Bekijk volle/desktop versie : Reportage over mishandling 14 jarige jongen, politie belet aangifte tegen agent.



Pagina's : [1] 2 3

12-09-2014, 09:42
De ware toedracht.

http://www.voorbeeld-allochtoon.nl/politie-beukt-jongetje-14-en-wil-oorlog-tegen-burgers/

12-09-2014, 09:46



Citaat door Triangle:
De ware toedracht.

http://www.voorbeeld-allochtoon.nl/politie-beukt-jongetje-14-en-wil-oorlog-tegen-burgers/
dus dat zijn de rechten die moslims kunnen krijgen in een seculiere democratie..

12-09-2014, 09:46

Citaat door Stukkie:
Er is niets meer aan.
Standaard reactie van racisten, ze houden elkaar de hand boven het hoofd.

12-09-2014, 09:47

Citaat door DEMO:
dus dat zijn de rechten die moslims kunnen krijgen in een seculiere democratie..
en dan raar kijken als mensen vertrekken naar Syrie en Irak. Nog even en we moeten ons zelf verdedigen tegen agenten.

12-09-2014, 09:49


In dat geval moet je naar een ander bureau gaan waar geen vriendjes zitten van die racist met advocaat

12-09-2014, 10:03
Dit lijkt me geen zaak voor de politie. Advocaat inschakelen die een klacht indient bij het OM, krijgen ze daar geen gehoor kunnen ze een stapje hoger en de Hoge Raad inschakelen.

12-09-2014, 10:08

Citaat door MaoZedong:
In dat geval moet je naar een ander bureau gaan waar geen vriendjes zitten van die racist met advocaat
Sowieso geen politie. Hebben ze dan geen advocaat in de arm genomen?

12-09-2014, 10:12

Citaat door _Dramaqueen_:
Sowieso geen politie. Hebben ze dan geen advocaat in de arm genomen?
Het gaat nu om de aangifte die verdwijnen heel vaak of er wordt je gemeld dat ze het niet gaan afnemen.

12-09-2014, 10:12

Citaat door _Dramaqueen_:
Dit lijkt me geen zaak voor de politie. Advocaat inschakelen die een klacht indient bij het OM, krijgen ze daar geen gehoor kunnen ze een stapje hoger en de Hoge Raad inschakelen.
De politie moet een aangifte behandelen en vaak doen ze dat onder dwang

12-09-2014, 10:17

Citaat door MaoZedong:
De politie moet een aangifte behandelen en vaak doen ze dat onder dwang
Is het niet dat zij bepalen of een aangifte binnen het strafrecht ligt? Er moet bewezen zijn dat er een strafbaar feit is gepleegd.En daar wordt het neipend want als zij ontkennen is er dus nooit een grond van strafbaar feit gepleegd natuurlijk en trek je als burger altijd aan het korste eind. Er zijn corrupte agenten ik heb het zelf meegemaakt.

12-09-2014, 10:18

Citaat door MaoZedong:
Het gaat nu om de aangifte die verdwijnen heel vaak of er wordt je gemeld dat ze het niet gaan afnemen.
Klopt worden geseponeerd. Ik heb het zelf meegemaakt. Ook mishandeld door (bleek achteraf) een agent.

12-09-2014, 10:21

Citaat door Djeny:
Klopt worden geseponeerd. Ik heb het zelf meegemaakt. Ook mishandeld door (bleek achteraf) een agent.
Dit is DE oorzaak van spanningen in de maatschappij GERECHTIGHEID word belemmerd en men krijgt het gevoel dat sommige hun gang kunnen gaan .

12-09-2014, 10:29



Citaat door MaoZedong:
Dit is DE oorzaak van spanningen in de maatschappij GERECHTIGHEID word belemmerd en men krijgt het gevoel dat sommige hun gang kunnen gaan .
Ja zo is dat ...helaas

12-09-2014, 10:30

Citaat door Djeny:
Ja zo is dat ...helaas
Dient het een politiek doel ?

12-09-2014, 10:33
Meeste vreemde vind ik dat ik op geen enkele nieuws site, rtl nieuws, nos, etc dit artikel heb voorbij zien komen!!! Schandalig, terwijl als het over politiegeweld in Amerika gaat, nieuws site niks anders doen dan ons vertellen hoe verschrikkelijk agenten in Amerika zijn. Het gebeurd gewoon hier bij ons om de hoek en geen haan die er naar kraait.

En dan maar roepen dat je niet in de slachtoffer rol moet kruipen, arme joch staat gewoon, zelfs in de meeste afschuwelijke politiestaten zie je dit geweld niet voorkomen. Dit is een voorbeeld van pure zinloos geweld met goedkeuring van de overheid.

Pagina's : [1] 2 3