Bekijk volle/desktop versie : Met spoed hulp nodig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



19-09-2014, 10:37
De profeet صلى الله عليه وسلم :


“…, en de sadaqah blust de zonde zoals water het vuur blust"

[/SIZE]

[SIZE=3]De gelijkenis van degenen die hun eigendommen op de Weg van Allah uitgeven is als de gelijkenis van een graankorrel, (die) zeven aren voortbrengt, in ieder aar honderd korrels, en allah vemenigvuldigt voor wie Hij wil... - Koran 2:261





http://https://www.facebook.com/hulpsyrie



Sahud is een 9 maanden oud Syrisch kindje dat uit Aleppo is gevlucht met zijn ouders samen.
Sahud heeft een misvorming en heeft met spoed enkele operaties nodig aan zijn urinewegen.
Als hij deze operaties niet kan ondergaan kan hij overlijden aan deze misvorming.
Ons team helpt Sahud en gaat samen met hem en zijn ouders naar het ziekenhuis voor de nodige onderzoeken zoals jullie op onderstaande foto's ook kunnen zien.

We zullen uiteraard updates blijven posten over Sahud zodoende dat jullie hem kunnen opvolgen, en ook zodat de donateurs zien hoe Sahud vooruit gaat in sha Allah, door de procedure heen van de opname in het privé ziekenhuis, alsook na de operatie.

Wie dus wil doneren mag ons een privé bericht sturen en dan geven we het rekeningnummer vrij.
We posten het NIETMEER openbaar omdat we reeds 3 rekeningnummers zijn kwijt geraakt omdat sommige donateurs : Syrië/Syrische vluchtelingen vermelden bij de mededeling, en de banken hebben allen een embargo tegen bepaalde landen waaronder Syrië, waardoor zij, telkens als er zo'n mededeling staat, je mogen schrappen als klant.
Na dit 3x te hebben meegemaakt doen we het nu dus op deze manier, enkel nog via privé bericht het rekeningnummer vrij geven, omdat de grootste slachtoffers hieronder de vluchtelingen zijn die dan langer op de donaties/hulp moeten wachten..

Djazakoum Allahou ghayran.

VZW Fukara

(op de foto's zien jullie: foto1: broeder van ons team met Sahud, foto3 sahud met zijn vader, foto4 sahud met zijn mama, en foto5 Sahud in het ziekenhuis tijdens een onderzoek bij de arts.)



“Iemand kwam naar de Boodschapper van Allah (Allah’s vrede en zegeningen zij met hem) en zei: “O Boodschapper van Allah, welke liefdadigheid is het beste?” De Boodschapper van Allah (Allah’s vrede en zegeningen zij met hem) zei:


“Dat je liefdadigheid geeft terwijl je gezond bent en gehecht aan het leven, vrezend voor armoede, hopend op rijkdom, zonder te wachten op het moment van de doodstrijd, waarop je zal zeggen: “Dit is voor die en die en dit is voor die en die”, terwijl het dan al aan iemand anders toebehoort.”

19-09-2014, 10:47


Moge Allah ze bijstaan!

19-09-2014, 12:44
allahumma ameen

ik krijg veel pms met de vraag van rekening nummer
ik probeer die iedereen te sturen

ik wil die hier posten alleen weet ik niet of dat mag