Bekijk volle/desktop versie : Wie heeft ook huichelaars van vriendinnen..



Pagina's : [1] 2 3

14-03-2005, 13:38
Ik moet toegeven dat ik nooit geluk heb gehad met Marokkaanse vriendinnen..ze boren je de grond in. ...zodra ze weten dat je het goed of gelukkig bent..ik heb altijd slechte ervaringen met ze gehad..en ben daarom zeer en zeer afgeknapt van Marokkaanse meiden..en ik weet dat ik niet iedereen over 1 kam moet scheren..maar met respect wil ik hierbij zeggen..GEEN MAROKKAANSE VRIENDINNEN VOOR MIJ



14-03-2005, 13:40


en een marokkaanse zub dan

14-03-2005, 13:41

Citaat door Ilove_you:
Ik moet toegeven dat ik nooit geluk heb gehad met Marokkaanse vriendinnen..ze boren je de grond in. ...zodra ze weten dat je het goed of gelukkig bent..ik heb altijd slechte ervaringen met ze gehad..en ben daarom zeer en zeer afgeknapt van Marokkaanse meiden..en ik weet dat ik niet iedereen over 1 kam moet scheren..maar met respect wil ik hierbij zeggen..GEEN MAROKKAANSE VRIENDINNEN VOOR MIJ


ik ben het met je eens dat ze erg zijn maar je moet je vriendinnen kiezen ik maak ook geen vriendinnen meer en vooral geen marokkaanse ik heb 2 meiden die altijdklaar staan voor me de rest mag stikken

dus weet wie je kiest en je moet ze eerst goed kennen voordat ze je zomaar vertrouwd

14-03-2005, 13:42

Citaat door Ilove_you:
Ik moet toegeven dat ik nooit geluk heb gehad met Marokkaanse vriendinnen..ze boren je de grond in. ...zodra ze weten dat je het goed of gelukkig bent..ik heb altijd slechte ervaringen met ze gehad..en ben daarom zeer en zeer afgeknapt van Marokkaanse meiden..en ik weet dat ik niet iedereen over 1 kam moet scheren..maar met respect wil ik hierbij zeggen..GEEN MAROKKAANSE VRIENDINNEN VOOR MIJ


Hmmm ik heb al bijna een totale beeld over de de pijn waar je het net over had ...

14-03-2005, 13:43



Citaat door zoubida_loubia:
ik ben het met je eens dat ze erg zijn maar je moet je vriendinnen kiezen ik maak ook geen vriendinnen meer en vooral geen marokkaanse ik heb 2 meiden die altijdklaar staan voor me de rest mag stikken

dus weet wie je kiest en je moet ze eerst goed kennen voordat ze je zomaar vertrouwd
Weet je wie je (beste) vriendinnen voor altijd zullen zijn? Je zussen zij staan 24/7 voor je klaar. Das mijn ervaring

14-03-2005, 13:51

Citaat door zoubida:
Weet je wie je (beste) vriendinnen voor altijd zullen zijn? Je zussen zij staan 24/7 voor je klaar. Das mijn ervaring
en als je geen zussen hebt ??

14-03-2005, 13:57

Citaat door zoubida_loubia:
ik ben het met je eens dat ze erg zijn maar je moet je vriendinnen kiezen ik maak ook geen vriendinnen meer en vooral geen marokkaanse ik heb 2 meiden die altijdklaar staan voor me de rest mag stikken

dus weet wie je kiest en je moet ze eerst goed kennen voordat ze je zomaar vertrouwd
inderdaad..ik kies altijd de juiste uit..maar niet heus ik het begin lijkten ze poeslief..doen geen vlieg kwaad..maar later..mijn god..dan breekt de hel los.. terwijl je me NIA met ze omgaat

Nou, nee dankje geen vriendinnen meer voor mij

14-03-2005, 14:00

Citaat door Ilove_you:
inderdaad..ik kies altijd de juiste uit..maar niet heus ik het begin lijkten ze poeslief..doen geen vlieg kwaad..maar later..mijn god..dan breekt de hel los.. terwijl je me NIA met ze omgaat

Nou, nee dankje geen vriendinnen meer voor mij
haha meskienaa ja sé ga maak dan mannelijke vriendjes als je geen vrouwen kunt vertrouwen

14-03-2005, 14:01

Citaat door zoubida:
Hmmm ik heb al bijna een totale beeld over de de pijn waar je het net over had ...
Nee, het is nog een probleem erbij..de pijn moet er nog komen...

Ongelooflijk hoe krijgen ze het voor elkaar...vrouwen..

14-03-2005, 14:03

Citaat door zoubida_loubia:
haha meskienaa ja sé ga maak dan mannelijke vriendjes als je geen vrouwen kunt vertrouwen
Walah Ilah..zelfs mannen zijn beter te vertrouwen..

14-03-2005, 14:05

Citaat door Ilove_you:
Walah Ilah..zelfs mannen zijn beter te vertrouwen..
is goed veel plezier met zoeken naar de juiste vrienden

14-03-2005, 14:08

Citaat door zoubida_loubia:
is goed veel plezier met zoeken naar de juiste vrienden
ik doe me best..

14-03-2005, 14:08


meisjes zijn teveel jaloers op elkaar..vooral met mannen in het spel

14-03-2005, 14:11

Citaat door Ilove_you:
Ik moet toegeven dat ik nooit geluk heb gehad met Marokkaanse vriendinnen..ze boren je de grond in. ...zodra ze weten dat je het goed of gelukkig bent..ik heb altijd slechte ervaringen met ze gehad..en ben daarom zeer en zeer afgeknapt van Marokkaanse meiden..en ik weet dat ik niet iedereen over 1 kam moet scheren..maar met respect wil ik hierbij zeggen..GEEN MAROKKAANSE VRIENDINNEN VOOR MIJ


van daar heb ik ook geen marokaanse vriendinnen

14-03-2005, 14:12

Citaat door appelsap:
meisjes zijn teveel jaloers op elkaar..vooral met mannen in het spel
jha joh..

Pagina's : [1] 2 3