Bekijk volle/desktop versie : Nederlander opgepakt in India voor vreemdgaan en verkrachting



10-09-2014, 16:24
In India is woensdag een Nederlandse man gearresteerd nadat een 30-jarige vrouw aanklachten van vreemdgaan en verkrachting tegen hem indiende. Dat heeft onder meer de The Times of India gemeld.

Het vermeende slachtoffer is vijf maanden zwanger en vertelde de politie dat ze de Nederlander eind 2011 leerde kennen via Facebook; later werden ze goede vrienden. Volgens het slachtoffer bezocht de man haar verscheidene keren tussen 2012 en 2014. ''Hij beloofde met me te trouwen. Toen ik hem vertelde dat ik zwanger was, eiste hij dat ik abortus zou plegen en daarna begon hij me te ontwijken.''

De vrouw beschuldigt de Nederlander ervan dat hij heeft beloofd met haar te trouwen, maar dat hij al een vrouw en kind heeft in Nederland.

Volgens de mediaberichten werkt de verdachte in India voor een Nederlandse organisatie op het gebied van internationale samenwerking in onderwijs.

http://www.metronieuws.nl/nieuws/nederlander-opgepakt-in-india-voor-vreemdgaan-en-verkrachting/SrZnij!2OviSG6izWo/

10-09-2014, 16:36


De verkrachting komt niet zo goed uit de verf in het stukje, het vreemdgaan wordt wel erg duidelijk gemaakt.
Sommige mensen zijn erg goedgelovig, het is een beetje jammer dat anderen daar misbruik van maken.

10-09-2014, 16:43

Citaat door Dutchman98_:
De verkrachting komt niet zo goed uit de verf in het stukje, het vreemdgaan wordt wel erg duidelijk gemaakt.
Sommige mensen zijn erg goedgelovig, het is een beetje jammer dat anderen daar misbruik van maken.
Hij is zelf een Indiër en had beter moeten weten.

10-09-2014, 16:48

Citaat:
Volgens de mediaberichten werkt de verdachte in India voor een Nederlandse organisatie op het gebied van internationale samenwerking in onderwijs.