Bekijk volle/desktop versie : 'Familie verstoot openlijk pilote die IS bombardeert'



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

27-09-2014, 23:25
[video=youtube_share;Vd3KujdLfXA]http://youtu.be/Vd3KujdLfXA[/video]

Mariam Al Mansouri, een vrouwelijke gevechtspiloot uit de Verenigde Arabische Emiraten die doelwitten van IS bombardeert in Syrië, is uitgegroeid tot een heldin op sociale media. Op schouderklopjes van haar familie hoeft ze echter niet te rekenen. De vrouw zou verstoten zijn door haar naasten.

De 35-jarige pilote afkomstig uit Abu Dhabi, een van de vijf Arabische landen die samen met de Verenigde Staten bombardementen uitvoeren in Syrië en Irak, leidde maandagnacht een eenheid F-16's tijdens de luchtaanvallen op terroristische bolwerken. Het feit dat een vrouw stellingen van IS bombardeerde, werd bejubeld op Twitter, waar haar foto massaal werd geretweet.

De bejubeling van haar deelname aan de luchtaanvallen in het Westen, stond in schril contrast met de reactie van haar familie. Volgens een anomieme verklaring die zou zijn opgesteld in naam van de familie al Mansouri, wordt de 35-jarige majoor 'verstoten' en voortaan bestempeld als 'persona non grata' voor haar deelname aan 'de brutale internationale agressie tegen IS', meldt Daily Mail.

Regime van Assad omverwerpen
Via de verklaring drukte de familie ook haar steun uit voor de 'soennitische helden van Irak en de Levant.' 'We roepen alle partijen op het Syrische slagveld op om zich te verenigen en samen inspanningen te leveren om het monsterlijke regime van Assad omver te werpen', luidde het tot slot.

Het is echter (nog) niet bewezen dat deze uitspraken werkelijk afkomstig zijn van de familie al Mansouri. Omdat de familie vertakkingen heeft tot in de hoogste politieke kringen, wordt er dan ook aan getwijfeld of deze visie wel degelijk door de hele familie gedragen wordt. Wellicht dat ook de reden dat de uitlatingen anoniem zijn gedaan.

Gelinkt aan extremisme
Mochten de uitspraken inderdaad van Mansouri's familie afkomstig zijn, dan is het niet de eerste keer dat zij worden gelinkt aan extremisme, weet Daily Mail. In januari werd Mohammad al-Monsoori, een hoog aangeschreven advocaat, in de cel gezet wegens een poging tot het opzetten van een afdeling van de Moslim Broederschap in de Emiraten.

Mariam al Mansouri's carrière binnen de luchtmacht is opmerkelijk. Zelfs voor de Emiraten, die bekend staan om de meest liberale kijk op vrouwenrechten in het Midden Oosten. Ze begon haar loopbaan in 2007, is nu majoor en heeft de leiding over een squadron. Mansouri, een van acht kinderen, heeft een graad in de Engelse literatuur. Volgens de vrouw is ze binnen de luchtmacht altijd als gelijke behandeld. 'Iedereen wordt geacht hetzelfde hoge niveau te hebben', zegt ze.



http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenland/article/detail/3757898/2014/09/27/Familie-verstoot-openlijk-pilote-die-IS-bombardeert.dhtml

28-09-2014, 07:44


70 % van bevolking in saudi staat achter de Islamitische staat

28-09-2014, 08:32
Laatst las ik dat veel mannelijke IS-strijders ervan overtuigd zijn dat als je gedood wordt door een vrouw, je naar de hel zal gaan. Hopelijk heeft zij dan ook veel IS-strijders de hel ingejaagd.

28-09-2014, 08:34
Tss mijn ouders zouden mij nooit verstoten, helemaal niet om zo een reden.

28-09-2014, 08:46


wordt jij maar eerst piloot en dan zien we wel wat je ouders ervan gaan vinden.

28-09-2014, 09:12

Citaat door Bouchra14:
Tss mijn ouders zouden mij nooit verstoten, helemaal niet om zo een reden.

Dus je ouders vinden het goed dat je vrouwen en kinderen gaat bombaderen in opdracht van uncle Sam

Zijn jou ouders moslim?

Citaat door Kapot:
Laatst las ik dat veel mannelijke IS-strijders ervan overtuigd zijn dat als je gedood wordt door een vrouw, je naar de hel zal gaan. Hopelijk heeft zij dan ook veel IS-strijders de hel ingejaagd.
Onzin die gaan naar de hoogste graad van djenna

Waarschijnlijk weer kopieer en plak werk van iraanse staat media

28-09-2014, 09:25
Als moslima de VS helpen om andere moslims te vermoorden... schande.
Ik heb medelijden met haar ouders mseken.

28-09-2014, 09:26

Citaat door Kapot:
Laatst las ik dat veel mannelijke IS-strijders ervan overtuigd zijn dat als je gedood wordt door een vrouw, je naar de hel zal gaan. Hopelijk heeft zij dan ook veel IS-strijders de hel ingejaagd.
Onzin.

28-09-2014, 09:30

Citaat door MoiSophia:
Als moslima de VS helpen om andere moslims te vermoorden... schande.
Ik heb medelijden met haar ouders mseken.
Dat is een grote teken van de kharawidj. Moslims doden zijn ze goed in maar hun wapens richten op Amerika, Israël en rawafid/Nusayris ho maar.

Veel m.nl members zijn hierin ook in te vinden. Interessant om te weten is dat isis de soenietten gered heeft van genocide terwijl iedereen toe keek en de media zweeg

28-09-2014, 09:35

Citaat door KKZ:
Dat is een grote teken van de kharawidj. Moslims doden zijn ze goed in maar hun wapens richten op Amerika, Israël en rawafid/Nusayris ho maar.

Veel m.nl members zijn hierin ook in te vinden. Interessant om te weten is dat isis de soenietten gered heeft van genocide terwijl iedereen toe keek en de media zweeg
Ik walg van hen. Het zijn de munafiqeen van onze tijd.

28-09-2014, 09:38

Citaat door KKZ:
Dat is een grote teken van de kharawidj. Moslims doden zijn ze goed in maar hun wapens richten op Amerika, Israël en rawafid/Nusayris ho maar.

Veel m.nl members zijn hierin ook in te vinden. Interessant om te weten is dat isis de soenietten gered heeft van genocide terwijl iedereen toe keek en de media zweeg
Hoeveel moslims heeft ISIS ondertussen op brute wijze afgeslacht ? Vreemd dat je daar niets over te melden hebt.

28-09-2014, 09:39
Ik ook.

De meeste zijn gewoon blind en hebben zo iets van we volgen gewoon de massa dan komt hrt wel goed.

28-09-2014, 09:41


Shia's en Nusayris zijn geen moslims. En mensen die voor de overheid werken en voor uncle Sam zijn automatisch verraders

28-09-2014, 09:42

Citaat door KKZ:
Shia's en Nusayris zijn geen moslims. En mensen die voor de overheid werken en voor uncle Sam zijn automatisch verraders
En ISIS heeft alles met de islam te maken toch ?

28-09-2014, 09:46
Dat zijn soennieten die de ware islam volgen. Het pad van de profeet vrede zijn met hem en zijn metgezelle.

SHIETEN zijn een aftakking van vuuraanbidders die wanorde wille stichten obder de moslims.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13