Bekijk volle/desktop versie : te veel keus



Pagina's : [1] 2

10-09-2014, 11:05
er is gwn te veel keus

vinden jullie niet

straks hou je van iemand en is het over een paar jaar over.

zo veel mooie meiden en knappe jongens die veel te bieden hebben

LAstigggggggggggggg



Mijn man krijgt sws gps later onder zn auto

het is gwn makkelijker om een volgende te scoren dan om een relatie op te bouwen SJeeeeeeeeeeeeeesj

10-09-2014, 11:12


Logisch dat je niet meer van hem/haar gaat houden als er zoveel andere knappe mannen/vrouwen zijn die veel te bieden hebben.



10-09-2014, 11:19
Je hebt het hier over mannen die geen Godvrees hebben.

10-09-2014, 11:23

Citaat door Tayiba:
Logisch dat je niet meer van hem/haar gaat houden als er zoveel andere knappe mannen/vrouwen zijn die veel te bieden hebben.


snap je...

10-09-2014, 11:36


We spreken inderdaad van een ''brede'' markt! Daar ben ik het volkomen mee eens.

10-09-2014, 11:40

Citaat door galtek:
We spreken inderdaad van een ''brede'' markt! Daar ben ik het volkomen mee eens.
lastiggg hoe moet je dat nou aanpakken

10-09-2014, 11:42

Citaat door Prinsesje92:
lastiggg hoe moet je dat nou aanpakken
Nou hier heb ik dus ook een formule voor:

Je doet aanbod delen door prijs, de hoeveelheid noemen wij ook wel afzet, daarvan neem de winstpercentage, die kun je halen door de omzet te bereken. Dit doe je door alle heffingen en uitgaves bij elkaar op te tellen. El mohiem er blijft altijd wel wat over. Zo niet dan ben je slecht draaiende en kun je beter jezelf weggooien.

10-09-2014, 11:58
Ik heb een range rover te bieden.

10-09-2014, 12:13
Als je compleet wordt gemaakt door die Ene, vervagen alle andere opties....

10-09-2014, 12:13
Alsof je het hebt over aardappels.. Vandaag bintjes voor de frietjes, morgen Irenekes voor de puree.. :/

10-09-2014, 12:29
Uit deze woorden blijkt dat jij de juiste nog niet bent tegengekomen. Komt goed. Geduld.

Ergens voel ik je wel, maar laten we dat achterwege laten.

10-09-2014, 12:35
ookal zijn de verleidingen zo hoog als mount everest, als je geen schaamte kent en je niet weghoudt van deze verleidingen zal je keer op keer de verliezer zijn, in dit levenen het volgende..

10-09-2014, 12:38



Citaat door KingAtlasTYGER:
ookal zijn de verleidingen zo hoog als mount everest, als je geen schaamte kent en je niet weghoudt van deze verleidingen zal je keer op keer de verliezer zijn, in dit levenen het volgende..



Precies....

10-09-2014, 12:41

Citaat door BAWS_V2:
Ik heb een range rover te bieden.


Al heb je een massarati te bieden.. interesseert me vrij weinig.. Materiele zaken komen en gaan heb je niets aan.


Citaat door Neda:
Als je compleet wordt gemaakt door die Ene, vervagen alle andere opties....


denk je? ik weet niet hoor... Je kan toch ook compleet worden gemaakt door meerdere? of ...


Citaat door Marokkaantje001:
Alsof je het hebt over aardappels.. Vandaag bintjes voor de frietjes, morgen Irenekes voor de puree.. :/


tsjaaaaaa


Citaat door bbblondj3:
Uit deze woorden blijkt dat jij de juiste nog niet bent tegengekomen. Komt goed. Geduld.

Ergens voel ik je wel, maar laten we dat achterwege laten.


raar is dat he.. Wat is de juiste? hoe merk je dat iemand de juiste is? en dat je voor altijd alleen met diegene wilt zijn? kan me zoo niet voortstellen..


Citaat door KingAtlasTYGER:
ookal zijn de verleidingen zo hoog als mount everest, als je geen schaamte kent en je niet weghoudt van deze verleidingen zal je keer op keer de verliezer zijn, in dit levenen het volgende..
dus je moet iemand met schaamte vinden? Bestaat dat ng bij mannen?

10-09-2014, 12:43

Citaat door Prinsesje92:


raar is dat he.. Wat is de juiste? hoe merk je dat iemand de juiste is? en dat je voor altijd alleen met diegene wilt zijn? kan me zoo niet voortstellen..
Ja heel raar, ik raak ook veel te snel uitgekeken. Als je ooit het antwoord weet op een van die vragen, let me know!

Pagina's : [1] 2