Bekijk volle/desktop versie : kut wijven



24-09-2014, 02:36
kut wijven

Ga je gezellig de stad in maakt een leuk gesprek. De dames in kwestie hebben over duidelijke signalen geven dat ze graag en leuk vinden. Vraag je op een subtiele manier de nummer. Je krijgt haar nummer...

En dan begint de foking ellende. Ik zal vrouwen nooit begrijpen.x
a je geeft je nummer maar doen hard to get?????
b negeren je soms???
c alles komt van 1 verkeer mijn kant en zij regeren als dooie lijken.
Het lijkt of je een interview houdt....



WTF GEEF JE JE NUMMER OM DAARNA ZO TE GEDRAGEN.x
ik was een weekend in eindhoven. Zijn die kut wijven allemaal zo geworden. Meiden geef me een uitleg. want bij het aanspreken lijken hun blikken te killen ze willen op me springen lijlt wel. Ik spreek ze aan en er is wederzijds interesse. vraag nummer en vervolgens wil ik een afspraak inplannen poef. dode lijk. wat denken ze dat ze jlo zijn ofso? ???x

In adam heb ik niet zulke ervaring. Zal het zijn dat die meiden uit dorpen onzeker en bang zijn ofso
Of ligt het aan mij? ik bel meestal de volgende dag dan.

24-09-2014, 02:45


iemand probeert zich te bewijzen buiten marokko.nl een leven te hebben.

24-09-2014, 02:51

Citaat door paarden_bloem22:
iemand probeert zich te bewijzen buiten marokko.nl een leven te hebben.
Hou die kut opmerking voor je wil je.

24-09-2014, 02:59
Wees direct daar houden meiden van.
Dat zij hun nummer geven wil niet zeggen dat zij het zeker weten met jou, meiden houden van mannen die zelfverzekerd zijn en moeite durven te nemen en niet als een wijf makkelijk opgeven of omdat ze het niet begrijpen op afstand blijven.
Een man durft risico's te nemen dat maakt je juist zo mannelijk.

24-09-2014, 03:36


Welke speeltuin was dat in eindhoven.??
niks mis mee met brabantse dames.

24-09-2014, 03:53
Bullshit. ben je direct hoor je haha voor de rest niks meer. Vraag je om een afspraak wordt er niet op ingegaan gewoon keihard negeermodus. zeg je volgende dag hoi zegt ze hoi en dan is ze op block bij mij. ik bedoel moet ik in die hol van haar gaan kruipen om die angst en zelfvwrzekerdheid op te krikken?

Slaat nergens op heb het nu bij 4 Hollandse wijven ervaren haha. misschien moet ik ze groffer aanpakken en danuitelkaar trekken en dan keihard dumpen weer zoals vroefer

24-09-2014, 03:58
droom lekker verder joh.

24-09-2014, 04:36
Ik snap die meiden wel, als je met zo'n randdebiel als jou contacteert, dan wil je toch daarna afstand nemen.

24-09-2014, 07:38
Echt erg, pff! Dit is echt een erg groot probleem!! Wejo!

Waar deze gozer mee zit. Baz baz.

24-09-2014, 07:59
Je belt haar pas de volgende dag.. Die denkt ja als hij me zo leuk vindt waarom belt hij niet gelijk.. Dus ze is een beetje teleurgesteld denk ik..

24-09-2014, 08:08

Citaat door Kiya:
Je belt haar pas de volgende dag.. Die denkt ja als hij me zo leuk vindt waarom belt hij niet gelijk.. Dus ze is een beetje teleurgesteld denk ik..
meskien, hij denkt dat hij de enige is die haar nummer die dag heeft gekregen. Uit ervaring weet ik dat bij zulke meisjes je dezelfde dag rond 20.00 moet bellen, na 20.30 ben je te laat en zijn ze continu in gesprek

24-09-2014, 08:18

Citaat door mohand_serieus:
meskien, hij denkt dat hij de enige is die haar nummer die dag heeft gekregen. Uit ervaring weet ik dat bij zulke meisjes je dezelfde dag rond 20.00 moet bellen, na 20.30 ben je te laat en zijn ze continu in gesprek


Jouw kijk op dingen..je maakt me gewoon aan het lachen en dat voor iemand die gewoon brak is.. Knap hoor

24-09-2014, 14:36



Citaat door Soso_2k:
kut wijven

Ga je gezellig de stad in maakt een leuk gesprek. De dames in kwestie hebben over duidelijke signalen geven dat ze graag en leuk vinden. Vraag je op een subtiele manier de nummer. Je krijgt haar nummer...

En dan begint de foking ellende. Ik zal vrouwen nooit begrijpen.x
a je geeft je nummer maar doen hard to get?????
b negeren je soms???
c alles komt van 1 verkeer mijn kant en zij regeren als dooie lijken.
Het lijkt of je een interview houdt....



WTF GEEF JE JE NUMMER OM DAARNA ZO TE GEDRAGEN.x
ik was een weekend in eindhoven. Zijn die kut wijven allemaal zo geworden. Meiden geef me een uitleg. want bij het aanspreken lijken hun blikken te killen ze willen op me springen lijlt wel. Ik spreek ze aan en er is wederzijds interesse. vraag nummer en vervolgens wil ik een afspraak inplannen poef. dode lijk. wat denken ze dat ze jlo zijn ofso? ???x

In adam heb ik niet zulke ervaring. Zal het zijn dat die meiden uit dorpen onzeker en bang zijn ofso
Of ligt het aan mij? ik bel meestal de volgende dag dan.
Ligt eraan, als jij n meisje net leert kennen en je vraagt haar al om in de eerste week af te spreken snap k best dat ze dat niet wilt hoor..