Bekijk volle/desktop versie : iPhone probleem (notities)



16-09-2014, 21:50
Hoi allemaal. Ik heb een iPhone en ik kan opeens niet meer in mijn notities. echt zo vreemd. Ik heb wat belangrijke notities er in staan met onder andere wat wachtwoorden etc. Pffff. Als ik notities wil openen, springt die gelijk weer naar de voorpagina. Iemand dit eerder gehad? Of iemand enig idee wat ik zou kunnen doen

Alvast bedankt

17-09-2014, 14:28


Aan en uit zetten heb ik al geprobeerd. iPhone updaten, hoe doe ik dat? via instellingen algemeen software update lukt het niet??

24-09-2014, 00:33
Helaas ook niet gelukt Iemand nog andere tips?

24-09-2014, 07:41
Beste tip koop en echte telefoon en niet zo en hipster homo telefoon.

25-09-2014, 12:15



Citaat door Falastine:
Beste tip koop en echte telefoon en niet zo en hipster homo telefoon.


waarom is een iphone niet goed? vertel eens, wat weet je over apple iphone? waarom is het een homo?

25-09-2014, 12:18

Citaat door kaarsjes:
Helaas ook niet gelukt Iemand nog andere tips?
reset alle instellingen ( alle bestanden enz blijven gewoon staan, wachtwoord van wifi enz gaat wel weg en moet je opnieuw invoeren )

resetten doe je hier
instellingen > algemeen > stel opnieuw in > herstel alle instellingen

dat moet je probleem oplossen! en als het goed is dan zijn je notities opgeslagen in de iCloud! dus je raakt ze niet kwijt! zelfs als je iPhone defect is kan je ze nog terughalen.

mocht je niet uitkomen dan kan je mij nog een bericht sturen of gewoon hier reageren.

25-09-2014, 23:25

Citaat door Zitoen00:
reset alle instellingen ( alle bestanden enz blijven gewoon staan, wachtwoord van wifi enz gaat wel weg en moet je opnieuw invoeren )

resetten doe je hier
instellingen > algemeen > stel opnieuw in > herstel alle instellingen

dat moet je probleem oplossen! en als het goed is dan zijn je notities opgeslagen in de iCloud! dus je raakt ze niet kwijt! zelfs als je iPhone defect is kan je ze nog terughalen.

mocht je niet uitkomen dan kan je mij nog een bericht sturen of gewoon hier reageren.
Bedankt voor je reactie. Ik heb het geprobeerd maar helaas geen succes
Misschien dat je een andere tip hebt? Ik heb niet al teveel verstand hier van. Zal je erg dankbaar zijn

26-09-2014, 20:00

Citaat door kaarsjes:
Bedankt voor je reactie. Ik heb het geprobeerd maar helaas geen succes
Misschien dat je een andere tip hebt? Ik heb niet al teveel verstand hier van. Zal je erg dankbaar zijn
Heb je iCloud ingesteld?

Instellingen > iCloud > staat notities aan?