Bekijk volle/desktop versie : wat zou jij doen?



18-09-2014, 12:54
wat zou jij doen?


mijn verloofde en ik hebben nu al 5 dagen niet met elkaar gepraat.
we waren het ergens niet over eens. de volgende dag heb ik gewoon normaal gepraat ( via de app), hij was toen erg kortaf.

die dag was hij aan het werk en ik dacht laat ik eens koken en dan kunnen we samen eten. ik had kipvleugels met rijst en aardappelschrijfjes gemaakt.
toen het zover was, keek hij wat ik gemaakt had en het eerste wat hij zei was: ik hoef geen z3afran.
dat is natuurlijk neit leuk om te horen, dat heeft me wel geraakt omdat je natuurlijk voor hem hebt gekookt en dan krijg je z'n reactie te horen, ik zei toen dat hij het niet hoeft te eten, dit heeft hij toch gedaan, we zaten boos aan tafel, geen woord uitgewisseld. er zat ook wat saus bij, zijn saus heeft hij ongevraagd weer op mijn bord gedaan, zomaar omdat hij het niet wilde hebben, na het eten ben ik er vandoor gegaan. hij had nog verwacht dat ik later terug zou komen ( was van te voren afgesproken). dit heb ik natuurlijk niet gedaan, na alles wat hij gezegd heeft,

later op de dag heb ik hem een app gestuurd en gezegd dat ik zijn reactie respectoos en ondankbaar vind
hij vond dat ik de verkeerde woorden had gebruikt, dit is niet respectloos en ondankbaar maar een botte reactie. dit moest ik terug nemen maar dat heb ik niet gedaan omdat ik er niks anders van kon maken.

zo hebben we niet meeer tegen elkaar gepraat, nu 5 dagen en nog niks van hem gehoord.

wat vinden jullie, wie zit er fout en wat zou jij doen?



alvast bedankt

19-09-2014, 02:11


Probeer er met hem over te praten face to face.
En als tie bot blijft doen snap ik hem echt niet en zou ik niet achter hem aan gaan, want dan vind ik dat je al genoeg hebt gedaan