Bekijk volle/desktop versie : Achter elk succesvolle man.....staat een vrouw!



Pagina's : [1] 2 3 4

18-09-2014, 18:57
Denk dat iedereen deze quote wel kent of weleens heeft gehoord. Je ziet soms van die grote wereldmannen zoals presidenten die dan in hun speech voornamelijk hun vrouw bedanken en haar benoemen tot de sleutel van zijn succes.

Zie jij jezelf als de grote kracht achter het succes van je man? Welke punten realiseer jij dan? Denk je dat hij zonder jou niet bereikt zou hebben wat hij nu bereikt heeft?

Kortom wat is jouw geheim???

Brand maar los!

18-09-2014, 19:09


Nee! Mijn man is succesvol geworden door zijn eigen kwaliteiten en efficiëntie, en niet door mijn eventuele input. Hij was al succesvol voor hij mij leerde kennen. Ik steun hem wel in vele dingen and that's it!

18-09-2014, 19:11

Citaat door Misz_Nadoria21:
Nee! Mijn man is succesvol geworden door zijn eigen kwaliteiten en efficiëntie, en niet door mijn eventuele input. Hij was al succesvol voor hij mij leerde kennen. Ik steun hem wel in vele dingen and that's it!
Duidelijk!!
Maar je steunt hem wel..heeft dat hem niet naar een hoger level gebracht?

18-09-2014, 19:19

Citaat door chameliaaa:
Duidelijk!!
Maar je steunt hem wel..heeft dat hem niet naar een hoger level gebracht?
Denk het eerlijk gezegd niet, wat zou mijn steun eventueel te weeg brengen. Hij is van nature perfectionistisch, gedreven en gemotiveerd. Hij heeft veel passie voor zijn werk. Mijn steun bestaat voornamelijk uit, eten op tafel voor hij thuis komt, het huis spik en span en hem aanmoedigen in alles wat hij doet.

18-09-2014, 19:38


Vrouwen zien dingen sneller en kunnen beter inschatten dus dat is wel kloppet behalve domme vrouwen want ja die heb je ook.
en andersom natuurlijk ook domme mannen daar heb je dan als vrouw ook niet veel aan op het gebied van succes...

18-09-2014, 22:45
dit is wel eenheleee goeie vraaag , cham je bent vandaag erg opdreef met je topics

18-09-2014, 22:47
Die vrouwen accepteren allemaal een tweede vrouw voor hun man. Weliswaar in minnaresvorm, maar het schijnt te helpen.

18-09-2014, 22:48

Citaat door hubby:
dit is wel eenheleee goeie vraaag , cham je bent vandaag erg opdreef met je topics
Ja hé , laat de hersens hier kraken. Mijn topics hebben echter geen succes, zo weinig reacties

Maar vertel , ben jij de sterke vrouw achter het succes van je man?

18-09-2014, 22:56

Citaat door chameliaaa:
Ja hé , laat de hersens hier kraken. Mijn topics hebben echter geen succes, zo weinig reacties

Maar vertel , ben jij de sterke vrouw achter het succes van je man?
geen idee eigenlijk,

hij is van zichzelf een harde werker, die hoge doelen voor zichzelf stelt , hij wil altijd doorgaan tot het einde.
hij zegt wel dat ik de kracht ben achter zijn succes, doordat ik hem steun en aanmoedig en aangeef hoe erg ik het waardeer dat hij zo hard werkt , zijn warme eten op tafel als hij thuis komt en een spik en span huisje

18-09-2014, 23:02

Citaat door hubby:
geen idee eigenlijk,

hij is van zichzelf een harde werker, die hoge doelen voor zichzelf stelt , hij wil altijd doorgaan tot het einde.
hij zegt wel dat ik de kracht ben achter zijn succes, doordat ik hem steun en aanmoedig en aangeef hoe erg ik het waardeer dat hij zo hard werkt , zijn warme eten op tafel als hij thuis komt en een spik en span huisje
Zo lief! Moge allah swt jullie huwelijk vullen met nog meer liefde en geluk

18-09-2014, 23:04

Citaat door chameliaaa:
Zo lief! Moge allah swt jullie huwelijk vullen met nog meer liefde en geluk
in sha allah lieverd , in sha allah het zelfde voor jullie

geef jij eens antwoord op je eigen vraag

18-09-2014, 23:07
Natuurlijk, helemaal mee eens... door mij hebben jullie geen last van de herfstbladeren....
Ik sta al om 6 uur op voor zn ontbijt..

18-09-2014, 23:16


Aub hou jezelf voor de gek wie dat denkt er klopt geen reet en geen bil van kom op nou hij studeert ervoor en werkt keihard naar de top en dan komt mevrouwtje de eer opstrijken mijn dikke billeke zeg kom op nou door huisje spikspan of pikspan gaat hij niet harder werken hoor en krijgt hij ook geen diploma van misschien jij wel je schoonmaak diploma hihihihihi

Dit is wat ik er van vint sweethaerts doe not hatte mi

18-09-2014, 23:17

Citaat door Misss_Dina:
Aub hou jezelf voor de gek wie dat denkt er klopt geen reet en geen bil van kom op nou hij studeert ervoor en werkt keihard naar de top en dan komt mevrouwtje de eer opstrijken mijn dikke billeke zeg kom op nou door huisje spikspan of pikspan gaat hij niet harder werken hoor en krijgt hij ook geen diploma van misschien jij wel je schoonmaak diploma hihihihihi

Dit is wat ik er van vint sweethaerts doe not hatte mi
Jouw man krijgt een uitkering, zeg ik je alvast.

18-09-2014, 23:17
Mijn man sieziegth meskien

Pagina's : [1] 2 3 4