Bekijk volle/desktop versie : Koning van saudi Arabië is weer eens in afvalligheid vervallen



Pagina's : [1] 2

12-09-2014, 12:06
Ze zitten samen met Amerika aan tafel om de islamitische staat te bestrijden en dat maakt jou afvallig zover ik weet tenzij jullie takfeer doen op de islamitische staat

12-09-2014, 12:34



Citaat door mocrolife:
Ze zitten samen met Amerika aan tafel om de islamitische staat te bestrijden en dat maakt jou afvallig zover ik weet tenzij jullie takfeer doen op de islamitische staat
pff heb jij zoveel hassanaats verdiend met je dhikr schema dat jij nu denkt van laat ik me maar focussen op hem, ga wat nuttigs doen

12-09-2014, 14:34
We leven nu eenmaal in 2014 he..

12-09-2014, 16:42
Oppassen met al die groeperingen vandaag de dag, ik persoonlijk sta achter geen enkele groep...veel teveel rwina en niks is duidelijk.

12-09-2014, 17:05


Waarom is ISIS niet actief in saudi arabie?..

12-09-2014, 17:13

Citaat door -oushen-:
Oppassen met al die groeperingen vandaag de dag, ik persoonlijk sta achter geen enkele groep...veel teveel rwina en niks is duidelijk.
Zolang men niet de kennis bezit over groeperingen e.d, dient men zich afzijdig te houden van alles wat er mee te maken heeft. Goede keuze van jou.

Wij hebben nog een lange weg te gaan met betrekking tot Tawheed. Laten we daar eerst mee beginnen.

12-09-2014, 18:03
Assalamoe alikom beste moslims,

Onthoud wat ik jullie ga zeggen!

Het is geen IS (Islamitische Staat), maar IS (Iblies Staat)

Fi amani Allah,

12-09-2014, 19:33
Klopt het dat veel mensen vanuit hun knusse huisje nav de media veel oordelen over een ander? Bedoel sla de Koran open zorg eerst dat je zelf een goed persoon bent voordat we andere gaan aanwijzen als khawaridj of iets in deze richting.

12-09-2014, 19:38

Citaat door Karim29:
Klopt het dat veel mensen vanuit hun knusse huisje nav de media veel oordelen over een ander? Bedoel sla de Koran open zorg eerst dat je zelf een goed persoon bent voordat we andere gaan aanwijzen als khawaridj of iets in deze richting.
De media heb ik zelf al een lange tijd uitgeschakeld. Al dat subjectief nieuws, zonde van mijn tijd.

12-09-2014, 20:11
Waarom is dit kufr? Zij krijgen hier juist hasanaat voor, het stoppen van deze khawaarij.
Hier twee overleveringen over de khawaarij:

َأْتِي فِي آخِرِ الزَّمَانِ قَوْمٌ حُدَثَاءُ األَسْنَانِ، سُفَهَاءُ األَحْالمِ، يَقُوْلُوْنَ مِنْ قَوْلِ خَيْرِ
البَرِيَّةِ، يَمْرُقُوْنَ مِنَ اإلِسْالمِ كَمَا يَمْرُق السَّهْمُ مِنَ الرَّمِيَّةِ، ال يُجَاوِزُ إِيْمَانُهُم
حَنَاجِرَهُم، فَأَيْنَمَا لَقِيْتُمُوْهُم فَاقْتُلُوْهُم، فَإِنَّ قَتْلَهُمْ أَجْرٌ لِمَنْ قَتَلَهُم يَوْمَ القِيَامَةِ

“There will come towards the end of time a people who will be young in age,
having reckless and deficient intellects. They will speak with the statements of
the best of creation, yet they will pass through Islam just as an arrow passes
through a target. Their faith will not even reach beyond their throats. Wherever
you find them, kill them, for whoever kills them will have a reward on the Day of
Resurrection. 21 “Ṣaḥīḥ al-Jāmi’” (no. 7883) by al-Albānī.

طُوْبَى لِمَنْ قَتَلَهُمْ وَقَتَلُوْهُ

Tūbá (a tree in Paradise, success) is for he who kills them or they kill him. “Kitāb al-Sunnah” by Ibn Abī ‘Āṣim (no. 906).


Dit is een legitieme vijand van de Islaam en valt onder geen enkele wijze onder ''het helpen van de kuffar tegen de moslims''.
Dit is als je het doet op basis van liefde voor hun kufr. Ya3ni, dat jij hen helpt zodat bijvoorbeeld het christendom overwint op de Islaam en dat geïmplementeerd wordt in de veroverde gebieden. Er zijn Ahadeeth die het hulp vragen van de kuffaar toestaan in een oorlog.

12-09-2014, 20:29

Citaat door ibadahibadah:
Zolang men niet de kennis bezit over groeperingen e.d, dient men zich afzijdig te houden van alles wat er mee te maken heeft. Goede keuze van jou.

Wij hebben nog een lange weg te gaan met betrekking tot Tawheed. Laten we daar eerst mee beginnen.
En welke 3ulama moeten we nu volgen, zoveel fitna wat dat betreft.

12-09-2014, 20:43

Citaat door massin:
Assalamoe alikom beste moslims,

Onthoud wat ik jullie ga zeggen!

Het is geen IS (Islamitische Staat), maar IS (Iblies Staat)

Fi amani Allah,
Wie ben jij dan? De arrogantie en hoogmoedigheid die jij beschikt is om van te walgen.

12-09-2014, 21:16



Citaat door Jeddah:
Wie ben jij dan? De arrogantie en hoogmoedigheid die jij beschikt is om van te walgen.

Misschien is hij ook mufti

Of hij denkt dat hij over kennis van al ghaib beschikt

Of hij is gewoon een domme ezel die geprogrammeerd is door zionistische nieuwszenders als NOS CNN en AL JAZEERA.

12-09-2014, 21:55
Treaties With The Non-Muslims: Is it Allegiance? Is it Apostasy?
http://www.abukhadeejah.com/treaties-with-the-non-muslims-do-they-necessitate-allegiance/

Ibn Baaz Allowed The American Military Into Saudi Arabia?
http://www.abukhadeejah.com/ibn-baaz-allowed-the-american-military-into-saudi-arabia/

http://islamagainstextremism.com/

12-09-2014, 22:29

Citaat door Abu_7aarith:
Saudie Arabie word bedreigd door ISIS, het is niet meer dan logisch dat zij zichzelf willen beschermen tegen de vijand.
net zoals dat ze bedreigd werden door Saddam toch? Zoals albani zei de kuffar binnen laten on saudia is erger danse dreiging van Saddam ,,,,,dus elke keer wanneer die dikke al saud bang word dan maar rennen naar de kuffar?

Pagina's : [1] 2