Bekijk volle/desktop versie : Vredig Wit Werd Doodlijk Zwart ................waar door??,door dit.........

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

13-03-2005, 03:01
hallo allemaal ik ben imene ik ben pas lid van m.nl ik heb veel verhalen gelezen onder andere liefde dat opbloeide uit het niets, manal & soufian, het romantische verhaal ya habibi ya hobi, slaat ou slaam klonk het, de broer van mijn zwager en elhoub wa el kdoub dit zijn allemaal top verhalen en er zullen vast meer zijn ik ben niet iemand die goed kan verzinnen en snel kan weten hoe je een verhaal in elkaar kan zetten en door denken op een vervolg ik heb eens goed naged8 om ook een stukje te begingen en door jullie reacties wil ik weten of ik door moet gaan of niet ik hoop dat ik iets positiefs krijg te horen want ik denk dat ik een heel eind kan komen thnx alvast voor de mensen die mijn bericht hebben gelezen en kusjes van imene

13-03-2005, 04:26

Rachida is een mooi meisje van 17 jaar ze heeft 2 broers eentje heet annas eentje tarik tarik is al getrouwd die is al 23 annas is 18 al bijna 19 en haar zus die al verloofd is heet samira en zij is 21 jaar oud ze heeft nog amir een broertje van 15 die net een puber werd en zo irritant was als de pest maar tog best lief (soms) haar vader is een actief dun mannetje die nog stevig in zijn schoenen staat en haar moeder is ook een dun actief vrouwtje die het meest met amir bezig was omdat ze bang was dat hij verkeerde dingen ging doen.

Ik zag alleen maar bloemen lang een wandel pad en rende zo die pad lachen af het leek zo kort maar was best wel lang ik begong te rennen maar het leek alsof ik op een plaats aan het rennen was ik kwam steeds dichter bij de lijn van de horizon waar ik de zon bijna onder zag gaan het was zo mooi en ik was aan het rennen lachen en huilen tegelijk ik hief mijn hand op net als of ik iemand of iets wou aanrakken maar het lukte niet ik bleef maar rennen tot ik er was bij de lijn die ik al die tijd zag en die ik wou bereiken het leek als of ik van de aarde af viel en net op tijd mijn voeten had terug getrokken maar het lukte niet ik keek in een zwarte gat die heel diep was en onder aan zag ik rood net als of het bloed was ofzo ik kon het niet ik kon mezelf niet redden en treug trekken en ik viel in de gat ik hield mijn handen vast aan het randje van de wereld en probeerde mezelf op te hijsen maar het lukte weer niet ik riep la ilaha ila lah mohammas (sws) rhasoel a lah en viel eindeloos in de gat met bloed gevuld............................AAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH mamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!!!!! ik gilde en rende mijn ouders s slaap kamer binnen de deur vloog open en mijn moeder schrok wakker tewijl mijn vader iets mompelde in zijn slaap annas kwam zijn kammer uit met een boxer en zijn haren in de lucht en greep me vast voor ik het wist zat ik tussen zijn stevige armen en hij siste dat ik stil moest zijn en aaide me over mijn hoofd ssssssst het was een nacht merri sssssst zij hij rustig tewijl mijn moeder naast ons kwam staan ik was geschokt en begong langzaam te huilen wat is er vroeg mijn moeder aan annas die in de gang stond met nogsteeds mij tussen zijn armen niets a ma niets ra siri et na3si ou kouni henja(gaat u maar terug slapen en wees gerust) rachia heeft een droom gehad hij liep met rachida naar zijn kamer en ze gingen allebij op bed zitten wat had je gedroomd vroeg annas aan rachida tewijl hij haar met een arm omhelzde rachida keek neer en werd rood ik ben bang annas ik heb nooit zo iets gedroomt het was eerst heel mooi net als of ik in een gras veld met bloemen aan het rennen was en naar de horizon keek waar de zon onderging en alsof ik die horizon wou bereiken door er naar toe te rennen en ik was aan het lachen en huilen en ik had alleen een witte laken over mij heen en mijn haren zaten los en vloogen in de lucht door de wind en daarna toen ik d8 dat ik de horizon had bereikt toen kwam ik bij een grote zwarte gat waar bloed in zat en ik kon me zelf niet beheersen en terug trekken en viel er in...... annas keek haar aan rachida het is niets geloof mij oke hij aaide weer over haar hoofd ...rachida kijk me aan oke? rachida keek hem aan en luisterde naar de woorden van haar broer het is niets alles is tog goed je hebt je exame's gehaald en het is vakantie overmorgen gaan we gezellig naar marokko wij met ze tweetjes in het vliegtuig en pa en ma en amir inde auto en alles gaat goed komen dromen zijn bedrog rachida wees niet bang oke? rachida knikte ewa siri et na3si rachida er is niets ( enne ga maar slapen rachida er is niets) voegde annas er bij toen hij zog zelf wikkelde in zijn dekens rachida stond op en liep naar de deur opening van zijn kamer ze keek om en zag dat annas keek bedankt broer zij ze rustig en annas zij ewa safie ga nou maar slapen ra morge lkker vakantie ... hahaha rachida begong te lachen WAT lach je zij annas verbaasd???............ kijk je haare man moet je kijke hahha het haar van annas zat in de lucht terwijl hij altijd krullen had.
rachida liep giegelend naar haar kammer en keek op haar wekker damn man!! het is nog maar 6 uur man tfoe heb ik weer nog 4 uurtjes voordat ma en pa wakker zijn en dan moet ik slapen na zo een shit droom d8 ik bij mezelf ik besloot om effe op de pc te gaan en effe te surfen naar een paar sites na dat ik mijn mail had gelezen wou ik afmelden maar er stond nog een mailtje van iemand die ik net kende zijn naam was waarschijnlijk anouar
ik keek verbaasd en opende het

eeeeeej sgatje
alles goed a zin inoe??? met mij wel zkers nu ik in maghreb zit man ik heb zin in je en wil je zo snel moglijk zien man.
ken je mij nog ik ben die gene die in montpellier woont en je in niet kan zien omdat jij zo ver weg woont in nederland en ik in een dorpje in zuid frankrijk en we hebben elkaar gezien in marokko(caza) ik ben het die jonge uit de straat de zoon van de vriendin van je moeder nu moet je het wel weten he ???:P:P
eej meid ik hoop je te zien ik heb van je broer annas gehoord dat jullie overmogen vertrekken dus das al heel snel

ps eej meid we gaan het leuk maken he ik moet stoppen en ik zie je wel daar schoonheid
kusjes en groetjes aan annas beslama mon cheriii grand bisous XX anouar

heeeeeeeeh ???? anouar uit montpellier???? frankrijk ????? hij kent annas en we zien elkaar vaak als we in marokko zijn????????
rachida zat te piekeren en ze deed de pc uit
het was al kwart voor 7 en ze besloot om in bed te liggen en te denken over anouar wie was hij oowk al weer dacht ze bij zicht zelf ??????
ze kon niet meer slapen ze moest weten wie dat was die naam kwam bekend voor maar wie weet ze niet meer ahg ze zal het morge wel aan annas vragen en na een tijdje piekeren en staren naar het plafond viel ze in slaap

Rachiaaaaaaa a rachia wa nodi nodi a slaap kop hoofde ik annas roepen die mijn kamer deur al open heeft gedaan en in de douch zijn haren stond te maken de douch zat tegen over mijn kamer dus ik kon hem zo zien van uit mijn bed hij maakte zijn haar nat waar door hij zijn krulletjes terug kreeg en keek effe naar zijn gezicht
je ziet er goed uit !!! a genez zij ik terwijl ik op mijn buik keerde en mijn handen onde mijn buik schoof annas kwam de kamer binnen ik d8 dat hij iets wou pakken maar ik kon hem via een oog hoek bekijken wat hij deed hij kwam om me af en kneep hard en pijnlijk in mijn kont auwwwwwwwwwwwwwwwwww!!!!!!!! mamaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!! riep ik ssssssssssssst zijn annas en hij drukte een kussen op mijn hoofd ben je gek man wil je dat ik geen vakantie krijg wegens slecht gedrag wella snoe fluisterde annas me terwijl hij de kussen een paar keek op mijn hooft sloeg
rachida liep in haar korte broekje en hemd naar de douch en wreef in haar ogen ze keek gaapend naar de spiegel en draaide de douch kraanen open ze sloot de deur en stak haar tong uit naar annas die haar lachen aan keek en op haar bed lag hij pakte de kussen en wierp het naar haar hoofd maar hij was telaat en kwam op de deur die al gesloten was
rachida trok haar broekje uit en haar hemd en ging onder het koude water staan ze opende haar mond en liet het water lang haar haren lippen en nek naar beneden glijden toen ze klaar was deed ze haar kleren aan die ze neem nam de douch in en deed haar haar los met een halfe staart er in ze had lang haar tot iets boven haar kont en het was niet krullend en ook niet styl het liep styl van boven maar bij elke uiteinde van een pluk ontstond een halfe krul ze had mooie wenkbrouwen die goed in form waren en volle vuur rode lippen waar bij mensen d8ten dat ze dag en nacht lipstift droeg tewijl dat niet waar was ze had de ogen van haar moeder echte grote oost-arabische ogen met lange wimpers waar ze bijna nooit mascara voor nodig had ze had een paar korte plukjes langs haar voorhoofd glijden die ze in een half ronde vorm foinde haar haar was donker bruin tot donker blond van haar zelf en ze had een zuiver gezicht meet een kleine moeder vlekkje op haar linker wang haar ogen waaren licht bruin met licht groen gemengd en ze had de zelfde kleur ogen als annas haar broer en samira haar zus ze liep de douch uit en liep naar haar kammer waar annas achter de pc zat eej annas zij ze en hij keek haar aan wat is er liefy vroeg zij terwijl hij iets in tikte ken jij toevallig eene anouar uit marokko vroeg ze rustig en bang tewijl ze recht op haar bed ging zitten en een kussen op haar schoot deed

ehm ...jah waarom das die gozer uit frankrijk hij had me gebeld en ik zij dat we morgen zouden vertrekken hij w8 op ons in caza met zijn nicht samia die efe oud als jou is
hij keek me aan en keek doordringend net als of hij weer iets wou zeggen maar het tog maar niet deed eej liefy ik ga okay hij stond op gaf me een kus op mijn wang pakte zijn mob en liep mijn kamer uit
daar zat ik dan een denkend meisje alleen in een kamer die niet wist wie en wat ze zou zien morgen na dat ze het vliegtuig uit zou stappen

ze ruimde haar kamer op en deed haar koffer open ze deed er spullen in die ze daar nodig had en keek in haar kleren kast ze pakte veel rokken die ze in kleurtjes had en 3 kwart broeken die ze ook in allerlij kleuren had en deed ze op haar bed elke broek of rok moest ik een trui voor hebben sprak ze in zig zelf anders zit ik daar te piekeren in marokko wat ik aan zou moeten doen en wat me mooi zou staan ze deed elke broek met een truitje in de koffer en vouwde alles netsjes zodat er genoeg ruimte zou zijn voor haar mooie jurk en kakschita haar zuz samira die verloofd was zou inde zomer trouwen over 3 weken ik en annas zouden 6 weken blijven in marokko en mijn ouders en amir kwamen eerder terug
zo hadden we dat afgesproken

13-03-2005, 04:27
me moeder opende de deur van mijn kamer en kke me aan sbah el gir a zin djeli snoe ket dirie (goeie morge mijn schoonheid wat doe je??) ik ben aan het inpakke alvast anders doe ik dat strax te snel en verkeerd nu heb ik tijd snp je zij ze tegen haar moedet terwijl ze kleren aan het vouwen was.
hazi hazi a benti et fatri kom kom rachida kom (kom ontbijten kom rachida kom) zij mijn moeder met half marokkaans half nederlands er door ze3ma ze kan nederlands ik giegelde en liep haar achter na naar beneden

13-03-2005, 04:45
me moeder opende de deur van mijn kamer en keek me aan sbah el gire
a zin djeli snoe ket dirie (goeie morge mijn schoonheid wat doe je??) ik ben aan het inpakke alvast anders doe ik dat strax te snel en verkeerd nu heb ik tijd snp je zij ze tegen haar moedet terwijl ze kleren aan het vouwen was.
hazi hazi a benti et fatri kom kom rachida kom (kom ontbijten kom rachida kom) zij mijn moeder met half marokkaans half nederlands er door ze3ma ze kan nederlands ik giegelde en liep haar achter na naar

13-03-2005, 04:58

sorry mensen ik heb een beetje slaap kijk hoe lkaat het is maar k kan niet slapen:S:S:S ik ga effe verder doeidoeiiiiiii

13-03-2005, 11:09
heey,,
ga jij om 3u 's nachts n verhaal sgrijve :| w0ow..
maar is wel n leuk verhaaltje,, ga gauw verder

xxxxx

13-03-2005, 11:30
Ga snel verder! Woow mijn verhaal staat er gewoon bij .. Ik zal zeker jou fan blijven, en trouwens heb een vervolg geschreven en geplaatst

13-03-2005, 13:46
Na dat ik het laatste stukje van mijn boterham in mijn mond propte zag ik annas verbaasd kijken... Wat is er nou!!?? vroeg ik terwijl ik het brood probeerder te kouwen wat niet echt lukte. Niets alleen heb ik je nooit zo zien eten als of je lah ie hfad s'nachts in een monster bent veranderd en dat je honger hebt ofzo
Ik keek hem effe aan en begong te lachen terwijl ik melk in schonk.
Melkoem a dreri hta m3a el ftor ket debzou wella snoe hadshi(wat is er mijn kinderen maken jullie onder het ontbijt ook ruzie of wat??) vroeg mijn moeder terwijl ze de keuke in kwam en in de kast keek, la2 a ma ma ken dabzoushi ken dahkoe ou safie( neej ma we maken geen ruzie we lachen alleen maar) wagga a benti rachida ewa serbi basch et mashi el stad el zidi el hwaiez li gasak( oke mijn dochter rachida je moet wel opschieten om naar de stad te gaan wnat je moet spullen halen die je nodig hebt.
Ja, zoals maandverband zij annas om mij te pesten en stond op tewijl hij met zijn handen gebaarde dat ik op moest staan en mee moest komen.
Hij liep naar de gang en trok zijn schoenen aan ik deed het zelfde en wou nog mijn vest aan doen maar annas pakte het uit mijn armen en hing het terug,...ben je gek wella snoe het is sauna buiten en jij wilt nog een vest aan doen zid zid naar buite ik ga met je mee de stad in.
rachida keek hem aan en kneep in zijn zij.
Bij de auto aan gekomen zette hij funx radio op en we reden naar de stad
Ik ging langs een paar winkels en kocht wat toilette spulletjes zoals tandpasta en creme enzo en ging ook lang DIDI want ik had gezien dat ze daar mooie broeken hadden.
KOM KOM annas mannen zijn hier ook welkom annas twijfelde en stond nog voor de winkel te kijken, KOM joh en ik trok hem meej de winkel in , ga hier zitten zij ik op een toon alsof ik de baas was en ik deed mijn schoenen uit ik liep naar de spijkerbroeken en zocht maatje 36/38 uit ik nam 2 broeken mee 36 en 38 ik ging de paskamer binnen en hoorde annas nog roepen dat ze me tog niet zouden passen omdat ze klein leeken.
Nehej riep ik terug van achter het gordijn en kwam even laster uit de pas kamer met maatje 36 aan.
Ewilie rachida niet deze kijk kijk, en anna wees naar mijn broeks pijpen
,Kijk hoe korst rachida neem neem die andere maat .
Waarom vroeg rachida en ze keek in de spiegel.
bzzzzzzzzzz,bzzzzzzzzzz,bzzzzzz het mobieltje van annas ging af
ehm...Jah hallo zij hij op een rustige toon terwijl hij de winkel in keek en gebaarde dat ik die andere moest passen.
Ik liep de paskamer binnen en luistere naar mijn broer die achter het gordijn stond te praten in het frans...., Oui..Oui raha hneja ..... wat had hij het over mij???? vroeg ik in me zelf
OOh maar natiuurlijk dat was dus anouar hij spreekt tog frans, hij was die jonge die dat frans taalige mailtje stuurde.
nu weet ik het een beetje Hier rachida ik zag een hand met het mobieltje door de zijkant van de gordij verschijnen
ik nam het aan en hoorde de stem van anouar ik kreeg een flits door mijn lichaam en begong te trillen hij had zoooooo eeen zagte mooie (geile) stem shitttttt dacht ik terwijl ik met een hand mijn rist en de knoop probeerde vast te maken

Allo allo rachida???? vroeg anouar voor volgens mij de 2e keer
ah ena rachida kief deier ( jah ik ben het rachida hoe gaat het)
(oelalaaaaa shal twahast el hedra enta3ek a hbiba djeliiii)
ooooooooh wat heb ik jou stemmetje gemist mijn sgatjeee)
riep anouar zowat door de telefoon
Ik keek annas aan die naar mijn heupen en benen keek hij gebaarde dat deze goed was
ik liep op mijn tenen de paskamer binnen en kwam er na 7 sec uit met mijn broek aan
Zozo meid je hebt een lang gesprek gevoerd he?
waar van kennen jullie elkaar zo goed???
vroeg annas tewijl ik met de jeans broek naar de riemen liep en er eentje uitzocht
Ik weet het niet lieverd sprak ik hem aan en ik vroeg welke riem hij mooi vond die met hartje gevuld met steentjes of vlinder
Ehmm/... doe maar vlinder die is mooie en groot zij hij en hij liep naar de kassa.
Ik liep hem achter na en legde de spullen op de toon bank.
Het jonge nederlandse meisje van een jaar of 19/20 keek ons aan terwijl ze de broek vouwde, Zo net getrouwd en nu al sammen winkelen?? vroeg ze een beetje lachden
Ja zij annas Neej riep ik tegelijk ..annas keek me aan en fronste een wenkbrouw omhoog... neej sgatje zij hij vragen en dat meisje begong te giegelen
Ik werd boos moest hij doen alsof hij mijn man was???
tzzzzzz gamelde er door mijn hoofd....Neej niet altijd zij ik rustig en keek hem aan en greep de tassen van de toon bank na dat ik had betaald ik liep naar buite en annas volgde mij.
Rachida ik,.. ik het spijt me sgatje tuurlijk deed ik het niet expres Zij hij bijna fluisterend terwijl hij naast me kwam lopen.
Neeeej? vroeg rachida en keek hem doordringend aan neeej??? vroeg ze nog een keer
Echt niet die wijf was me aan het versieren toen jij in de pas kamer zat daar om zij ik dat joh gekkerd.
Rachida keek neer en werd rood
oh sorry annas ik d8 dat je weer wou dollen enzo .
Neej sgatje dat wil ik niet ik doe zo iets niet bij een lief kleine zusje dat doe ik bij iemand anders als ik wil.
En hij sloeg een arm om mij heen zo liepen we naar de auto.

Thuis aan gekomen was ik klaar met inpakken en had mijn kleren voor morge anl klaar staan ik deed mijn roze pijama aan en ging zitten op mijn bed.
Na dat ik mijn mobiel aan had gedaan zag ik dat ik 4 oproepen gemist had, en 2 smsjes had ontvangen.
Shit moet ik weer hebben siste rachida,... ze zag een numer uit het buiteland en d8 meteen aan anouar
ze opende haar eerste sms waar van ze al een vermoede had van wie het was

Waaaw hbiba djeli shal twahastek a zin djeli
grand bisous anouar

( woow mijn sgatje wat mis ik je a schoonheid van me)

Ik liep naar benede en had geen zin op dat andere smsje te openen
We aten marokaans tazin de elhot ( met vis en alles en nog wat)
na een paar grapige speelse opmerkingen naar amir roepen en hem iriteeren liep ik naar boven het was al half 8 en ik ploftde neer op bed deed de tv aan en begong te zappen
Even later klopte iemand op de deur van mijn kamer en kwam niet binnen
Kom binne annas kom...
Ik wist dat hij het was want elke avond als we niets te doen haden gingen ikke Annas en samira tv kijken in mijn kamer
Rachida??? vroeg annas na een tijd stil te zijn
Jah annas zij ik terwijl ik naar de film keek
Je... ehm je moet niet veel met anouar omgaan oke???
vroeg hij me
Wat bedoel je annas zij ik en ik keeg een rilling over mijn lichaam
Ik wist al persies hoe mijn zomer vakantie er zou uitzien
Altijd annas aan mijn hoofd en niet altijd buiten zijn omdat hij koppig was.
Annas ging op zijn zij liggen en keek me aan met een hadn onder zijn hoofd
Rachida je bent mijn zusje en eerlijke gezegt je bent echt super mooi met je aantreklijke lichaam en je mooie kleding styl
rachida keek verbaads en geschrokken naar haar broer die haar aan keek onder zijn oog hoeken.
Ehm annas hou op jah is dit weer een grap wella ik heb er geen zin meer in annas hou op.!!
zij ik sisend en ruztig terwijl ik weer de film probeerde te vatten.
Neej rachida veel vrienden van mij zeggen dat ze je leuk vinden en als ik je rboer niet was had ik dat ook gedaan.
Maar ik ben blij om voor een schoonheid als jou te zorgen en op je te passen rachida..
hij keek me aan en ging recht op zitten
Rachida kijk me aan oke???
iIk wist dat als annas dat vroeg dat ik het ook moest doen want dat hij iets wou zeggen wat ik niet moest vergeten.
Wat ?? vroeg ik toen ik naar hem op keek
Rachida ik weet hoe jongens zijn tegen over meisjes ik ben ook een klootzak van hun geweest en hij streelde mijn wang
Soms leek het als of hij een liefe engel was die mij altijd en over al bij staat.
Hij was zo lief mijn eigen broer waar van ik vroeger dacht dat er haat tussen ons zou groeien en dat hij stom ging doen.
Maar neej hoor het was een liefe onschuldige broer die voor me wou zorgen en me wou beschermen tegen kwaad en haat.
Annas ik beloof je dat ik niet veel met anouar zal optrekken oke?
en hij knikte en omhelsde me en gaf me een kusje op mijn wang.
Kijk zij hij en hij wees naar de wekker het is half 10 he ewa om 11 uur moet je al in slaap gevallen zijn of je gaat morge niet mee.
Oke???? vroeg hij en hij keek ze3ma boos naar me
Hahahaha oke annas zij ik en ik keek weer naar de tv.
Om 11 uur deed ik alles uit en ik kroop dieper in mijn bedje en droomde over hoe het de volgende dat uit zou zien

13-03-2005, 16:40
Tuuuut tuuuuuut tuuuuuuut tuuuuuuut !!
gamelde het door mijn kamer
Rachida werd wakker en sloeg met haar vuist op de wekker die uit ging
Ze rekte zich uit en ze keek naar buite waar het lekker warm was.
Ze liep naar de douch en keek slaaperig naar de spiegel
Mmm geen wallen vandaag zij ze rustig en ze deed de douch kraan open en sloot de deur achter zich dicht.
Toen klaar was deed ze de kraan dicht en sopte zig zelf in met lekkere dove zeep en begong haar gezicht en armen rustig te scrubben met scrub gel waar kleine steentjes in zaten.
na dat ze dat deed ging ze weer onder de koude douch staan en poetste haar tanden en liep met de badjas haar kamer in .
Annas en samira waren wakker.
Heeey jlo zij samira pestend en ze stak een tong naar me uit.
EEEeeeeeeej beyonce zij ik plaagend terug en sloot de deur van mijn kamer.
ik deed de bad jas uit en deed mijn nieuwe lingerie aan en trok mijn pas gekochte jeans aan met een zwarte hempje die net op mijn middel kwam en een witte dunne vest
ik deed de riem om die versierd was met steentjes in een vorm van een vlinder en deed ook mooie bij passende oorbellen in en een ketting die ik van mijn moeder kreeg toen ik mijn exame's had gegaald.
Ik deed mijn witte sport schoenen aan en liep naar beneden
In de spiegel van de gang kamde ik mijn lange licht bruine haren en deed het in een hoge staart.
Daar was ik dan,daar stond ik me zelf te bekijken
daar stond rachida een mesije die klaar was voor de reis maar niet wist wat en wie ze zou ontmoeten en wat er zou gebeuren.

We namen afscheid van mijn vader en liepen met allebij een tas op onze rug en annas met een karretje met de 2 koffers er op de bordjes af waar marokko op stond.
het was bijna tijd de vlugt zou om 10 vertrekken en het was kwart over 9
we liepen naar de vrouw waar annas iets aan vroeg en ik keek om me heen en zag een groepje marokaanen afscheid van elkaar nemen
Er zat ook een lekkerding tussen waar ik naar keek.
Ik keek naar elke move die hij deed en naar zijn lekkere lichaam
shit man hij zou met ons in de vliegtuig zitten want ze stonden ook in dit peron afscheid te nemen.
Hij was klaar en deed een tas om zijn rug heen en liep onze kant op
hij had een rode 3 kwart broek aan een zwarte sport schoenen er onder daar boven had hij een t shirt zonder mouwen aan die ook zwart was met rode accenten en een zwart witte petje waar net zijn ogen onder te zien waren droeg hij op zijn hoofd.
Rachida zid a hamka wat is er
Zij annas terwijl hij de vliegtuig in ging.
Ik schrok en de mooie jonge zag dat en hij lachde naar me.
eeeeeeej annieeeeeeeee riep de jonge achter hem eeeeeej karim a sahbi alles goed?>??? ik zag dat die mooie jonge ook een hand gaf aan annas en ze spreken wat over marokko ewaaaaaa ga je ook in dit vliegtuig zij de grote jonhe die witte kleren aan had jah man lkker gezellig tog??
zij annas stoer , kort en kragtig ik moest lachen en trok annas aan zijn arm wie zijn dat??? vroeg ik terwijl ik die jongens aan keek eeeeeej rachida rustig dit zijn yassine en karim van 3 jaartjes geleden met die feest van tarik jeweet wel???
neej ik weet het niet maar het zal wel en ik liep de 3 jongens achter na om plaats te zoeken en te zitten.

wil ji bij het raampje rachida vroeg annas en hij stond weer op om me er langs te laten.
Ik schoof langs zijn schoot naar de stoel en plofte neer.
Na een half uurtje gekletst en gerommeld te hebben ging er een stem door alle boxers heen in alle bekende talen
WE gaan over 5 min vertrekken wilt u zo vriendelijk zijn om u riem goed vast te doen en u rustig te houden dank u wel.
het volgde in het engels en ook in het frans .
toen ik dat hoorde moest ik aan anouar denken die jonge waar ik weinig van kon heringeren hoe hij er uit zag maar zijn mooie marokaanse woorden nog wel wist op te sporen in mijn achter hoofd.
Na een half uurtje inde vliegtuig werd ik wakker.
ik was in slaap gevallen en zag dat annas sliep met muziek in zijn oren.
ik keek hem aan en begong te lachen wat was hij lief voor me.
Hij moest met een mooie liefy vrouw trouwen dat heeft hij verdient dat is wt hij moest krijgen.
Ik opende de break-out en begong er in te lezen tot dat er een vrouwtje kwam met een tafeltje.
Salaam zij ze op een vriendelijke toon en annas werd wakker en keek haar aan.
wa 3alikoem a salaam zij ik beleefd terug en ze sprak verder in het nederlands.
Wat zouden jullie willen eeten en drinken mijn zuster en broeder vroeg ze terwijl ze een pen en papier in haar hand greep
Ehm wat heeft u te bieden vroeg ik en streek een plukje lang mijn oog weg.
De vrouw atwoorde mijn vraag en we haden een keus gemaakt.
Na een half uurtje kwam de vrouw met het eeten en ze legde het op de klap tafels en zette er ook onze drinken op, eetsmaaklijk zij ze en liep weg.
Annas keek haar na en zat te fluiten.
shit wat is zij mooi man en sexy
zij hij en ik keek hem aan ,zij is net jou zus ze is vast inde 20 ofzo zij ik lachend en at de groente op.
na een paar hapjes wou ik niet emer .
het was niet zo lekker en ik pakte mijn brood en at dat op terwijl ik de kopjes las van mijn break-out.
Na een kwartier was alles weg de tafels waaren terug en ik zat nog te lezen en annas was aan het muziek luisteren
we hadden nog 2 en half uur te gaan en we zouden er ongeveer zijn zij hij tegen mij en ging op zijn zij kant zitten.
rachida ik ga effe naar die jongens een paar stoelen verder oke?
oke atwoorde ik en ik deed mijn been over de andere en las veder.
eej............ hoorde ik iemand zeggen ik keek op en keek in mooie bruine ogen.
ehm oh... hallo zij ik en ging recht op zitten.
ehm... is er wat vroeg ik en ik keek nog steeds naar zijn mooie ogen en zijn mooie volle lippen.
neej neej ehm ik ehm heb je daar net gezien weet je nog.
en hij keek naar de stoel naast me die leeg was.
ooh ooh sorry zij ik ga zitten.
ehm oke antwoorde hij en hij ging zitten en keek me aan van onder zijn petje.
Ehm je broer is even met mijn broer aan het praaten zij hij .
We gaan regelen of we naast jullie kunnen zitten als ze zo niet komene betekend het dat ik naast jou moet blijfen zitten en dat je broer annas een paar stoelen verder naast mijn broer karim ging zitten.
ooh wat wijs!!! kwam er uit mijn mond....
er viel stilte en hij keek me verbaasd aan
shit man wat had ik gezegd ik liet merken dat ik het leuk vond.
ooh sorry ik ben yassin zij hij en gaf me een hand.
ooh ik ben rachida zij ik vlug en gaf hem ook een hand hij keek me aan van onder zijn pet en had mijn hand nog vast, met zijn andere hand deed hij zijn petje af en zag ik zijn mooie opgeschoren haartjes die zit van boven in kleine speelse stekeltjes vormden.
hij liet geschrokken mijn hand los want wist dat we daar zo een 30 sec naar elkaar zaten te kijken hij werd rood en keek voor zich uit .
ik werd ook rood en zuchte van vreugde.
ik kon het wel uit schreeuwen dat ik hem zo lekker en sexy en mooi vond.
ik wou hem de hele tijd aan kijken maar het kon niet er kwamen schokken in mijn lichaam en ik moest bibberen van de zenuwen.
ik zat hier naast een lekkere sexy geile mooie marokaan en deed niets ???????? wat voor een trut was ik d8 ik in mijn hoofd.
Ik....ehm... zij ik en hij keek me aan ... wat is er rachida???? en bleef me aan kijken.
elke keek als ik naar zijn lippen keek leek het alsof ik niet meer kon bewegen en alleen maar flauw kon vallen.
Zoooooooooo jullie zitten daar en wij hier zij annas en hij keek me aan en gaf me een knip oog.
hij schoof in de stoel voor me en zijn broer keek me aan, hallo rachida je broer heeft me al verteld dat hij met jou was ik ben karim zij hij en gaf me een hand en ging naast annas zitten.
ik was zo blij ik zat nog 2 en half uurtjes naast die mooie yassin kon zitten en kon niets zeggen.
want ik kreeg rode wangetjes en het voelde alsof ik moest (poepen van de zenuwen)
ewa rachida zij hij en ik keek een sec naar zijn ogen.
hij leunde met zijn hooft tegen de stoel en keek me aan.
vertel eens iets over jezelf vroeg hij en hij bleef kijken .
ik ehm ben bijna 18 en ben jongste zusje van annas en ik ben klaar met school en bla bla bla en ik vertelde van alles en nog wat .
Hij vertelde ook iets van zijn leven en keek op zijn horloge. het was al 20 min verder nog een dikke 2 uur en een kleine 10 min zat ik naast deze lekkerding.
wat moest ik doen mijn numer geven zijn numer vragen???.
hij was 18 en hij woonde in een dorpje naasr a'dam.
Waar woon je in marokko?? vroeg ik en keek hem aan.
in Caza ik ben daar nieuw zij hij en hij zuchte en keek naar me.
woow vet ikke ook riep ik zo wat.
Annas keek naar achtere eej rustig jullie he niet kinder8tig doen he :P:P en hij ging weer zitten.
we lagen dubbel van het lachen en ik kwam er achter dat karim een oud klasgenoot was van annas en dat ze bij ons een straat verder gingen woonen in caza.
vet man nu kon ik hem vaak zien dacht ik en ik keek hem aan.
wat is er?? vroeg hij een keek naam mijn middel waar door hij rood werd en weer naar beneden keek.
niets.... zij ik en vroeg of ik er langs mocht om effe te lopen.
ik kon moeilijk langs hem heen komen en viel op zijn schoot.
hij kon het niet laten en ving me op door zijn handen onder mijn midden te klemmen. de tijd leek stil te staan ik zat op zijn schoot en keek geschrokken voor me uit.
shit shit shit gamelde er door me hoofd.
ik stond als reflex snel op en stond in de loop pad en keek hem aan.
ik ehm.. sorry zij hij
neej maakt niest uit het spijt mij ook dat ik zo een onhandige trut ben zij ik en keek hem aan en liep richting het toilette

13-03-2005, 16:44
ik voelde zijn ogen in mijn rug en werd in de wc keek in in de spiegel en zag dat ik rode wangetjes had.zenuwachtig en liep sneller door.

het kwam zeker door die lekkerding die naast me zat en nu nog 2 uurtjes naast me bleef zitten dacht ik en ik deed mijn jasje uit.
mijn armen waren glad en ik had mijn okslehaar natuurlijk weg geharsd waar je niets van zag, die dove scrub was tog niet gelogen je werdt echt zacht en mijn gezicht zag er goed en verzorgd uit ik trok mijn vest over mijn heupen en liep zelf verzekerd de wc uit ik zag yassing langs het loop padje me aan kijken en zijn ogen vielen op de vrouwlijke lichaams delen.
shit moest dat nou moest hij nou naar mijn borsten en middel kijken??? hij kwam me bekend voor en zijn broer ook.
ik moest er weer langs en deed mijn vest van mijn middel en gooide het op mijn stoel, ik ging dit keek met mijn gezicht naar yassin zo dat hij gicht op een open stukje had van mijn buik eindelijk dacht ik toen ik langs hem heen was en het lukte net.
Annas keek naar achteren en zag dat yassin me aan keek ik deed mijn riem goed en ging uitgezakt zitten yassin deed het ook en er viel weer een gespannen stilte.
ik hoorde mensen praten en annas en karim nog een beetje lachen over iets.
ik keek naar benede uit het raampje en zag het mooie landschap van spanje net door de wolken heen.
kijk zij ik tegen yassin en hij boog zig over mijn sgoot naar het raampje.
wooow zij hij ik word echt duizelig en hij keek me aan.
"maar rachida" zij hij op een rustige toon als "ik naar jou kijk word het als maar erger" en hij ging terug met zijn lichaam langs mijn schoot en keek me aan.
ik kon niets zeggen en keek hem ook aan.
hij kwam als maar dichter bij en Annas riep "rachida!!!" "jah wat is er a genez ik schrok" zij ik en ik probeerde hem van boven de hoge vliegtuig stoelen aan te kijken.
"heb je die tijdschrift nog wella?"
"jah hier" ik gooide het naar voorden en hij riep nog thnx.
ik ging weer normaal zitten en keek voor me uit.
na een kwartier werd ik weer wakker.
yassin lag op mijn bloote schouder en had zijn pet op zijn gezicht.
ik schrok maar bleef zitten.
ik deed zijn petje af en zag hem met zijn mond dicht lekker vredig slapen en zijn borst rustig op en neer van het ademen.
ik kon het niets laten en gleed mijn met hand langs zijn wang naar zijn lippen en ik tekende met mijn vingertop zijn lippen na.
hij kuste mijn vinger en ik schrok.
"ik was gewoon wakker hoor" zij hij tegen me en keek me met een grijns aan.
ik werd boos maar toen ik zijn mooie lach zag moest ik ook lachen.
hij kwam dichter bij me en gleed met zijn neus langs de mijne en gaf me een plakkerig klein kusje naast mijn mond.
ik keek hem aan met open mond en kon mijn ogen niet van em af houden.
Ik kende hem al ander half uur en wist wel veel van hem en gelijk gaf hij me na een uur en paar min een kusje ik kon het niet geloven.
"hbiba" fluiterde hij in mijn oor "ik vind je stiekem een beetje erg leuk weet je dat?" en ik voelde de warme gevoel weer door mijn lichaam heen komen.
ik keek neer en voelde zijn warme adem in mijn nek blazen zie steetds sneller begong te worden.
hij gaf me een kusje in mijn nek en daalde langs mijn nek naar mijn schouder waar ik ook en kusje kreeg
ik sloot mijn ogen en voede elke kusje die hij gaf.
shit wat maakte hij me gek.

ik opende mijn ogen omdat yassin aan mijn lippen zoog,woooow hij gaf me een zuig zoen d8 ik. ik keek hem aan en atwoorde zijn kus door er langer aan te zuigen dan dat hij bij mij deed, hij keek me aan en zij heel rustig wooow met een grijns op zijn gezicht.
hij keek naar zijn horloge en zag dat we nog een uur en 3 kwartier kwartier hadden en dan waren we er inscha allah.
hij ging weer recht zitten en pakte een deken van onder zijn stoel en deed het om zijn hele lichaam heen ook zijn hoofd was niet te zien.
ik was verbaasd wat ??? zou hij slapen???? na een kusje ga je tog niet een laken pakken en slaapen. hij schoof de laken ook over mijn benen en fluisterde dat ik mijn hoofd ook moest bedekken.
Ik deed wat hij vroeg en daar zaten we allebij onder een laken met ons hoofden bedekt zodat niemand ons kon zien alleen de flits van het raampje maakte wat licht door de laken heen waar door er een orange roze kleur ontstond.
hij boog zig naar me toen en gaf me nog een kusje ik deed mijn voeten ook op de stoel en deed mijn armen om mijn benen waardoor ik met mijn hoofd op mijn knieen ruste en keek hem aan.
hij lachde en pakte mijn hand vast 'w8 hbiba'
ik ga iets doen niet bewegen zij hij.

terwijl hij naar voren liep en iets tegen karim en annas zij d8 ik goed na.

waarom moest hij me gelijk een ksuje geven en was hij na anderhalf uur gelijk een lover voor me???? en waarom doe ik meej????? was dit goed?? was hij serieus
of was het gewoon 2 uurtjes liefde en dan houd het op????? had hij een vriendin?????

wat als annas er achter kwam???
alle vragen spookte door me heen en voor ik het wist stonden annas en karim op en liepen naar voren.
Ik heb ze weg gejaagd naar de bar zij hij tegen mij en hij grijnsde.
ik lachde terug met kiespijn en keek hem verbaasd aan
yassin??? vroeg ik waarom vind je mij leuk je kent me pas
ik vind je leuk rachida echt waar meshcien weet je het niet meer maar ik was die jonge waar je mee gezoend had op de bruiloft van je broer tarik weet je het??? niet meer??? ik ben het yassin:!!!
zij hij en hij keek me aan.
je bent groot geworden en een bloed mooie dame geworden ik ben echt gek op je van toen ik je net op de peron zag voor dat we het vliegtuig in kwamen wist ik dat jij het was en ik zij tegen karim dat jullie het waren en hij zag annas naar de wc lopen en sprak hem aan zo kwamen we weer terug in contact rachida.

oooooooh nu weet ze het een beetje ze was een kleine shitana van 15 jaar en vond yassin super leuk op de feest van haar broer tarik die nu al 3 jaar getrouwd is en een kleine zoontje heeft.

ooh jaaah zij rachida met een denkend gezicht, ze keek yassine aan die naar haar ;achde en ze glimlachte terug
Wat dan??? herken je me ze3ma niet meer???
neej ik d8 wel dat ik jou en je broer ergens eerder had gezien maar je bent zo veranderd je bent zo mooi en sexy geworden yassine zij ze terwijl ze met haar handen haar woorden gebaarde.
yassine begong te lachen "yekkie behda??" zij hij (jah tog???)
wallah yassine ik vind je zo sexy en lief gewoon he.
en ik legde mijn hoofd op zijn schouder en sloot even mijn ogen.
yassine streelde met zijn zachte hand door mijn volle staart en gaf een kusje op mijn hoofd "kom" zij hij en hij keek me aan waarheen??? vroeg ik
kom nou maar hij pakte mijn hand vast en ik liep achter hem aan naar achteren.
daar was een leege ruimte een ruimte met lig stoelen voor ons zagen we 2 mensen die volgens mij net getrouwd waren wat met elkaar rotzooien en yassine ging naast het raampje in een verborge hoekje zitten.
"kom a zin kom" zij hij en ik plofte naast hem op de lig stoel
hmmm kreunde ik terwijl ik met mijn lichaam voelde hoe lekker ik lag
yek a zin yek" lekker he?
vroeg yassine die met zijn handen achter zijn hoofd lag en me aan keek.
ik keek hem aan en srokte met mijn vingersrustig in zijn zij waar door hij moest lachen.
hij kietelde me terug en ik moest ook rustig lachen zo kwam er een soort spelletje en we lagen lang uit te hijgen van het lachen.
we waren moe.
ik lag lang uit deed mijn haren los en lag met mijn voeten gekruisd op de lekkere ligstoel.

yassine:
shit wat is ze mooi man woooooooow die vuur rode lippen die mooie licht bruine volle golvede haren net als golven van de zee.
die ogen die kleur waar van je smelt wat wou ik haar tog graag zoenen en in mijn armen nemen en nog eens zoenen en zoenen en aanraken.
ik had nog een uur en 3 kwartier met haar door te brengen in dit vliegtuig ik moest haar proeven die mooie volle lippen moest ik nog een keer proeven het moest.
ik zal haar de zomer van haar leven geven en alles voor haar doen om haar de mijne te maken.
ik denk dat ik als een blok voor haar zou vallen en snel voor haar liefde zal voelen.
niet omdat ze alleen schoonheid heeft maar ze is ook aarding en respect vol.
elke dag na die feest van haar broer moest ik aan haar denken aan die kus, aan haar lichaam al was ze wat korter en wat anders dan nu.
nu was ze een echte jonge dame en ik zal haar van mij maken en ik wordt ook van haar. ik voel dat het goed zal komen en dat als allah wilt dat zij ook van mij gaat houden als ik van haar beging te houden.

yasine gleed met zijn hadn langs haar arm naar beneden en kwam uit bij haar hand waar hij in kneep en wat hij kuste.
haar hand ruste op haar middel en de andere hand zat in haar haren.
ik lag mijn hand op die van haar en voelde haar admenhaling in haar onderbuik op en neer gaan.
ik streelde haar buik die een beetje van onder haar hempje te zien was en keek naar haar mooie ronde volle borsten die nu beter te zien waren en zag een witte kanten bh.
wat was ze fucking sexy.
ik boog me over haar heen en gaf een kus in haar nek.
ze draaide zig om en kreunde ze opende haar ogen en zag me naar haar kijken
ze kroop met haar lichaam dicht bij de mijne en lang met haar borst tegen de mijne aan en deed een arm om me heen.

ik schrok omdat ze dat uit haar zelf deed.
haar haren lagen verspreid en ze keek me met gespleten ogen aan.
"yassine, ik was wakker hoor" zij ze en ze glimlacht ze duwde haar gezicht in mijn hals en ging op mijn middel zitten

"ewa, en nu?"
vroeg ze met een fluiterend stemmetje terwijl ze sexy haar hand door haar haar naar achtere streek

"hmmmmmm hbiba weet ik niet a zin a sgatje a lekker ding "
zij hij
"nu gaan we terug"
ze gleed van me af en mijn vriend begong te groeien.
shit shit shit d8 ik moest dat nou???
ze stond op deed haar haar in een hoge staard en keek me aan
kom je nog wella wat??? vroeg ze jah sgatje w8 ik kom

13-03-2005, 16:46
rachida:
ooooooh my goddddd hij was zo lkker
ik wist het weer de tijd van 3 jaar geleden dat we stieken achter de bomen in marokko kusjes aan elkaar gaven
ik was toen een kort mollig meisje van 15 en wist niet wat leven was
maar nu was ik gegroeid en een dame gewordenmet maatje 36/38 en daar was ik trots op
het leek als of wij terug zijn bij elkaar maar dat we nooit iets erieus hadden
dat hij me verloofde was ofzo
en dat we deden waar we zin in hadden.
ik liep terug naar de plaatsen en zag annas naar me kijken zoooo waar zijn jullie geweest?????/ vroeg hij
neej naar de lig ruimte achter zij yassine en we zaten wee op onze plaats.
nog een uurtje zij yassine en gaf me een natte zoen op mijn lippen
annas zag het bijna want hij stond op een keek me aan rachida ik wil nu met je praten en hij keek boos

shit wat was er nou weer????

13-03-2005, 17:00
Rachida ik wil dat je als we in marokko met yassine blijfd op het strad gelijk na dat we uitstappen neemt hij je meej naar het strand oke?
ehm maar waarom annas?????/ vroeg ik met grote ogen wat is er???
er is iets thuis aan de hand iets met sleutel dat heb ik niet meej genomen van uit nederland dus ik ga met karim naar rabat om bij oom te halen want tante fatiha zijn nog niet in marokko anders waren we daar heen gegaan oke???
hij nam mijn gezicht in zijn handen en drukte een kus op mijn voorhoofd moet ik dus bij yassine blijven vroeg ik nog een keer???
jah rachida en alleen met hem niemand anders okay???
okay zij ik en liep terug naar mijn plaats
annas riep yassine eff en vertelde hem ook het nieuws
hij kwam terug en keek me met een smile aan
ik prokte in zijn zij en lacht ook hij kwam dichter bij en fluisterde in mijn oor
" a hbiba djeli ik ga je een leuke tijd bezorgen op het strand in marokko"
en hij gaf me een kusje op mijn wang
ik boog naar em toen en fuisterde speels in zijn oor
" zullen we nog wel eens zien a lekkerding van me"
ik wou recht zitten maar yassine trok haar naar zich toe en zoende haar ik haar mond.
ze deed mee en opende haar mond en voelde hoe zijn tong langs doe van haar gleed.
ze schrok en duwde hem rustig van zich af
want ze was bang dat annas of karim hun zouden zien

de vrouw sprak weer door de boxen
"Marhabn f maghreb bled koem ou deba het wsal el tiara hazmoe raskoem mezian merci soukran"
( welkom in marokko u land en nu gaan we aan komen en dalen wilt u aub u riemen goed vast doen dank u wel&quot

13-03-2005, 17:42

Daar stonden we yassine dracht onze koffers met de taxi naar het huis van yassine en karim en
ik en yassin liepen naar het strand ik trok mijn vest aan want het begong al wat kouder te worden het was half 5 toen we in onse wijk waren en nu liepen we naar het strand het duurde zo een half uutje lopen
ik liep en keek naar de grond
ik zag mensen lopen en kijken en praten en het was wel drukker dan ik had gedacht.
"kom raatje kom" riep yassine en hij sloeg een steegje om
we liepen ine en steeg met allemaal muren.
niemand te zien.
yassine stond stil en ging op een bak zitten
kom raatje van me ik ging naast hem zitten en keek hem aan
"ben je nu al moe yas???"
vroeg ik neej sgatje ik wil effe van je genieten zij hij en hij begong me te kussen en trok mijn vest rustig uit.
het was zo lekker hoe hij mijn armen streelde en rustig in mijn middel kneep
ik deed het terug en genoot van zijn lekkere zoete lippen die aan de mijne zogen.
yassine kom we gaan verder zij ik ik trok mijn tong uit zijn mond en gaf em nog een kusje.
[I]"neej w8 rachida w8" fluisterde hij en hij draaide me weer om
hij trok me naar em toen zo dat ik op zijn middel zat en kuste me
hij zat onder uitgezakt op die grote langwerpige bak en ik zat op hem over gebogen
ik kuste hem terug en ik veolde dat hij mijn zijn hand onder mijn hempje mijn rug streelde

ik schrok
"yassine" zij ik zij keek me aan
"sorry sorry sorry plz ik wist niet ...ik het .. je bent zo aantreklijk zij hij bijna smeekend zodat ik niet boos zou zijn.

ik keek hem aan pakte mijn vest stond op en liep weg

w88888888 !!!w888888 ik yassine nog roepen maar zijn stem vervaagde en ik rende snel het hoekje om

en daar zag ik hem weer
die mooie lichaam en die mooie mond die lippen
ik wist dat hij het was en keek em aan hij stond speels te praten en keek mij plotseling ook aan.
hij had een witte truitje aan een en jeans broek en witte schoenen
zijn haren zaten speels in de lucht en hij liep naar me toe

aaaaaaaaaah rachidaaaaaaa hij rende op me af en tilde me op in de lucht
hbiba djeliiiiii a zinnnnnnnn riep hij
het was anouar hij rook zo lekker en vroeg allemaal dingen in het half frans half marokaans
het was goed dat ik frans exame heb gehaald anders zou het moeilijk zijn om zo met hem te comuniceren.
ik riep dat hij rustig moest doen en keek hem aan
hij kwam dichter bij en kusje me op mijn wang
zijn geur was zo lekker fris
hij liep met mij meej naar een plaats waar niemand was en toen pas zag ik dat yassine er aan kwam
rachida!!! riep hij kom plz ik wil met je praten
hij liep op ons af en toen hij anouar zag stond hij stil
raatje wie is hij fluisterde hij in mijn oor
en hij gaf hem een hand
"dit is een vriend van mijn broer hij heet anouar" zij ik en ik keek em aan
kom ga je nog meej naar het strand? vroeg yassin
nee yassine ik wil niet ik blijf bij anouar oke zij ik een beetje bot

shitttttttttt kutwijfffff zij een stem door mijn hoofd wat doe jeeeeeee
ik schudde het weg en keek hem aan
hij stond stil en keek rachida met verbaasd terleurgesteld blik aan raatje annas heeft me gevraagt op voor jou te zorgen oke kom mee nu kom raatje we gaan "
hij trok aan mijn arm en ik wou niet mee

eeh eeeh stop malek a goja skoun entaja basch et dir elha hakda?" vroeg anouar brutaal met zijn frans accent
( eej eej stop wat denk je wie ben jij om zo maar aan der te zitten)
ena yassin ou goha annas gel li en hdiha sogloek wella snoe?
( ik ben yassin en de broer van rachida vroeg me voor haar te zorgen en op haar te letten is dat jou probleem?)
stilte drak aan

rachida kom zij yassin en hij keek me aan Kom je kan een ander keek met hem je moet van je broer met mij blijfen weet je nog?

Rachida: jah en wat je net deed dat zij mijn broer zeker ook tegen jou heh ? he? vroeg ik brutaal en bot
Yassin: neej dat is fout ik d8 dat je het lekker vond omdat je mee ging doen, en in het vliegtuig dan>? heh spelletjes spelen met gevoelens wella snoe?
rachida keek neer en werd rood hij had gelijk ik deed mee ik vond het leuk en lekker maar schrok omdat nooit iemand mij daar heeft aangraakt
Yassin: ik streelde aleen je rug maar hoor ik ben niet gek om verder te gaan zij hij en hij deed zijn petje af en keek naar beneden

anouar: ou melo daba heda ash dra???( wat is er met hem wat wilt hij nu)
vroeg hij aan rachida
Rachida: niets zij ze in het marokaans en ze keek yassine aan
Yassine kom raatje kom we gaan naar het strand
hij wou haar zij hand toe bieden om hem vast te houden en anouar gaf em een tik en duwde hem naar achtere
anouar in het marokaans: blijv van haar af a zamel
rachida: neej anouar doe nromaal wat denk je wel
anouar: Stil jij je wilt tog niet dat de vriend van je broer je aanraakt of wel en ben je een vieze xxxx???

dit was het de limit
yassine stond op en schopte hem in zijn maag
anouar kreunde het uit en de vriend van hem gaf yassin een dreun in zijn gezicht
de andere vriend gaf heme en vuist en die kwam op zijn slaap
yassine viel naar achtere en er kwam bloed uit zijn neus
neeeeeej!! yassin riep rachida en ze rende naar hem toe sorry sgatje sorry het spijt me riep ze en ze kreeg traanen in haar ogen.
ze keek anouar aan em keek weer naar yassin
wat was die anouar tog een klootzak man hoe durfd hij tfoeeeeee

yassin yassin
fluisterde rachida in zijn oor
yassin keek haar aan
en hij stond rustig op envoog het beetje bloed van zijn neus
hij deed zijn hempje uit en rende op anouar af
mel mok mel a zamel el kbir hij sporng op hem en hij gaf hem een kop stoot
hij gaf hem een paar vuisten in zijn gezicht en stond op voor hij het wist stak de vriend van anouar een mes in zijn arm
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah wa jemmaaaaaaaaaaa riep yassin en hij greep naar de mes die diep in zijn arm zat aaaaaaaaaaaaaaaaaah wa jemmaaaaaaaaa
riep hij weer en hij kromp in elkaar van de pijn
rachida rende naar em toe en hielp hem over eind
yassin yassin blijf wakker hij kneep in de mes en probeerde het uit zijn arm te trekken maar het lukte niet
hij werd rood van de stres en de pijn die hij had en schreeuwde het uit
rachidaaaaaaa!!!! help me rachidaaaaaaa!!!
wat wat mama wat moet ik doen riep rachida
ze rende naar een taxi en zij tegen de chaufeur dat hij yassin moest helpen op tillen en in de taxi moest doen en dat deed hij
even later reden we naar het ziekenhuis
ik zat achter in en yassin lag met zijn hoofd op mijn schoot te schreeuwen van de pijn
aaaaaaaaaaaaah rachida het doet zo pijnnnnnnn!!!
sorry sorry sgatje van me het spijt me zo erg dat is allemaal mijn schuld wat moet ik doennnnn!!!! ze huilde en ze keek naar yassin die alleen een broek en schoenen aan had zijn boven lichaam was nat van de zweet die hij kreeg door de pijn en hij zat vol zwarte vlekken van de grond en het zand rachida pakte haar vest en scheurde het kapot ze bond een stukje om zijn arm heen dat het niet nog meer ging bloeden streek met haar handen langs zijn wangen
hij drukte zijn tanden samen en ogen dicht van de pijn
aaaaaaaaaaah oeeeeeeeeeeef snel snel
hij kreunde het uit
de mes zat zo diep
tot aan het einde van de hand vat
die klootzak anouar,
de taxi stopte voor de deur van het ziekenhuis
ik hielp yassin er uit en hij liep walkelend naar de deur ik deed de deur van de taxi dicht na dat ik een broefje met geld gooide
het kon me niets schelen hoeveel het was yassin was belangrijk
hij leunde half op mijn schouder en liep met me mee naar binnen iedereen keek ons aan en een zusjer kwam op ons af rennen kom maar mee het ziet er niet goed uit zij ze in het marokaans
ik liep er achter na en we liepen een kammer in
ik mocht niet naar binnen en moest zitten op een stoetje naast de kamer
ya rabi wat gaan ze doen
ik wist dat hij natuurlijk niet dood zou gaan maar dit nou net voor de vakantie en dan nog mijn fout???? dat was erg de dokter kwam naar buiten en vroeg me mee naar binnen te lopen....

13-03-2005, 19:03
yassin zat op bed en de dokter liet ons alleen
ik rende naar em toe en zij dat het me speet terwijl ik em vol kusjes op zijn mond drukte
jaja is goed sgatje is goed riep yassin lachend
even later leipen we buiten naar het starnd daar aan gekomen keek yassin op zijn hogloge " het is al half 7 bijna zij hij en keek me aan
ik ging tegen een heuveltje zitten en deed me haren los
yassin kwam naast me zitten en we keken naar de zonds ondergang langs de horizon
toen moest ik denken aan die droom van afgelopen zaterdag
ik kreeg een rilling door me heen en ik schrok en stond gouw op
yassin voreg wat er was maar ik antwoorde niet en liep langs het water
ik zag yassin kijken en zwaaide naar hem hij stond op en rende naar haar toe
ze renden zo een tijdje achter elkaar aan en speelde langs het water na een tijdje viel rachida neer op de grond en begong te hijgen van het lachen yassin knielde naast haar neer en lachde meej
ze waren echt moe geworden
rachida stopte met rachen en kreeg een serieus blik op haar gezicht
yassin zag dat en was ook ge stopt met lachen
rachida lag met haar haar half in het water en ze streek met haar hand lang haar buik en keek yassin aan
hij ging op zijn zij liggen en boog naar haar buik waar op hij kleine kusjes gaf
rachida liet veoelen dat ze het lekker vond en streek met haar vingers door zijn haren
terwijl ze naar het helal staarde.
hij ging steeds hoger en ook trok hij haar hempje steeds hoger op
tot hij bij de bh kwam stopte hij
yassin: rachida ik vind je echt leuk wist je dat
hij keek haar aan en beet op zijn onderlip
rachida: jah sgatje van me ik vind je ook leuk en sexy en lekker wat denk jij dan??/
dat je van me af komt ofzo?
ze kroop op en duwde yassin naar achtere
ze ging op zijn middel zitten en weer zoenden ze elkaar vuurig

Zozooooo!!! kijke eens aan hoorde rachida
ze schrok op
shit het waren annas en karim annas keek me aan met een rust gevende blik en karim moest lachen
yassin
keek hun 2e aan en vroeg
wat is er nog nooit iemand zien zoenen???
ik keek yassin aan en sprong van em af
kom kom zij annas en hij moest lachen
ik schaamde me dood en we leipen met zijn 4e naar huis

thuis gingen we naar boven
ik liep een beetje door het huis te kijken of alles nog goed was en voelde dat annas me nergeerde en niet met me wou praten
ik liep naar de keuken en annas liep me achter na
yassin en karim hadden plaats genomen in de salla en annas deed e deur dicht

annas: rachida??? ben je verliefd wella???
rachida: ehm neej hoe so???
annas: hoe zo??? hoe zo!!???
je zoent met de broertje van mijn vriend dan moet je em tog leuk vinden??
Rachida: luister het was niets okay
we hadden afleiding nodig nadat... ze wou het zeggen over anouar en zijn vrienden en de mes en alles maar ze stopte
annas: over wat rachida wat ??? hij legde een hand op mijn schouder en kneep er een beetje in
annas: rachida kijk me aan
rachida keek naar de grond en haar golvende licht bruine haartjes vielen langs haar gezicht
ze keek op en zij dat yassin was gevallen op een uit gestoken steen en dat zijn arm beschadigde en dat ze het wouden vergeten en dat ze daar door gewoon een zoen uitwisselde
ze keek weer weg en liep de keuken uit
ze liep naar haar kamer
en zag dat alles goed zat en netjes was

ze liep terug naar de salla en zag dat alleen yassin daar zat naar tv te kijken
yassin: eej rachida
rachida: eej yassin
ze ging een stukje van em vandaan zitten
'waar zijn de andere' vroeg ze en ze keek em aan
ze zijn de koffers gaan hallen en ik moest weer hier blifen bij jou rachida
hij keek me aan en schoof zijn hand uit naar de mijne
hij triok me voorzichtig naar zicht toe en
zoende me weer op mijn mond
ik ging meej
en vond het heerlijk
hoe hij met zijn tong rondjes draaide in mijn mond
ik deed het zelfde en ik schoot over eind toen ik iemand binnen zag lopen
het was annas weer
die zijn mobiel op de tafel had laten liggen
shit wat nu
moest ik weer een smoes bedenken en zeggen dat het niets was ???
we waren echt hevtig aan het zoenen ......
shit....

17-03-2005, 17:53
wa jemma nog niets (

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6