maar zodra je wat meer naar de grond kijkt dan zie je dat er ook dames zijn...:D Net zoals in Paradiso....Te hoge ballengehalte er ook nog bij. Dames meer danoontjes en pindakaas eten want dit wordt niks. Ali Z

amira_nador
19-02-2003, 11:49
nou er waren echt geen lekkere gasten ofzo hoor!

sugerbabe_18
19-02-2003, 11:57
WIE IS ER NAAR DE MODESHOW GEWEEST MET TANS??????????? TE UTRECHT IN HOTEL VIANEN???????????????????????

CasawiaZina
19-02-2003, 16:20
Origineel gepost door loubna tetouania SALAAAAAAAAAAM :) wat voor MODESHOW ???????? Als het voor de marokaanse kleding (chkachit en jopat) is dan wil ik wel weten waar en wanneer het wordt gehouden Ik hoor namelijk bij een stichting voor vrouwen en dat willen we graag met die vrouwen gaan bezoeken dus laat me het nog weten waar ik het kan op zoeken ;) Bedankt alvast :zwaai: 6 april in amsterdam rai wordt een grote modeshow gehouden en is dan alleen toegankelijk voor dames....perfect toch

lala_maghrebia
19-02-2003, 16:36

was het niet op tv gekomen?

CasawiaZina
20-02-2003, 12:20
nejma.nl en er komen geen mannen

PiNK_aNgeL
21-02-2003, 20:14
Origineel gepost door marokfromage waar moet dat toch heen tegenwoordig....met al die spelfouten die de marokkaanse jongeren maken! Weet je hoe voor schut dat is? Je kan toch zo niet naar een baan solliciteren... modeschow???? :kwaad: :kwaad: hahaha wallah hila........dat is een echte marokkaanse schhhh! hahaha wajawata Koesjies :zwaai:

Pagina's : [1] 2