Bekijk volle/desktop versie : Disneyland Parijs



24-09-2014, 00:25
Salam alaikoum allemaal,

Dames ik heb even jullie advies nodig.
Ik wil kaartjes kopen voor 1 dag Disney.. alleen kom ik er even niet uit met kaartjes voor 1 of 2 parken.
Wat is t verschil qua parken..en komen we niet in tijdnood als we naar beide parken moeten. Het is maar 1 dag?

Wie kan me adviseren. Is onze eerste keer.


24-09-2014, 00:30


Ligt er aan wanneer je wilt gaan en of je kinderen meeneemt. Op een drukke dag is het inderdaad niet handig om vor beide parken een kaartje te komen want de rijen zijn enorm.


Vermijd dus vakantie dagen, weekenden en woensdagen.

24-09-2014, 00:32
Oke goede tip!

Het is voor aanstaande maandag, met mijn dochtertje van 4.

24-09-2014, 00:38
als je 1 dag gaat, dan 1 kaartje is meer dan genoeg, en gewoon voor euro Disney
Studio Park is minder leuk

24-09-2014, 00:45



Citaat door Classy-:
Oke goede tip!

Het is voor aanstaande maandag, met mijn dochtertje van 4.
Helemaal goed. Het is alleen dat die jullie niet zonder jullie dochtertje in attracties kunnen. Dus raad ik alleen Disneyland parc aan. Mocht er iemand mee gaan die kan oppassen terwijl jullie ook in attracties gaan. Dan kunnen jullie ook naar Disneyland studio gaan. Zo niet is het zonde en zou ik alleen naar Disneyland parc gaan.


Veel plezier en in shaa Allah is het mooi weer.

24-09-2014, 00:50
Oke bedankt dames, heb hier zeker wat aan.

Ik zie dat ze maandag helaas gesloten zijn. Dus wordt het in sha Allah woensdag.

Maar paspoort van man en mij zijn net verlopen dan..pff! Is rijbewijs ook geldig denken jullie? Haha echt handig dit..maar niet heus!

24-09-2014, 00:54

Citaat door Classy-:
Oke bedankt dames, heb hier zeker wat aan.

Ik zie dat ze maandag helaas gesloten zijn. Dus wordt het in sha Allah woensdag.

Maar paspoort van man en mij zijn net verlopen dan..pff! Is rijbewijs ook geldig denken jullie? Haha echt handig dit..maar niet heus!
Rijbewijs is ook geldig als t goed is. Athans ik heb vaker mijn rijbewijs gegeven.

24-09-2014, 00:58
Oke super! gauw reserveren dan.

Zijn jullie met de auto geweest?

Nog dingen die je kunt adviseren?