Bekijk volle/desktop versie : Clinique All About Eyes oogserum



25-09-2014, 13:20
Ben zo zo verslaafd! M'n kringen verdwijnen vrijwel meteen en m'n huid rondom de ogen voelt zo soepel!

Dé grote aanrader!

25-09-2014, 13:25


Misschien heb je minder stress en zo? Dat het bij jou werkt wil niet zeggen dat het bij anderen werkt?

25-09-2014, 13:27
Er bestaat geen een potje zalf of creme dat kringen laat verdwijnen punt.

25-09-2014, 13:28

Citaat door YSME:
Misschien heb je minder stress en zo? Dat het bij jou werkt wil niet zeggen dat het bij anderen werkt?
Haha minder stress? Was dat maar zo! Maar Alhamdulillaah. Gebruik het nu al een jaar. Laatst ging m'n potje op, wilde iets nieuws proberen. Ben uiteindelijk toch weer terug gevallen op deze en merkte direct weer verschil.

25-09-2014, 13:30


Serieus lees echt alleen maar positieve reviews op inet echt honderden positieve reacties. Een enkele die zeggen dat hun huid rond de ogen wel zacht aanvoelt, maar verder niks doet.

25-09-2014, 13:40

Citaat door lalalie:
Serieus lees echt alleen maar positieve reviews op inet echt honderden positieve reacties. Een enkele die zeggen dat hun huid rond de ogen wel zacht aanvoelt, maar verder niks doet.
Clinique vind ik echt een super merk, reageert ook zo goed op mijn huid. Het verschilt natuurlijk per huid. En wanneer je stopt met smeren komt het ook terug, maar als het smeren van een crème in je dagelijkse routine zit is het geen probleem.

De spot corrector schijnt ook te helpen, maar ook voor die geldt: als je stopt komt het weer terug.

25-09-2014, 13:44
Hoe reinig jij je ogen? Heb dus gevoelige ogen en ben een lensdrager. Nu gebruik ik alleen een wattenschijfje en lenzen vloeistof om rondom mijn ogen te reinigen haha. Wil dus echt iets wat 0 irriteert, maar ook oogpotlood en mascara verwijderd.

25-09-2014, 13:52
oogcreme etc is allemaal marketing...

je kan verder zoeken over dr jetske die spreekt in dit artikel, dus betrouwbare bron..

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2672/Wetenschap-Gezondheid/article/detail/3649149/2014/05/05/Verschil-tussen-dag--nacht--en-oogcreme-Totale-onzin.dhtml

25-09-2014, 13:53

Citaat door lalalie:
Hoe reinig jij je ogen? Heb dus gevoelige ogen en ben een lensdrager. Nu gebruik ik alleen een wattenschijfje en lenzen vloeistof om rondom mijn ogen te reinigen haha. Wil dus echt iets wat 0 irriteert, maar ook oogpotlood en mascara verwijderd.
Ik draag zelf geen make-up, draag wel lenzen en heb erg gevoelige ogen. Wat ik wel doe is eerst m'n gezicht wassen, handen goed wassen en drogen, lenzen in en daarna pas m'n gezicht insmeren en eventueel make-up in jouw geval.

De ziana van m'n zusje destijds op haar bruiloft gaf haar wel de tip om haar ogen schoon te maken met eye make-up remover van Lancaster, bij de Bijenkorf voor €15 of €20. Parfumvrij en heeft een milde werking.

25-09-2014, 14:26

Citaat door ZijnDame.:
oogcreme etc is allemaal marketing...

je kan verder zoeken over dr jetske die spreekt in dit artikel, dus betrouwbare bron..

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2672/Wetenschap-Gezondheid/article/detail/3649149/2014/05/05/Verschil-tussen-dag--nacht--en-oogcreme-Totale-onzin.dhtml
Tussen dag en nachtcrème is inderdaad geen verschil, al helemaal niet bij de rimpelcrèmes. Mijn dermatologe heeft me zelf als advies gegeven, gebruik een crème met minimaal SPF 30, al is het winter. Zonbescherming is erg belangrijk.

25-09-2014, 14:52
dat je huid al went aan je creme is al een slecht teken..

25-09-2014, 15:01
Ik ben er ook heel tevreden over
Ook tonic en dagcreme.
Masker, scrub en fondetion zijn aanraders

Een top merk

25-09-2014, 15:04



Citaat door Tradition4Life:
Ik ben er ook heel tevreden over
Ook tonic en dagcreme.
Masker, scrub en fondetion zijn aanraders

Een top merk
Ik gebruik het hele reinigingspakket en ben er heel erg tevreden over. Vooral de tonic inderdaad. Dagcrème gebruikte ik ook, maar ik gebruik op het moment de dagcrème van Elizabeth Arden en de oogcrème nog wel van Clinique.

Echt een geweldig merk.

25-09-2014, 15:19
Ik gebruik het nu dik 10 jaar en wel eens van merk verandert
En niets kan wat mij betreft tegenop

25-09-2014, 15:38

Citaat door Tradition4Life:
Ik gebruik het nu dik 10 jaar en wel eens van merk verandert
En niets kan wat mij betreft tegenop
Die van Clinique vind ik ook beter dan die van Elizabeth Arden. Alleen het was best een dure pot en om m weg te doen vind ik zonde. Hij is niet slecht, maar Clinique is beter. Gebruik nu ook ruim 8 jaar Clinique en het blijft het beste wat ik geprobeerd heb.