Bekijk volle/desktop versie : Mijn lebsa laten maken in Nederland! Help me out!



25-09-2014, 13:24
Salaam Alaikom dames,

Omdat ik maar 1 lebsa ga dragen op mijn bruiloft, wil ik deze laten maken in Nl. Kent iemand een super goede winkel die stof verkoopt, in NL of Belgie?

En zijn er dames die ook een eigen lebsa hebben laten maken en wat is jullie ervaring daarmee?

Groetjes,

Saloua

25-09-2014, 21:23


Je kan je bruidslebsa laten maken bij Arabic-SheStyle.
Ze heeft veel ervaring met het maken van bruidslebsat en maakt ook voor div zianats
Contact gegevens:
Email: arabic-shestyle@quicknet.nl
Telnr/W-app: 0612560400

26-09-2014, 00:18
Voor je bruiloft zou ik voor de beste gaan en dat is Kaftan Fes in Amsterdam
Hij verkoopt ook prachtige stoffen!

Kaftan Fes naait alles met de hand en is Klasse vakman
Omdat hij zelf alles voor je knipt en naait
Loop je geen risico dat je jurk verpest word
Hij is iets duurder dan de rest
Maar het eindproduct is ook TOP!

Kaftan Fes
sierplein
Amsterdam

28-09-2014, 12:10
Shoukran dames, ik ga meteen even kijken,

28-09-2014, 14:52


Kaftan Fes!!

29-09-2014, 12:05
KAftan Fes is echt duur vergeleken met Royalty dresses te Amsterdam
klassieke en elegant ejurken, ze houden zich aan de afspraak.
Zowel mijn vriendin als ik hebben hele mooie jurken laten maken
0659657017
0685796687

30-09-2014, 21:23
Ik zoek ook iemand die bruidslebsat maakt kaftan fes is idd super mooi maar ook duur wil er 3 maken. Ik lees mee

30-09-2014, 21:43

Citaat door Bruid2015:
Salaam Alaikom dames,

Omdat ik maar 1 lebsa ga dragen op mijn bruiloft, wil ik deze laten maken in Nl. Kent iemand een super goede winkel die stof verkoopt, in NL of Belgie?

En zijn er dames die ook een eigen lebsa hebben laten maken en wat is jullie ervaring daarmee?

Groetjes,

Saloua
Een heel andere vraag. Waar ik benieuwd naar ben.
Je zegt dat je 1 lebsa aan doet op je bruiloft. Hoe gaat je bruiloft eruit ziet. Ben best nieuwsgierig naar

02-10-2014, 11:54

Citaat door Roso:
Een heel andere vraag. Waar ik benieuwd naar ben.
Je zegt dat je 1 lebsa aan doet op je bruiloft. Hoe gaat je bruiloft eruit ziet. Ben best nieuwsgierig naar
Ik wil geen hele poespas met jurk aan en dan weer uit.en de helft van mijn bruiloft niet live meemaken. Dus ik ga uit huis met mijn witte trouwjurk. en rond 8 uur kom ik de zaal in met mijn lebsa en aan het eind van de avond trek ik mijn witte trouwjurk weer aan voor het taart snijden en de dans. Ondertussen hebben ik leuke acs bedacht voor in de zaal en zalik gwn bij familieleden aan tafel gaan zitten.