Bekijk volle/desktop versie : Opeens extreme haaruitval TIPSSSSSS



Pagina's : [1] 2

23-09-2014, 13:39
Opeens ben ik van een volle bos naar veel minder volle bos gegaan. Hoe komt dit??? Heeft dit met het weer te maken of moet ik me terecht zorgen maken?

23-09-2014, 13:44


Henna of olijfolie masker helpen bij mij wel altijd om het iig te verminderen!

23-09-2014, 13:49
Heeft met het weer en seizoen te maken.
Maar het kan ook met iets anders te maken hebben dus ik zou wel naar de huisarts gaan als ik jou was.

23-09-2014, 13:52
Ze hebben je geoogd toen je hier je foto's plaatste....

23-09-2014, 13:53


Hahahahahah Maaltje. wakila.

Ok thanks voor jullie tips

23-09-2014, 13:53

Citaat door maaltje:
Ze hebben je geoogd toen je hier je foto's plaatste....
Tijd voor ruqya
Wat het oog wel niet kan aanrichten.

23-09-2014, 13:54

Citaat door maaltje:
Ze hebben je geoogd toen je hier je foto's plaatste....
Hahaha dat is hem maaltje

23-09-2014, 13:55

Citaat door Theelepeltje:
Tijd voor ruqya
Wat het oog wel niet kan aanrichten.
Ik zeg refqi roqia lhijaab dan komt het goed

23-09-2014, 13:55

Citaat door maaltje:
Ze hebben je geoogd toen je hier je foto's plaatste....

Citaat door Theelepeltje:
Tijd voor ruqya
Wat het oog wel niet kan aanrichten.
Zou het echt? Er was hier laatst wel een topic over social media en el3ayn, maar niet op geklikt..

@ TS: vraag je huisarts of hij je wil doorverwijzen naar een dermatoloog (die van Rotterdam zijn de besten). Haaruitval moet je wel gelijk aanpakken, niet te lang mee wachten. Straks is de oorzaak wel medisch en dan ben jij je haren kwijt.

23-09-2014, 13:56

Citaat door maaltje:
Ik zeg refqi roqia lhijaab dan komt het goed
hele transformatie.

23-09-2014, 13:59

Citaat door Theelepeltje:
hele transformatie.
Als je geoogd bent moet je het grondig aanpakken en niet onderschatten het effect dat het kan hebben.

23-09-2014, 13:59

Citaat door _Serendipity:
Zou het echt? Er was hier laatst wel een topic over social media en el3ayn, maar niet op geklikt..

@ TS: vraag je huisarts of hij je wil doorverwijzen naar een dermatoloog (die van Rotterdam zijn de besten). Haaruitval moet je wel gelijk aanpakken, niet te lang mee wachten. Straks is de oorzaak wel medisch en dan ben jij je haren kwijt.
Wat denk jij dan?!
Foto's plaatsen en dan reacties als "wooooow echt mooi" en ondertussen denken "bitch ik hoop dat je kaal wordt"
Geen tbarkAllah, geen mashAllah, walou. (Heb het over het algemeen)

23-09-2014, 14:00



Citaat door maaltje:
Als je geoogd bent moet je het grondig aanpakken en niet onderschatten het effect dat het kan hebben.
Helemaal waar.
Men kan zelfs bezeten raken door het geoog.

23-09-2014, 14:00

Citaat door _Serendipity:
Zou het echt? Er was hier laatst wel een topic over social media en el3ayn, maar niet op geklikt..

@ TS: vraag je huisarts of hij je wil doorverwijzen naar een dermatoloog (die van Rotterdam zijn de besten). Haaruitval moet je wel gelijk aanpakken, niet te lang mee wachten. Straks is de oorzaak wel medisch en dan ben jij je haren kwijt.
Dank je wel schat, Ik heb net een afspraak gemeaakt.....

@ maaltje... ik lig in een deuk. Ik ben zwaar aan het overwegen een hoofddoek te dragen. Hoop dat ik standvastig kan blijven, Want ik ben niet standvastig

23-09-2014, 14:00

Citaat door Theelepeltje:
Wat denk jij dan?!
Foto's plaatsen en dan reacties als "wooooow echt mooi" en ondertussen denken "bitch ik hoop dat je kaal wordt"
Geen tbarkAllah, geen mashAllah, walou. (Heb het over het algemeen)
Ook al denk je niet 'bitch ik hoop dat je kaal wordt' kun je gewoon geoogd worden. Je kunt jezelf zelfs ogen. Mensen onderschatten dit en blijven maar foto's van zichzelf plaatsen in de hoop op een compliment.

Pagina's : [1] 2