Bekijk volle/desktop versie : Is het normaal..



Pagina's : [1] 2

14-09-2014, 17:34
Om als oudere vrouw met een jongere iemand te hebben?
Dan bedoel ik echt bijvoorbeeld een 20jarige met een 38jarige dame?

Wat is jullie mening hierover en kennen jullie ook mensen die in deze
situatie zitten?

14-09-2014, 17:40


Marokkanen doen daar natuurlijk niet aan.

Stel je voor wat de familie zou doen en denken.

14-09-2014, 17:42

Citaat door Just_Hannah:
Marokkanen doen daar natuurlijk niet aan.

Stel je voor wat de familie zou doen en denken.
Maar ik val niet echt op jonge meiden, heb vreemd genoeg meer oog voor oudere
vrouwen..

14-09-2014, 17:46

Citaat door Lange_dude:
Maar ik val niet echt op jonge meiden, heb vreemd genoeg meer oog voor oudere
vrouwen..


Dan moet je (zoals vele mannen nog doen ook) wachten tot je 40 bent en dan pas met iemand van 38 gaan.

14-09-2014, 17:53



Citaat door Halvebloed:
Het is heel goed mogelijk

Ik ken persoonlijk een 5-tal heren die met een oudere dame gaan...
Wat mij opviel was dat die 5 heren nooit een moeder-figuur hadden gehad...hun moeders waren vroegtijdig overleden jammergenoeg

(A) Het zou heel goed kunnen dat een groot deel van de mannen die op oudere dames vallen , geen moeder-figuur hebben gehad en daardoor instinctief/onbewust met een oudere dame gaan, die ook als 'moeder'-figuur fungeert..

(B) Het zou ook kunnen dat bepaalde mannen heel erg volwassen zijn op vroege leeftijd en daardoor een oudere dame prefereren boven een jongere dame , aangezien oudere dames veelal meer volwassen zijn

Het zou ook aan andere oorzaken kunnen liggen, maar ik denk dat je veel (a) en (b) gevallen hebt..
Kijk nu breng jij duidelijkheid in mijn leven en in mijn hersens. Optie A kan het niet zijn want
ik heb nog een moeder en kom hamdl niks te kort maar die optie B denk ik dat het weliswaar daar aan ligt.
Het probleem is met meiden van mijn leeftijd dat ik ze te kinderlijk vind en zie mezelf niet samen met zoiets.
Oudere vrouwen komen heeeel vrouwelijk over, wijzer en serieuzer als je met ze in gesprek bent.

14-09-2014, 18:20

Citaat door Lange_dude:
Om als oudere vrouw met een jongere iemand te hebben?
Dan bedoel ik echt bijvoorbeeld een 20jarige met een 38jarige dame?

Wat is jullie mening hierover en kennen jullie ook mensen die in deze
situatie zitten?
Nee is niet normaal.

Had je moeder kunnen zijn.

14-09-2014, 18:22

Citaat door meisjes-:
Nee is niet normaal.

Had je moeder kunnen zijn.
Andersom gebeurt het zo vaak. Een 38 jarige man die met een 20 jarige gaat. Is er ook maar iemand die dan zegt dat het haar vader had kunnen zijn?

14-09-2014, 18:51

Citaat door Just_Hannah:
Andersom gebeurt het zo vaak. Een 38 jarige man die met een 20 jarige gaat. Is er ook maar iemand die dan zegt dat het haar vader had kunnen zijn?
They have a penis. Dat maakt het verschil. Blijkbaar.

14-09-2014, 18:52
Het is mogelijk, maar niet raadzaam.

14-09-2014, 18:53

Citaat door Just_Hannah:
Andersom gebeurt het zo vaak. Een 38 jarige man die met een 20 jarige gaat. Is er ook maar iemand die dan zegt dat het haar vader had kunnen zijn?
Ja vind ik ook niet normaal. 18 jaar verschil is gewoon te veel. Maar in dit geval een vrouw is nog erger. En hij is nog niet eens volledig volwassen. Hij zit nog in die ontwikkeling van jeugd en volledige volwassenheid!.

De vrouw is 38 he loopt tegen de 40 aan. Zo neemt de kans op een spontane zwangerschap bij vrouwen tussen de 35 en 38 jaar met 50 procent af. En wie weet duurt het langer en zij word steeds ouder. Lichamelijk voor de vrouw is het sowieso veel zwaarder dan voor de man. Om deze reden kan het al anders lopen dan verwacht..

Interesses van een 20 jarige man kan nooit hetzelfde zijn als die van een 38 jarige vrouw. Zelfs met 2 jaar verschil merk je het al heel goed laatstaan 18 jaar.

ZOu als ik die 38 jarige vrouw was het zo een jochie niet aan doen
Is hij 30 dan is zij al bijna 50. Ik vind dat het niet eens mag; trouwen zo een groot verschil

14-09-2014, 18:55

Citaat door Lange_dude:
Maar ik val niet echt op jonge meiden, heb vreemd genoeg meer oog voor oudere
vrouwen..
Ja dat kan ook. Maar echt zo oud?
Dat vind ik echt niet gezond. sorry.

14-09-2014, 18:58
Jullie moeten deze topic niet aux sérieux nemen walgelijk gewoon.. Vrouwelijke pedofilie gewoon sick.

14-09-2014, 19:03


Dat is niet eens raar. Erger dan raar.

14-09-2014, 19:24

Citaat door Lion:
Of niet?

Pagina's : [1] 2