Bekijk volle/desktop versie : Kinderpostzegels?



Pagina's : [1] 2

25-09-2014, 12:17
Laat jij, je kind meedoen of niet?

25-09-2014, 12:20


Ja, binnen de familie zou ik het doen. Maar niet deuren langs gaan.

25-09-2014, 12:30

Citaat door Lartista:
Ja, binnen de familie zou ik het doen. Maar niet deuren langs gaan.
En waarom niet, langs de deuren?

25-09-2014, 12:38
Ik heb me zoontje familie laten bellen en bij de buurvrouw. Verder stuur ik hem niet langs de deuren..

25-09-2014, 12:50


Ik word knettergek van het gebel aan de deur. Kindje slaapt en schrikt elke keer wakker. Grrr

Maar tis wel leerzaam voor de kids. Zou de kids alleen in de eigen buurt laten lopen. En tijd afspreken wanneer ze thuiskomen.

25-09-2014, 12:53

Citaat door solace:
En waarom niet, langs de deuren?
Waarom wel? Wat voor toegevoegde waarde heeft het ?
Zou m'n kind niet hiervoor bij vreemden laten aanbellen ( meesten zitten er ook niet op te wachten ),binnen de familie valt genoeg te halen voor een goed doel.

25-09-2014, 12:57
Alleen bij 2 buurvrouwtjes,ik koop een setje en familie,lang de deuren uit den boze,straks wordt ie ergens binnen gesleurd ewa zoek dan je kind waar die is.

25-09-2014, 13:00
Niet bij familie en helemaal niet bij vreemden.

25-09-2014, 13:06
Ik ben principieel tegen alle goede doelen met een bestuur en een direktie en weet ik veel wat voor ondersteunend personeel dan ook. Dus waarvan 90 % van het geld niet naar het doel zelf gaat maar in de zakken van de zakkenvullers verdwijnt.
Goede doelen die ik voornamelijk steun: Mijn landgenoten in Marokko waarvan ik persoonlijk weet dat ze niks maar dan ook niks te makken hebben.
Ja mijn zoon is ook met die envelop thuisgekomen
Hij mag hem van mij zo weer inleveren.

25-09-2014, 13:10
Ok, dames duidelijk!

Ik heb de mijne dus verboden mee te doen,vooral toen ik las dat de oprichter van de kinderpostzegelactie 100.000e euro's in eigen zak steekt.
En het feit dat het in deze tijd nog gevaarlijker is om je kinderen bij wildvreemden aan te laten bellen.

Dus heb vandaag het pakketje mee te terug gegeven met mijn kind en de juffrouw was daar niet van gediend. Dus vandaag komt mijn schatje thuis weer met hetzelfde pakketje en dat het van de juffrouw moest! Juffrouw wilt een gesprek met mama, want heel de klas doet er aan mee

Ik heb nu de neiging om dat ding in kleine stukjes te scheuren in een zakje te doen en morgen weer mee terug geven

25-09-2014, 13:12

Citaat door Sayou:
Ik ben principieel tegen alle goede doelen met een bestuur en een direktie en weet ik veel wat voor ondersteunend personeel dan ook. Dus waarvan 90 % van het geld niet naar het doel zelf gaat maar in de zakken van de zakkenvullers verdwijnt.
Goede doelen die ik voornamelijk steun: Mijn landgenoten in Marokko waarvan ik persoonlijk weet dat ze niks maar dan ook niks te makken hebben.
Ja mijn zoon is ook met die envelop thuisgekomen
Hij mag hem van mij zo weer inleveren.
dat is ook voor mij een reden om er niet aan mee te doen. Vind het ook een vorm van kinderarbeid.

25-09-2014, 13:17

Citaat door solace:
Ok, dames duidelijk!

Ik heb de mijne dus verboden mee te doen,vooral toen ik las dat de oprichter van de kinderpostzegelactie 100.000e euro's in eigen zak steekt.
En het feit dat het in deze tijd nog gevaarlijker is om je kinderen bij wildvreemden aan te laten bellen.

Dus heb vandaag het pakketje mee te terug gegeven met mijn kind en de juffrouw was daar niet van gediend. Dus vandaag komt mijn schatje thuis weer met hetzelfde pakketje en dat het van de juffrouw moest! Juffrouw wilt een gesprek met mama, want heel de klas doet er aan mee

Ik heb nu de neiging om dat ding in kleine stukjes te scheuren in een zakje te doen en morgen weer mee terug geven
Krijgt ze een bijdrage voor ieder verkocht pakketje? Dat mens moet niet zeuren, het is geen verplichting hieraan mee te doen. Zielig om een kind te verplichten bij vreemden aan te bellen, vooral in deze enge tijden.

25-09-2014, 13:24



Citaat door Groene_Kreeft:
Krijgt ze een bijdrage voor ieder verkocht pakketje? Dat mens moet niet zeuren, het is geen verplichting hieraan mee te doen. Zielig om een kind te verplichten bij vreemden aan te bellen, vooral in deze enge tijden.
Het ergste vind ik dat ze mijn dochter gek maakt. Ik zeg NEE en blijf daarbij en zij probeert haar te overtuigen wel te doen. Dus moet nu ieder keer uitleggen waarom niet!

De scholen kunnen een reisje naar pretpark winnen ofzo

25-09-2014, 13:56

Citaat door Sayou:
Ik ben principieel tegen alle goede doelen met een bestuur en een direktie en weet ik veel wat voor ondersteunend personeel dan ook. Dus waarvan 90 % van het geld niet naar het doel zelf gaat maar in de zakken van de zakkenvullers verdwijnt.
Goede doelen die ik voornamelijk steun: Mijn landgenoten in Marokko waarvan ik persoonlijk weet dat ze niks maar dan ook niks te makken hebben.
Ja mijn zoon is ook met die envelop thuisgekomen
Hij mag hem van mij zo weer inleveren.
Helemaal mee eens!

Hier doet de school er volgens mij niet aan mee... heb wel al kinderen aan de deur gehad..

25-09-2014, 14:20

Citaat door Sayou:
Ik ben principieel tegen alle goede doelen met een bestuur en een direktie en weet ik veel wat voor ondersteunend personeel dan ook. Dus waarvan 90 % van het geld niet naar het doel zelf gaat maar in de zakken van de zakkenvullers verdwijnt.
Goede doelen die ik voornamelijk steun: Mijn landgenoten in Marokko waarvan ik persoonlijk weet dat ze niks maar dan ook niks te makken hebben.
Ja mijn zoon is ook met die envelop thuisgekomen
Hij mag hem van mij zo weer inleveren.
Mee eens.

Ik vond het trouwens als kind vreselijk om te doen

Pagina's : [1] 2