Bekijk volle/desktop versie : Al die verliefdheid, wat een zonde



18-09-2014, 12:25
We zijn het allebei maar willen het niet zijn

18-09-2014, 12:27


Wordt verliefd op eten. Zal je nooit teleurstellen. Ik spreek uit ervaring.

18-09-2014, 12:30

Citaat door Lovelyyyyyyyy.:
Wordt verliefd op eten. Zal je nooit teleurstellen. Ik spreek uit ervaring.
laat me raden, je bent volslank en niet dik

18-09-2014, 12:30

Citaat door Lovelyyyyyyyy.:
Wordt verliefd op eten. Zal je nooit teleurstellen. Ik spreek uit ervaring.
Ja daar ben ik het helemaal mee eens. Ik kijk er na besluit er van te houden en 1 min later is het er niet meer maar heb er wel van genoten. One night stands zullen dan aan de orde van de dag zijn. Als het niet lekker is dump ik het gewoon en de volgende dag staat er iets anders op het menu. Zeker nooit teleurstelling...

Maar het is een passage van een lied wat ik aan het luisteren was en die zin bleef hangen. Wilde ik even delen met jullie

18-09-2014, 12:32



Citaat door mohand_serieus:
laat me raden, je bent volslank en niet dik
1m75 coca cola flesje vorm maatje 34 , Ik kan het weten heb dr gezien op de markt achter de groentekraam appels aan het verkopen. Net sneeuwitje maar dan anders

18-09-2014, 12:36

Citaat door mohand_serieus:
laat me raden, je bent volslank en niet dik
Ja joh?

Citaat door GoodBadUgly:
Ja daar ben ik het helemaal mee eens. Ik kijk er na besluit er van te houden en 1 min later is het er niet meer maar heb er wel van genoten. One night stands zullen dan aan de orde van de dag zijn. Als het niet lekker is dump ik het gewoon en de volgende dag staat er iets anders op het menu. Zeker nooit teleurstelling...

Maar het is een passage van een lied wat ik aan het luisteren was en die zin bleef hangen. Wilde ik even delen met jullie
Precies kortom nooit teleurstelling!!

hahahah oh oke

Citaat door GoodBadUgly:
1m75 coca cola flesje vorm maatje 34 , Ik kan het weten heb dr gezien op de markt achter de groentekraam appels aan het verkopen. Net sneeuwitje maar dan anders

18-09-2014, 12:40

Citaat door mocrosoussia:
Inezgane mensen zijn altijd vrolijk is t niet