Bekijk volle/desktop versie : Welke hobby mag jouw aanstaande partner beslist niet hebben?



Pagina's : [1] 2

11-09-2014, 22:01
Stel je vindt iemand leuk en dan kom je erachter dat die bijvoorbeeld zijn vrije tijd vult met vissen. En laat jij nou net vissen zo een suffe activiteit vinden dat je je meteen niet meer kan voorstellen dat het tussen jullie wat kan worden. Dus dat is het topic: met welke hobby kan je echt niet bij jou aankomen? Pacino zelf kan niet tegen vrouwen die aan sport doen, want daarvan wordt ze alleen maar dun en dat moet juist niet.

11-09-2014, 22:05


Hij mag alle hobby's doen die hij leuk vindt zolang het maar niets vrouwelijks is of gevaarlijk..

11-09-2014, 23:01
Goede tijden kijken
dead meat

11-09-2014, 23:20
Playstationen & Koffieshop.

11-09-2014, 23:24



Citaat door Huwaidah:
Playstationen & Koffieshop.

dan wordt het xboxen en theehuis

11-09-2014, 23:26
Gamen! En Alhamdoelillah houd mijn man er ook niet vn.

11-09-2014, 23:37
Zehma.. Hmm. Nou niet denken aan. Xboxen kan nog wel, theehuis, thee maak je ook thuis en gezelligheid creëer je samen.

Owhja, GTA' spel..

Citaat door MR.Hinderlijk:
dan wordt het xboxen en theehuis

11-09-2014, 23:58

Citaat door Hero_:
Een van mijn eisen is juist dat ze mee moet sporten, ik kan niet tegen mensen die niet bewegen.
ze sport toch heel de dag, namelijk huishouden.

12-09-2014, 00:06
Wat mij betreft mag tie zn hobbys uitoefenen maar wel zolang zn gezin er niet onder lijdt

12-09-2014, 00:08

Citaat door Samenvooraltijd:
Gamen! En Alhamdoelillah houd mijn man er ook niet vn.
Best wel lelijk als zo'n volwassenen man continue verslavend met z'n smoel achter een game zit.

12-09-2014, 00:46
Boxen
Ik wil niet dat ie gewond geraakt en dat ik steeds ongerust ben als ie een wedstrijd ofzo heeft.

12-09-2014, 11:34

Citaat door DeJaagster:
Best wel lelijk als zo'n volwassenen man continue verslavend met z'n smoel achter een game zit.
Afschuwelijk! Horror.

12-09-2014, 14:28



Citaat door mohand_serieus:
eten


De mijne mag alles, behalve waar fitna voorkomt. Ik game wel eens met me broers en vind het best leuk. Dus af en toe gek doen met gamen lijkt me wel leuk. Gewoon leuke tijd van maken. Want elke keer is het hier lachen met de jongens.

12-09-2014, 14:43
Ik heb liever niet dat ie motorrijden als hobby heeft, zou me dan hele tijd zorgen maken. verder kan ik wel leven met gamen als ie het maar niet elke avond doet vind ik het best.

12-09-2014, 16:54

Citaat door Pacino:
Stel je vindt iemand leuk en dan kom je erachter dat die bijvoorbeeld zijn vrije tijd vult met vissen. En laat jij nou net vissen zo een suffe activiteit vinden dat je je meteen niet meer kan voorstellen dat het tussen jullie wat kan worden. Dus dat is het topic: met welke hobby kan je echt niet bij jou aankomen? Pacino zelf kan niet tegen vrouwen die aan sport doen, want daarvan wordt ze alleen maar dun en dat moet juist niet.
een hobby waarbij hij bv een hele kamer nodig heeft waardoor die kamer vol staat met allerlei troep en dozen en rotzooi
hobby die veel tijd in beslag neemt waardoor de rest verwaarloosd wordt
een obsessieve hobby die zijn leven beheerst
verder maakt het me niet uit of het vissen, schaken of sporten is. ik hoef toch niet mee te doen met zijn hobby? ik vind vissen supersaai maar als hij dat doet met iemand anders maakt het me niet uit
en geen hobby die gevaarlijke risico's met zich meebrengt (straatracen ofzo haha) of waardoor we opeens op straat kunnen staan (gokken ofzo :-s)

Pagina's : [1] 2