Bekijk volle/desktop versie : Wat betekent deze droom?



14-03-2005, 16:05
Ik droomde dat...

ik op school zat en de opdracht kreeg om iemand te doden, namelijk een jongen die ik ken. Ik wilde het niet, maar het moest. Daarna bevind ik me plots op een afgelegen plek met niets of niemand om me heen, enkel hij en ik, en ik begin mijn jacht op hem.. hij rent en ik ren achter hem. Eigelijk wil ik hem niets aandoen, dus laat ik hem telkens ontsnappen. Maar als ik de stemmen van m'n vriendinnen hoor, laat ik hem hard vallen, waardoor hij buiten bewustzijn valt. Hij ligt nu voor me op de grond, links van me staat 1 vriendin en rechts van me een andere.
De rechtse vriendin kijkt zeer afkeurend naar de jongen, en de linkse (Dina) probeert me te overtuigen om hem te doden. Zo van "Zeg bismillah en doe het..." Dan krijg ik een pistool in mijn handen geduwd en moet ik de daad afmaken. Tranen rollen over mijn wangen, het zweet breekt me uit en dan roep ik heel luid: 'Dinaaaa, weet je dan niet dat ik van hem hou.. ' Huilend zak ik neer, maar na een tijdje sta ik op en schiet de jongen neer.

14-03-2005, 16:08



Citaat door Gatar_fel_matar:
Ik droomde dat...

ik op school zat en de opdracht kreeg om iemand te doden, namelijk een jongen die ik ken. Ik wilde het niet, maar het moest. Daarna bevind ik plots op een afgelegen plek met niets of niemand om me heen, enkel hij en ik, en ik begin mijn jacht op hem.. hij rent en ik ren achter hem. Eigelijk wil ik hem niets aandoen, dus laat ik hem telkens ontsnappen. Maar als ik de stemmen van m'n vriendinnen hoor, laat ik hem hard vallen, waardoor hij buiten bewustzijn valt. Hij ligt nu voor me op de grond, links van me staat 1 vriendin en rechts van me een andere.
De rechtse vriendin kijkt zeer afkeurend naar de jongen, en de linkse (Dina) probeert me te overtuigen om hem te doden. Zo van "Zeg bismillah en doe het..." Dan krijg ik een pistool in mijn handen geduwd en moet ik de daad afmaken. Tranen rollen over mijn wangen, het zweet breekt me uit en dan roep ik heel luid: 'Dinaaaa, weet je dan niet dat ik van hem hou.. ' Huilend zak ik neer, maar na een tijdje sta ik op en schiet de jongen neer.
Niemand kan weten wat een droom/nachtmerrie betekent...en bij een imam zou je meer nuttige informatie krijgen dan hier op MVC...

Wa salaam..

14-03-2005, 16:17
ik kan het ook niet uitleggen maar misschien heeft het met jaloerse mensen te maken die je bedriegen en te veel beliegen ik weet het niet moehim er bestaan boeken ga daar zoeken en mail het ergens door aan een imam

14-03-2005, 16:17

Citaat door Gatar_fel_matar:
Ik droomde dat...

ik op school zat en de opdracht kreeg om iemand te doden, namelijk een jongen die ik ken. Ik wilde het niet, maar het moest. Daarna bevind ik plots op een afgelegen plek met niets of niemand om me heen, enkel hij en ik, en ik begin mijn jacht op hem.. hij rent en ik ren achter hem. Eigelijk wil ik hem niets aandoen, dus laat ik hem telkens ontsnappen. Maar als ik de stemmen van m'n vriendinnen hoor, laat ik hem hard vallen, waardoor hij buiten bewustzijn valt. Hij ligt nu voor me op de grond, links van me staat 1 vriendin en rechts van me een andere.
De rechtse vriendin kijkt zeer afkeurend naar de jongen, en de linkse (Dina) probeert me te overtuigen om hem te doden. Zo van "Zeg bismillah en doe het..." Dan krijg ik een pistool in mijn handen geduwd en moet ik de daad afmaken. Tranen rollen over mijn wangen, het zweet breekt me uit en dan roep ik heel luid: 'Dinaaaa, weet je dan niet dat ik van hem hou.. ' Huilend zak ik neer, maar na een tijdje sta ik op en schiet de jongen neer.
Hoeft niets te beteken, shitaan speelt met dromen.

14-03-2005, 16:18



Citaat door Gatar_fel_matar:
Ik droomde dat...

ik op school zat en de opdracht kreeg om iemand te doden, namelijk een jongen die ik ken. Ik wilde het niet, maar het moest. Daarna bevind ik plots op een afgelegen plek met niets of niemand om me heen, enkel hij en ik, en ik begin mijn jacht op hem.. hij rent en ik ren achter hem. Eigelijk wil ik hem niets aandoen, dus laat ik hem telkens ontsnappen. Maar als ik de stemmen van m'n vriendinnen hoor, laat ik hem hard vallen, waardoor hij buiten bewustzijn valt. Hij ligt nu voor me op de grond, links van me staat 1 vriendin en rechts van me een andere.
De rechtse vriendin kijkt zeer afkeurend naar de jongen, en de linkse (Dina) probeert me te overtuigen om hem te doden. Zo van "Zeg bismillah en doe het..." Dan krijg ik een pistool in mijn handen geduwd en moet ik de daad afmaken. Tranen rollen over mijn wangen, het zweet breekt me uit en dan roep ik heel luid: 'Dinaaaa, weet je dan niet dat ik van hem hou.. ' Huilend zak ik neer, maar na een tijdje sta ik op en schiet de jongen neer.
ik weet dat wat ik ga zeggen (zeer waarschijnlijk) onzin is, dus je moet je er maar niet al te veel van aantrekken;

je bent nu of zult binnenkort verliefd worden op een jongen waar om één of andere reden geen toekomst mee is op te bouwen.. de liefde is dus in één woord 'onmogelijk'

14-03-2005, 16:24

Citaat door La_Cosa_Nostra:
ik weet dat wat ik ga zeggen (zeer waarschijnlijk) onzin is, dus je moer je er maar niet al te veel van aantrekken;

je bent nu of zult binnenkort verliefd worden op een jongen waar om één of andere reden geen toekomst mee is op te bouwen.. de liefde is dus in één woord 'onmogelijk'


D8 ook zoiets..................ma het kan zijn da het ook geen betekenis heeft eh

14-03-2005, 17:26
Thoe vieze plaatje ga je schamen en dan hier dromen beschrijven wat eigelijk verboden is.........

14-03-2005, 17:34
Ik zou er niet teveel achter zoeken meid

14-03-2005, 18:19
Thanx mensen, ik zal er géén aandacht meer aan besteden.

Kvond het gewoon zo'n vreemde droom




Citaat door Hasna:
Thoe vieze plaatje ga je schamen en dan hier dromen beschrijven wat eigelijk verboden is.........
Wat is er vies aan 2 mensen die hun liefde uiten door elkaar te zoenen?

En nog iets.. wees eerst zeker van je zaak, voordat je iets "verboden" noemt.

14-03-2005, 19:03
Hey zina

Dromen vertel je beter aan niemand alleen u moeder ofzo
Want sommigen gaan zonder kennis u dromen verklaren
& als da slechte betekenis is dan kan da uitkomen allahyehfed

Alé thalla eh zottie

15-03-2005, 19:27

Citaat door Paris Du Bled:
Hey zina

Dromen vertel je beter aan niemand alleen u moeder ofzo
Want sommigen gaan zonder kennis u dromen verklaren
& als da slechte betekenis is dan kan da uitkomen allahyehfed

Alé thalla eh zottie
Waarom enkel aan je ma vertellen? Kzie de gevaren er niet in om mijn dromen op m.nl te plaatsen! Maar mohiem dromen blijven dromen en this is real life!!!

Voor de rest, hoe gaat het met Haf?

Trouwens sorry van de vorige keer ! Ik was echt moe toen je belde, ik deed echt mijn best om niet in slaap te vallen haha, kheb amper geluisterd naar wat je vertelde haha. Heel de tijd "uh huh... ja, das waar"

15-03-2005, 19:40
Hhahahah woullah khad da nie es door & ik zo door & door babbellen
Meskiena sorry éh ik wist nie dak me iemand praatte die sliep

Enne haf. laat hem nie los ! khad gezegd dat ie in coma ligt
En ze moest zo schryen khad da echt nie verwacht

Derna zei ik dat da grap was & ze kon er beetje mee lache

Ze is bly dat 'Hy' nog leeft

Zn naam is Omar