Bekijk volle/desktop versie : slapen....



Pagina's : [1] 2 3

13-03-2005, 18:32
salaam broeders en zusters....

ik heb weleens gehoord dat je niet op je rug mag slapen voor een bepaalde reden iets met de shitan ofzo.... en ook niet op je buik wie weet hier meer van en de reden... ik heb eigenlijk nooit gehoord waarom het niet mag ben eigenlijk wel benieuwd

13-03-2005, 18:36


daar heb ik nooit van gehoord.
Tis dat ik op me zij slaap want anderss.......

13-03-2005, 18:39

Citaat door Siñ:
daar heb ik nooit van gehoord.
Tis dat ik op me zij slaap want anderss.......
echt niet???? ik heb er heel vaak over gehoord maar ik weet nog steeds de reden niet

13-03-2005, 18:43
ik heb alleen gehoord dat je niet op je buik mocht salpen, maar dat had iets te maken met het vrouw zijn ofzo, weet t niet meer,

maar de rug?? nee joh! dat klopt niet,

k doe t tog, duzzz ja

13-03-2005, 18:43



Citaat door sansoray18:
salaam broeders en zusters....

ik heb weleens gehoord dat je niet op je rug mag slapen voor een bepaalde reden iets met de shitan ofzo.... en ook niet op je buik wie weet hier meer van en de reden... ik heb eigenlijk nooit gehoord waarom het niet mag ben eigenlijk wel benieuwd
Ik hoor vaak dat het niet niet goed is maar weet eigenlijk ook niet juist waarom


13-03-2005, 18:45

Citaat door $weety:
ik heb alleen gehoord dat je niet op je buik mocht salpen, maar dat had iets te maken met het vrouw zijn ofzo, weet t niet meer,

maar de rug?? nee joh! dat klopt niet,

k doe t tog, duzzz ja
volgens mij mag je ook niet op je rug slapen hoor... alleen op je zij mag je slapen...

13-03-2005, 18:45

Citaat door KLeInDuImPjE:
Ik hoor vaak dat het niet niet goed is maar weet eigenlijk ook niet juist waarom

hmmmm.... weet iemand anders het wel

13-03-2005, 18:48
Op je buik slapen is 3soema voor een dame of een jonge I'ts the same

Op je rug slapen is gevaarlijk omdat er een mannetje is die dan op je buik komt zitten en dat niemand je hoord schreeuwen todat je zijn muts van zijn hoofd afhaald.

Is me ooit verteld

13-03-2005, 18:51

Citaat door frenky:
Op je buik slapen is 3soema voor een dame of een jonge I'ts the same

Op je rug slapen is gevaarlijk omdat er een mannetje is die dan op je buik komt zitten en dat niemand je hoord schreeuwen todat je zijn muts van zijn hoofd afhaald.

Is me ooit verteld
hmmm....echt

13-03-2005, 18:51
franky vergeet dat ...

13-03-2005, 18:52

Citaat door sansoray18:
salaam broeders en zusters....

ik heb weleens gehoord dat je niet op je rug mag slapen voor een bepaalde reden iets met de shitan ofzo.... en ook niet op je buik wie weet hier meer van en de reden... ik heb eigenlijk nooit gehoord waarom het niet mag ben eigenlijk wel benieuwd
[Nooit van gehoord.]

13-03-2005, 18:55

Citaat door sansoray18:
hmmm....echt
Dat is me ooit vertelt maar geloof er niets van...

13-03-2005, 18:59



Citaat door frenky:
Dat is me ooit vertelt maar geloof er niets van...
lijkt mij ook niet echt geloofwaardig

13-03-2005, 19:00
zegt me niks, maar ga eens informeren.

gelukkig kan ik niet slapen op mijn rug!

13-03-2005, 19:06

Citaat door sansoray18:
lijkt mij ook niet echt geloofwaardig
Klopt! het grappige is dat t me wel is bijgebleven.

Ben ook wel benieuwd wat de reden daarvan is...

Pagina's : [1] 2 3