Bekijk volle/desktop versie : Veiled sisters uploading their pictures on the internet / Shaykh Haamid ibn Al Khamis



Pagina's : [1] 2

02-10-2014, 12:53
http://https://www.youtube.com/watch?v=_-iYvGThIHI&itct=CDsQpDAYACITCNrvy7uDgsECFak5wgodtxQ AOVIcdmVpbGVkIHdvbWFuIHBpY3R1cmVzIHNoYXlraA%3D%3D& hl=nl&gl=NL&client=mv-google&app=desktop

30-05-2015, 20:05


Ik begrijp ook niet wat voor nut het heeft om een foto van jezelf up te laden op het internet, zeker als hoofddoek draagster of nog beter als niqaab draagster...

30-05-2015, 20:12

Citaat door AsalRifiyyah:
Maar jullie houden er zo van
wie?

30-05-2015, 20:50

Citaat door radia0101:
Ik begrijp ook niet wat voor nut het heeft om een foto van jezelf up te laden op het internet, zeker als hoofddoek draagster of nog beter als niqaab draagster...
Dat soort gedrag zorgt voor niets anders dan fitan, moge Allaah hen leiden en de broeders tegen deze fitan beschermen.

30-05-2015, 21:55



Citaat door A_bdars:
Dat soort gedrag zorgt voor niets anders dan fitan, moge Allaah hen leiden en de broeders tegen deze fitan beschermen.

helemaal mee eens

30-05-2015, 22:11

Citaat door A_bdars:
Dat soort gedrag zorgt voor niets anders dan fitan, moge Allaah hen leiden en de broeders tegen deze fitan beschermen.
amien, maar,broeders zijn in die zaken ook niet zo preuts, foto algemeen van zichzelf via sociale media or whatever is als moslimzijnde buiten haram niet normaal, Men zet foto's van zich Online met alleen 1 doel, en dit is dan weer niet positief.. Allah yehdana min hadi munkar

30-05-2015, 22:20

Citaat door radia0101:
amien, maar,broeders zijn in die zaken ook niet zo preuts, foto algemeen van zichzelf via sociale media or whatever is als moslimzijnde buiten haram niet normaal, Men zet foto's van zich Online met alleen 1 doel, en dit is dan weer niet positief.. Allah yehdana min hadi munkar
Je hebt zonder twijfel broeders die hun baarden showen, of qamis enz op social media, omwille van complimenten, laten zien dat ze 'praktiserend' zijn, op zoek naar vrouw voor het huwelijk of om vrouwen te lokken om te zondigen. Moge Allaah deze broeders leiden en de zusters beschermen tegen deze fitan.

Ik beperkte me tot de fitan van zusters, gezien de topic daarover gaat. Maar hetzelfde zien we inderdaad terug bij bepaalde broeders zoals we het zien bij bepaalde zusters. Allaahoe moesta'aan.

30-05-2015, 22:23

Citaat door A_bdars:
Je hebt zonder twijfel broeders die hun baarden showen, of qamis enz op social media, omwille van complimenten, laten zien dat ze 'praktiserend' zijn, op zoek naar vrouw voor het huwelijk of om vrouwen te lokken om te zondigen. Moge Allaah deze broeders leiden en de zusters beschermen tegen deze fitan.Ik beperkte me tot de fitan van zusters, gezien de topic daarover gaat. Maar hetzelfde zien we inderdaad terug bij bepaalde broeders zoals we het zien bij bepaalde zusters. Allaahoe moesta'aan.
amien, ja ik weet wilde gewoon wat rechtzetten dat je sowieso niet weer de kritiek hier over je heen krijgt, maar ja dat is de fitan van sociale media nowadays...

30-05-2015, 22:31
Zelf praktiserende moslims kunnen zondigen, en voor veel is de nasieha wat betreft social media en de manier hoe je ermee omgaat, moeilijk te accepteren, de tijd is gewoon anders geworden, allahyehdina o safi

30-05-2015, 22:46

Citaat door radia0101:
amien, ja ik weet wilde gewoon wat rechtzetten dat je sowieso niet weer de kritiek hier over je heen krijgt, maar ja dat is de fitan van sociale media nowadays...
Kritiek krijg je hoe dan ook, dat is een hype geworden. Gair in shaa Allaah wa baarakallaahu fieki.

30-05-2015, 22:52

Citaat door A_bdars:
Kritiek krijg je hoe dan ook, dat is een hype geworden. Gair in shaa Allaah wa baarakallaahu fieki.
WA fiek Baraka... Helaas is het zo met deze hoekje.. Maar zoals je al zei ghair inshallah..

30-05-2015, 22:52
Rohingyas broeders en zusters worden afgemaakt en kijk waar ze zich mee bezighouden...

30-05-2015, 22:58



Citaat door Sick.:
Rohingyas broeders en zusters worden afgemaakt en kijk waar ze zich mee bezighouden...
Wij houden ons bezig met Islaam en jij hooligan? Met voetbal in de topic 'Athletic de Bilbao vs FC Barcelona 30 mei 2015'? Shafaak Allaah 'aza wa djal.


Citaat door Sick.:
juve is kansloos volgende week
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5268414&p=128095645&highlight=#po st128095645

30-05-2015, 23:06

Citaat door Sick.:
Rohingyas broeders en zusters worden afgemaakt en kijk waar ze zich mee bezighouden...
sick@ alles moet aangesproken worden, ook de zaken waar jij van raar opkijkt omdat onze broeders en zusters onderdrukt worden overal, betekent het niet dat we met onze gedachten bij hen zijn, mag Allah swt hen verlossen van die onderdrukkers en hun de kracht geven...

30-05-2015, 23:11

Citaat door A_bdars:
Wij houden ons bezig met Islaam en jij hooligan? Met voetbal in de topic 'Athletic de Bilbao vs FC Barcelona 30 mei 2015'? Shafaak Allaah 'aza wa djal.



http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5268414&p=128095645&highlight=#po st128095645
Heb je die goal van Messi gezien ?

Citaat door radia0101:
sick@ alles moet aangesproken worden, ook de zaken waar jij van raar opkijkt omdat onze broeders en zusters onderdrukt worden overal, betekent het niet dat we met onze gedachten bij hen zijn, mag Allah swt hen verlossen van die onderdrukkers en hun de kracht geven...
Ameen

Pagina's : [1] 2