Bekijk volle/desktop versie : Vrouwen die geen recepten delen?!



Pagina's : [1] 2 3 4 5

19-09-2014, 14:57
[Er zijn veel dames die heerlijk kunnen koken tbark Allah (niet lekkerder als me moeder hehe) en die je ook het recept geven als je hierom vraagt.
Wat mij en jullie vast ook is opgevallen, is dat er bepaalde vrouwen zijn die het recept niet willen geven als je hierom vraagt. Toevallig vroeg ik t laatst op een topic en dan word je za3ma genegeerd
Dit valt me vaker op, waarom is dat? Het is toch maar eten?
In mijn omgeving is het heel normaal om dit gewoon te vragen. Je wordt vaak dan thuis uitgenodigd om dit samen te maken zodat je het zelf leert

Maar waarom doen sommige zo mysterieus? Ikke niet begrijp.
Nou tis een beetje lang geworden maar, misschien kan iemand die zelf zo gierig is uitleggen wat de reden daar achter is ]

19-09-2014, 15:02


hoe weet je dat het lekker is als je het niet geproeft hebt?

19-09-2014, 15:07

Citaat door Aangeklaagd:
hoe weet je dat het lekker is als je het niet geproeft hebt?
haha als ik bij iemand op bezoek ofzo ben dan proef ik het toch

19-09-2014, 15:09
Ewa sommigen willen uniek blijven of zien je graag vaker langskomen

19-09-2014, 15:10


De grootste chefs op tv delen hun recepten. Anderen doen miezerig om rijst envgroenten bij elkaar gooien.

19-09-2014, 15:16

Citaat door Bloempjeee:
haha als ik bij iemand op bezoek ofzo ben dan proef ik het toch
ow d8 je doelde m.nl

19-09-2014, 15:17
ze zijn bang dat hun man inpikt , sommige mannen blijven bij hun vrouwen puur vanwege haar kookkunsten..

19-09-2014, 15:19
Meen je dit?? Hahahah

19-09-2014, 15:19
Ze mogen die recepten in hun reet stoppen

19-09-2014, 15:25
Of verkeerde recepten geven dat vind ik persoonlijk erger.

19-09-2014, 15:54
Misschien hebben ze het recept niet.
Gewoon interessant doen ofzo.

19-09-2014, 15:54
Ik weet wat je bedoelt. Of dat als iemand erom vraagt antwoorden ze ik stuur je een pm hihi. Meestal komt t recept uit alerhande of hebben ze dit vanuit fb. Of degene die ik t grappigst vind, nee ik geef geen recept want ik verkoop die taarten of die salades of wat dan ook. Alsof ik 20 euro ga betalen voor een stroopwafel taart die zo in elkaar flats ;-). Maar dit soort reacties lees je veel vind t sneu voor degene die erom vraagt. Maar genoeg dames die juist alles delen nog voor t vragen

19-09-2014, 15:55



Citaat door Rouwayda:
Of verkeerde recepten geven dat vind ik persoonlijk erger.
Ja geloof ik best! Zo zonde van je tijd en moeite en spullen

19-09-2014, 15:58
Wallah ik heb dat ook nooit begrepen.
Maar als ik mag gokken dan is het omdat ze miss niet willen dat meerdere dat gerecht maken. Eigenlijk is het gewoon de ander misgunnen... Ze moeten het vooral zelf weten hoor maar ik vind het een vreemd iets. Kan me er niks bij voorstellen.

19-09-2014, 16:06

Citaat door Xaviera:
Wallah ik heb dat ook nooit begrepen.
Maar als ik mag gokken dan is het omdat ze miss niet willen dat meerdere dat gerecht maken. Eigenlijk is het gewoon de ander misgunnen... Ze moeten het vooral zelf weten hoor maar ik vind het een vreemd iets. Kan me er niks bij voorstellen.
Denk t ook vorm van pronken en bijzonder zijn. Maar goed dat onze mama s en oma's niet zo zijn anders kon niemand msemen en couscous etc maken hihi

Pagina's : [1] 2 3 4 5