Bekijk volle/desktop versie : Een vraag over deze dagen..



29-09-2014, 14:22
Hoe kan ik het beste uit deze dagen halen. Ik hoorde dat het vasten van aankomende donderdag en vrijdag veel ghair in zit. Zo worden je zondes vergeven van afgelopen jaar en volgend jaar.- dit klinkt best raar en ik weet niet of ik het goed formuleer maar hoe haal je het beste uit die twee dagen? Heeft iemand tips -hoe zorg je ervoor- mentaal en fysiek dat je alles uit die twee dagen haalt en die 2 dagen zo perfect door komt zodat ze worden geaccepteerd.

29-09-2014, 15:00


Jouw intentie is belangrijk zuster en ik zou een plan maken

Zoals quraan lezen

Vasten

Familiebezoek

Op zieke bezoek gaan

En veel Dhikr doen

En sadaka geven

Nou ik moet ook zelf eraan beginnen

Moge Allah het van ons accepteren ameen !

29-09-2014, 15:10
Ameen

Inderdaad het is handig op letterlijk gewoon op te schrijven wat een must is om te doen en te gaan afvinken lol.

Moge allah het van ons accepteren en ons vergeven.
Citaat door Achii.:
Jouw intentie is belangrijk zuster en ik zou een plan maken

Zoals quraan lezen

Vasten

Familiebezoek

Op zieke bezoek gaan

En veel Dhikr doen

En sadaka geven

Nou ik moet ook zelf eraan beginnen

Moge Allah het van ons accepteren ameen !

29-09-2014, 15:27

Citaat door Achii.:
Jouw intentie is belangrijk zuster en ik zou een plan maken

Zoals quraan lezen

Vasten

Familiebezoek

Op zieke bezoek gaan

En veel Dhikr doen

En sadaka geven

Nou ik moet ook zelf eraan beginnen

Moge Allah het van ons accepteren ameen !
Ewa wanneer hedde gij tijd om mij kant op te komen dan belg ! familiebezoek nigh a la haha adam wacht op je drukkerd
Heb trouwens met die andere belg afgesproken herfstvakantie bij ma thuis dan moet je zeker ook komen hebben we huisje voor ons alleen daar gaan we feestje bouwe

29-09-2014, 20:58



Citaat door Sawah:
Ameen

Inderdaad het is handig op letterlijk gewoon op te schrijven wat een must is om te doen en te gaan afvinken lol.

Moge allah het van ons accepteren en ons vergeven.
hhhh juist afvinken !

Ameen

29-09-2014, 21:01

Citaat door romais:
Ewa wanneer hedde gij tijd om mij kant op te komen dan belg ! familiebezoek nigh a la haha adam wacht op je drukkerd
Heb trouwens met die andere belg afgesproken herfstvakantie bij ma thuis dan moet je zeker ook komen hebben we huisje voor ons alleen daar gaan we feestje bouwe
Tijdelijk Belg à zotteke ik moet hier zo snel mogelijk weg jeweetoch!
Die andere Belg is helemaal zot hhhhh
Ik ga klikken bij pa en ma ik ga ze bellen en zeggen dat de Amsterdamse ijoedhaas re3ker!